Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 1215W Grzybowo-Regimin-Szulmierz - przejście przez Szulmierz (I-etap w km 11+486 - 12+066)

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 06-400 Ciechanów, ul. Mazowiecka 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6737814 , fax. 023 6725414
  • Data zamieszczenia: 2009-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Mazowiecka 7 7
    06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie
    tel. 023 6737814, fax. 023 6725414
    REGON: 13038229700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdciechanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 1215W Grzybowo-Regimin-Szulmierz - przejście przez Szulmierz (I-etap w km 11+486 - 12+066)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 1215W Grzybowo - Regimin - Szulmierz - przejście przez Szulmierz (I-etap w km 11+486 - 12+066) - obejmująca: a) roboty w zakresie fundamentowania dróg b) roboty w zakresie nawierzchni dróg i chodników
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 422331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP, 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, 3) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności 4) wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia , w tym min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do sprawowania funkcji kierownika robót i przynależnością do właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, posiadającego staż jako kierownik dla podobnych robót wynoszący minimum 5 lat lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, 5) wykażą się odpowiednim doświadczeniem tj. wykonali należycie w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 zadań o podobnym zakresie i o wartości min. 300.000,00 zł brutto każde zadanie. Przez podobne roboty rozumie się roboty związane z budową przebudową lub rozbudową dróg o nawierzchni bitumicznej wraz z wykonaniem chodników 6) wykażą się dysponowaniem odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia tj: - wytwórnią mas bitumicznych o wydajności min. 120 t/h położoną w uzasadnionej technologicznie odległości lub umowę dostawy mieszanki mineralno-bitumicznej, tak aby czas transportu mieszanki od załadunku do wyładunku nie przekraczał 2 godzin z jednoczesnym spełnieniem warunku zacho-wania temperatury przy wbudowaniu. - walcem stalowym i walcem ogumionym, - układarką do układania mieszanek min.-bitum. typu zagęszczanego, -samochodami samowyładowczymi w ilości do płynnego przetransportowania mas na budowę z przykryciem w czasie transportu i podczas oczekiwania na rozładunek, - koparko-ładowarką, - ubijakiem lub płytą wirbracyjną, - dysponowaniem lub mieć dostęp do laboratorium drogowego 7) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania,określonych w art.24 Prawa zamówień publicznych b) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu c) w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę /y uprawnioną /ne do reprezentacji Wykonawcy aktualnego odpisu z rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę /y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) informację o dysponowaniu sprzętem f) informację o dysponowaniu laboratorium drogowym g) informację o osobach, zdolnych do wykonania zamówienia. Do informacji należy dołączyć w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/ne do reprezentacji wykonawcy uprawnień kierownika robót do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych oraz wpis do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; h) informację o doświadczeniu. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane z należytą starannością;. i) polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdciechanow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach