Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 1129F od km 6+669 do km 7+684 w m. Górzyn gm. Lubsko

Powiat Żarski ogłasza przetarg

  • Adres: 68-200 Żary, Al. Jana Pawła II
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 684 790 600, , fax. 684 790 601
  • Data zamieszczenia: 2018-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Żarski
    Al. Jana Pawła II 5
    68-200 Żary, woj. lubuskie
    tel. 684 790 600, , fax. 684 790 601
    REGON: 97077016100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzary.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 1129F od km 6+669 do km 7+684 w m. Górzyn gm. Lubsko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest „Przebudowa drogi powiatowej nr 1129F od km 6+669 do km 7+684 w m. Górzyn gm. Lubsko” Przedsięwzięcie realizowane na działkach oznaczonych nr ewidencyjnymi: 328/1, 1034, 1035, 1060,1115 obręb Górzyn, gmina Lubsko, powiat żarski, województwo lubuskie. 3. 2. Opis zadania Inwestycja przeznaczona do realizacji polegać będzie na poszerzeniu istniejącej nawierzchni bitumicznej z 4 do 5,5 m. Wykonana zostanie nawierzchnia z betonu asfaltowego z wykorzystaniem istniejącej nawierzchni do potrzeb podbudowy. Na poszerzeniach zastosowana będzie podbudowa z tłucznia kamiennego oraz nawierzchnia z betonu asfaltowego. Wykonane zostaną pobocza o szerokości 1 m oraz chodnik z betonowej kostki brukowej o szerokości 1,5 – 2,0 m. Powierzchnia planowanej inwestycji wynosi ok. 1,01 ha – nawierzchnia jezdni i chodników. W pasie drogowym drogi znajdują się drzewa, część przeznaczona została do wycinki. W ramach inwestycji Wykonawca będzie usuwał pozostałe po wycince karpy. 3. 2.1. Podstawowe parametry techniczne : • długość całej drogi - 1 015,00m (6+669,00-7 + 684,00); • numer drogi powiatowej - 1129F; • klasa drogi - lokalna (Z); • kategoria ruchu - KR2; • szerokość jezdni - 2x2,75m – przyjęto ze względu na konieczność uspokojenia ruchu na terenie zabudowanym; • nacisk na oś - 115 KN • rodzaj nawierzchni - beton asfaltowy; Szerokość pasa drogowego ulicy/drogi wynosi 8,5 m do 18,5 m 3.2.2. Rodzaj technologii - Konstrukcja nawierzchni jezdni : • na istniejącej nawierzchni bitumicznej wykonane zostanie profilowanie tłuczniem i masą bitumiczną do uzyskania określonych projektem odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych • warstwa ścieralna z betonu asfaltowego - gr. 5 cm • warstwa wiążąca z betonu asfaltowego - gr. 5 cm • na poszerzeniu jezdni warstwa wzmacniająca z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa - gr. 15 cm • podbudowa z kruszywa łamanego (tłucznia) stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm - gr. 20cm 3.2.3. Konstrukcja zjazdów z kostki betonowej: • warstwa ścieralna z kostki betonowej typu "behaton" kolor czerwony - gr. 8 cm; • podsypka cementowo-piaskowa (grys kamienny) 1:4 - gr. 5 cm; • podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego (tłucznia) stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm - gr. 15cm 3.2.4. Konstrukcja nawierzchni chodnika: • warstwa ścieralna z kostki betonowej typu "holland" kolor szary o gr. 6 cm ; • podsypka cementowo-piaskowa (grys kamienny) 1:4 o gr. 5 cm; • warstwa odcinająca piaskowa o gr.10 cm 3.2.5. Pobocze: • podbudowa z kruszywa łamanego naturalnego (tłucznia) stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm- gr.10 cm 3.2.6. Zieleń: • humus o gr. 10 cm wraz z siewem mieszanką traw niskich –nawiązanie wraz z profilowaniem terenu przyległego bezpośrednio do realizowanej inwestycji 3.3. Zamawiający przewiduje zatrudnienie Inspektora nadzoru inwestorskiego. 3.4. Drzewa zostaną usunięte przez Zamawiającego we własnym zakresie do końca lutego 2018 r., wykonawcy pozostanie usunięcie karp. 3.5. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa się w sposób następujący: - Roboty rozbiórkowe elementów dróg, chodników, przepustów, istniejących elementów kanalizacji, wraz z transportem w miejsce wskazane przez Inwestora lub do utylizacji – 1kpl, - Karczowanie pni i korzeni wraz z utylizacją – 15 szt. - Roboty ziemne – 1756,59m3, - Podbudowaz tłucznia łamanego naturalnego stabilizowanego mechanicznie0/31,5mm gr 15cm – 1745,60m2, - Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem gr. 15cm min. Rm=2,5MPa – 2 926,96m2, - Podbudowa z tłucznia łamanego naturalnego stabilizowanego mechanicznie gr. 20cm – 2 818,96m2, - Warstwa wyrównawcza podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną 4-10cm – 274,98t, - Warstwa wyrównawcza podbudową za pomocą mieszanki tłuczniowej łamanej naturalnej 0/31,5mm - 85m3, - Powierzchnia warstwy wiążącej – 6 642,59m2 - Powierzchnia warstwy ścieralnej – 6 534,41m2 (z mapy wychodzi – 6 520,30m2), - Siatka na łączeniach (moduł 200kn/mm2) – 2140m2, - Powierzchnia chodników z betonowej kostki brukowej gr. 6cm – 2 182,47m2, - Powierzchna zjazdów z betonowej kostki brukowej kolor gr. 8cm – 1 653,00m2, - Pobocza tłuczniowe domiałowane powierzchniowo grysem 0-2mm gr. 10cm- 816,00m2, - Krawężniki (wysokie 15x30x100cm, najazdowe 15x22x100cm) – 1 881,00mb, - Obrzeża – 1 276,50m - Odwodnienie: – rurociągi fi 400 - 629,53m, – Studnie rewizyjne z kręgów fi 1000 – 6 szt, - Studzienki ściekowe – 3 kpl, – Przykanaliki fi 150 – 14m, – Obudowa/odbudowa wlotów dla przepustów (wlot/wylot) – 20szt, - Umocnienie skarp płytami ażurowymi – 602,07m2, - Organizacja ruchu: - Znaki pionowe – 26 kpl, - Oznakowanie poziome – 25,3m2 - Poręcze ochronne – 20m, - Oznakowanie aktywne D-6 Sigma Flash zasilane solarnie i czujnikiem – 4kpl, - Latarnie uliczne hybrydowe (solarno-wiatrowej) – 4kpl, oraz dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do niniejszej SIWZ w skład której wchodzi tabela elementów rozliczeniowych oraz dokumentacja techniczna. W przypadku kolizji zakresu robót lub wykonania stosuje się odpowiednio dokumenty wg. Poniższej hierarchii: 1. jako podstawowy – opis przedmiotu zamówienia - SIWZ 2. treść umowy 3. dokumentacja projektowa tabela elementów rozliczeniowych oraz dokumentacja techniczna 3.6. Technologia wykonania robót budowlanych zgodna ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik do niniejszej SIWZ. 3.7. Wersja papierowa do wglądu w siedzibie Zamawiającego, ul. w godzinach od 7.00 – 14.00 pok. 209. 3.8. Wszystkie nieścisłości i błędy ujawnione SIWZ na rysunkach, w Specyfikacjach Technicznych oraz w Przedmiarze robót Wykonawca powinien zgłosić Zamawiającemu przed terminem składania ofert. Dla prawidłowego wykonania zamówienia wskazane jest, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej w terenie. Nie dopuszcza się na etapie wykonania zadania powoływania się na niezgodności pomiędzy stanem rzeczywistym, opisem SIWZ i dokumentacją techniczną i projektową, która służy jako materiał pomocniczy do ustalenia ceny ryczałtowej. 3.9. Jeżeli w dokumentacji tj. części opisowej projektu, na rysunkach, w specyfikacjach technicznych oraz w przedmiarze robót, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, które charakteryzują produkt dostarczany przez konkretnego wykonawcę, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3.10. Jakość dostarczonych na budowę materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektu technicznego oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ. 3.11.Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu, w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy harmonogram rzeczowo – finansowy przedstawiający terminy realizacji poszczególnych etapów robót oraz uwzględniający zakończenie robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 50 000.00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). 10.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 10.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 10.4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji. 10.4.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, lub też nie zastosuje się do wezwania Zamawiającego zgodnie z art. 46 ust 4a Pzp. 10.5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr. 21 1020 5460 0000 5102 0006 0517 Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. 10.6. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). 10.7. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp wykonawca składa wraz z ofertą. 10.8. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: „Przebudowa drogi powiatowej nr 1129F od km 6+669 do km 7+684 w m. Górzyn gm. Lubsko” 10.9. Za zgodą zamawiającego wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp. Zmiana formy wadium musi być dokonana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą wadium. 10.10. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia, w przypadku wybrania jego oferty jako najkorzystniejszej dla zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 b) Pełnomocnictwo o którym mowa w pkt 5.2.3 SIWZ, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy lub pełnomocnik reprezentujący Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. c) Dokument, z którego wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą. d) parafowany wzór umowy wg. załącznika nr 4 do SIWZ. 9. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach