Przetargi.pl
„Przebudowa drogi powiatowej nr 1123G od m. Smołdzino w kierunku DW213 (Gmina Smołdzino)”

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Słoneczna
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8420730, 0598420269 , fax. 598420284
  • Data zamieszczenia: 2020-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Słoneczna
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 059 8420730, 0598420269, fax. 598420284
    REGON: 77098312400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.zdp.slupsk.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa drogi powiatowej nr 1123G od m. Smołdzino w kierunku DW213 (Gmina Smołdzino)”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przebudowy drogi powiatowej nr 1123G (Smołdzino-Żelazo-Wierzchocino-Choćmirowo) na łącznej długości 3,25km z podziałem na dwa zadania: • zadanie nr 1 obejmujące odcinek od skrzyżowania drogi powiatowej nr 1120G (ul. Michała Mostnika) z drogą powiatową nr 1123G (ul. Mikołaja Kopernika) w Smołdzinie do początku m. Żelazo , tj. od km 0+000 do km 2+400 na długości 2,400km, • zadanie nr 2 obejmujące odcinek w m. Żelazo, tj. od km 2+400 do km 3+250 na długości 0,850km. Zakres robót zadania nr 1 obejmuje wykonanie: 1. Poszerzenia jezdni do szerokości od 5,5m do 7,0m w obszarze zabudowanym i do 5,5m poza obszarem zabudowanym zgodnie z projektem zagospodarowania terenu – załącznik nr 16: - kruszywo łamane 0/31,5 20cm, - kruszywo związane cementem klasy C 1,5/2,0 gr. 15cm 2. Nawierzchni asfaltowej: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego KR 3-6 5cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego KR 3-6 7cm, - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego KR 3-6 śr. 3cm, 3. Chodników z kostki betonowej w obramowaniu z obrzeża betonowego 8x30cm na podsypce cementowo – piaskowej z oporem i krawężników betonowych 15x30cm na ławie betonowej z oporem o konstrukcji : - kostka brukowa betonowa 6cm, - podsypka cementowo – piaskowa 5cm, - kruszywo łamane 0/31,5 8cm, - warstwa odcinająca z pospółki 10cm. 4. Ustawienia opornika betonowego 12x25cm na ławie betonowej z oporem. 5. Zjazdów o nawierzchni bitumicznej o konstrukcji: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego KR 3-6 5cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego KR 3-6 7cm, - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego KR 3-6 śr. 3cm, - kruszywo łamane 0/31,5 20cm, - kruszywo związane cementem klasy C 1,5/2,0 gr. 15cm 6. Karczowania pni wraz z ich utylizacją, 7. Profilowania i odmulenia rowów przydrożnych, 8. Miejscowego frezowania nawierzchni na średniej grubości 6cm, 9. Poboczy o szer. 1,0m z kruszywa łamanego 0/31,5 o grubości 10cm, 10. Przepustów pod zjazdami z rur HDPE, 11. Studzienek ściekowych ulicznych betonowych o średnicy 500mm z osadnikiem wraz z wpustami ulicznymi krawężnikowymi, 12. Oznakowania poziomego i pionowego, w tym wykonania znaków aktywnych o zmiennej treści oraz wykonaniem oznakowania przejść dla pieszych znakami aktywnymi na tle fluoroescencyjnym. W ramach zadania Wykonawca robót zobowiązany będzie do prowadzenia robót w taki sposób aby utrzymać przejezdność odcinka drogi nr 1123G przewidzianego do przebudowy przez cały okres realizacji prac. Dopuszczalne będzie wyłączenie dla ruchu samochodowego odcinków drogi nr 1123G w przypadku gdy przyjęta technologia wykonywania robót bitumicznych obejmować będzie wykonywanie robót całą szerokością jezdni bez złącza w osi jezdni. W takim przypadku Wykonawca wyznaczy objazd odcinków wyłączonych z ruchu. Po stronie Wykonawcy będzie również bieżące uzupełnianie ubytków w jezdni bitumicznej odcinka drogi nr 1123G przekazanego pod inwestycję dla zapewnienia bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego. Zamawiający informuje, że wprowadził listę załączników do SIWZ w postaci dokumentacji technicznej projektu przebudowy drogi nr 1123G, załączniki od nr 13 do nr 18 należy traktować jako materiał informacyjny. Do wyceny robót należy przyjąć pozycje i konstrukcje wskazane w przedmiarze robót. Termin wykonania robót związanych z wykonaniem robót ziemnych i nasypów, nawierzchni jezdni: 15.10.2020 r. Termin wykonania pozostałego asortymentu robót: 31.10.2020 r. Zakres robót zadania nr 2 obejmuje wykonanie: 1. Poszerzenia jezdni do szerokości od 5,5m do 6,4m zgodnie z projektem zagospodarowania terenu – załącznik nr 16: - kruszywo łamane 0/31,5 20cm, - kruszywo związane cementem klasy C 1,5/2,0 gr. 15cm 2. Nawierzchni asfaltowej: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego KR 3-6 5cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego KR 3-6 7cm, - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego KR 3-6 śr. 3cm, 3. Chodników z kostki betonowej w obramowaniu z obrzeża betonowego 8x30cm na podsypce cementowo – piaskowej z oporem i krawężników betonowych 15x30cm na ławie betonowej z oporem o konstrukcji : - kostka brukowa betonowa 6cm, - podsypka cementowo – piaskowa 5cm, - kruszywo łamane 0/31,5 8cm, - warstwa odcinająca z pospółki 10cm. 4. Ustawienia opornika betonowego 12x25cm na ławie betonowej z oporem. 5. Zjazdów na posesje z kostki betonowej w obramowaniu z krawężnika betonowego 15x22cm na ławie betonowej o konstrukcji: - kostka brukowa betonowa 8cm, - podsypka cementowo – piaskowa 3cm, - kruszywo łamane 0/31,5 20cm, - kruszywo związane cementem klasy C 1,5/2,0 gr. 15cm 6. Zjazdów o nawierzchni bitumicznej o konstrukcji: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego KR 3-6 5cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego KR 3-6 7cm, - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego KR 3-6 śr. 3cm, - kruszywo łamane 0/31,5 20cm, - kruszywo związane cementem klasy C 1,5/2,0 gr. 15cm 7. Karczowania pni wraz z ich utylizacją, 8. Profilowania i odmulenia rowów przydrożnych, 9. Miejscowego frezowania nawierzchni na średniej grubości 6cm, 10. Poboczy o szer. 1,0m z kruszywa łamanego 0/31,5 o grubości 10cm, 11. Oznakowania poziomego i pionowego, w tym wykonanie oznakowania przejść dla pieszych znakami aktywnymi na tle fluoroescencyjnym. 12. Kanalizacji deszczowej składającej się z elementów: - kanały z rur PVC o średnicy zewnętrznej 250mm i 200mm, - studnie rewizyjne z kręgów betonowych o średnicy 1500mm i 1200mm, - studzienki ściekowe uliczne betonowe o średnicy 500mm z osadnikiem, - wpusty uliczne krawężnikowe. W ramach zadania Wykonawca robót zobowiązany będzie do prowadzenia robót w taki sposób aby utrzymać przejezdność odcinka drogi nr 1123G przewidzianego do przebudowy przez cały okres realizacji prac. Dopuszczalne będzie wyłączenie dla ruchu samochodowego odcinków drogi nr 1123G w przypadku gdy przyjęta technologia wykonywania robót bitumicznych obejmować będzie wykonywanie robót całą szerokością jezdni bez złącza w osi jezdni. W takim przypadku Wykonawca wyznaczy objazd odcinków wyłączonych z ruchu. Po stronie Wykonawcy będzie również bieżące uzupełnianie ubytków w jezdni bitumicznej odcinka drogi nr 1123G przekazanego pod inwestycję dla zapewnienia bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego. Zamawiający informuje, że wprowadził listę załączników do SIWZ w postaci dokumentacji technicznej projektu przebudowy drogi nr 1123G, załączniki od nr 13 do nr 18 należy traktować jako materiał informacyjny. Do wyceny robót należy przyjąć pozycje i konstrukcje wskazane w przedmiarze robót. Termin wykonania robót związanych z wykonaniem robót ziemnych i nasypów, nawierzchni jezdni, kanalizacji deszczowej: 15.10.2020 r. Termin wykonania pozostałego asortymentu robót: 31.10.2020 r. Uwaga: Zamawiający stara się o dofinansowanie przedmiotowej inwestycji. W przypadku braku pełnego dofinansowania, o które ubiega się Zamawiający, Inwestor zastrzega sobie prawo do ograniczenia wykonania zakresu robót w ramach w/w zadań. Do wyceny robót należy przyjąć pozycje i konstrukcje wskazane w przedmiarach robót dla poszczególnych zadań nr 1 i nr 2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wadium w wysokości: dla zadania nr 1: 30.000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysęcy PLN). dla zadania nr 2: 23.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia trzy tysiące PLN). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, przelewem na rachunek Zamawiającego w Banku BGŻ BNP PARIBAS Oddział w Słupsku 05 1600 1462 1877 9152 8000 0003 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2014r., poz. 1804 oraz z 2015r. Poz. 978 i 1240). Wadium wniesione w formie pieniądza powinno być oznaczone w następujący sposób „Wadium ZDP-GIZ.2611.6.2020” Kopię dowodu wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zaleca się dołączyć do oferty, z wyszczególnieniem na które zadanie nr …. ; czy zadanie nr 1 czy zadanie nr 2 Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Jako termin wniesienia wadium w formie pieniądza zostanie przyjęty termin uznania na rachunku Zamawiającego. Wykonawca, którego oferta, nie będzie zabezpieczona formą wadium wskazaną w art. 45 ust. 6 ustawy PZP, zostanie przez Zamawiającego wykluczony a jego oferta odrzucona. Wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zgodnie z art. 46 ust. 4a Ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zgodnie z art. 46 ust. 5 Ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty- załącznik nr 1, Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust.1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. – wzór oświadczeń stanowią załączniki nr 2 i 3 do niniejszej SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wraz z ofertą należy także załączyć załącznik nr 12 - oświadczenia woli wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13, 14 RODO. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu o którym mowa w pkt 10.2 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim powołuje się na zasoby tych podmiotów, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o którym mowa w pkt 10.2 Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów–pisemnego zobowiązania tych podmiotów (Załącznik Nr 4 do SIWZ)- wówczas należy załączyć go do Formularza oferty. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postepowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. Zamawiający, zgodnie z art. 24aa ustawy, przewiduje możliwość dokonania najpierw oceny ofert, a następnie zbadania czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Kosztorys ofertowy – załącznik nr 11 wraz z załączonym kosztorysem szczegółowym opracowanym przez Wykonawcę; Jeżeli upoważnienie do podpisania i złożenia oferty nie wynika ze złożonych dokumentów, do oferty dołączyć należy stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę (y) udzielającą (-e) pełnomocnictwa; Pełnomocnictwo ustanawiającego Pełnomocnika - gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego - w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik, tj. np. podpisanie oferty, potwierdzenie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, składanie oświadczeń woli i wiedzy itp.; Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - jeżeli wykonawca dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów; W przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej należy dołączyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, zaś w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach