Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 1113R relacji Stale - Chmielów - Dąbrowica na odcinku od km 0+000 do km 8+965

Powiat Tarnobrzeski ogłasza przetarg

  • Adres: 39-400 Tarnobrzeg, ul. 1 Maja 4
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-15 822 39 22 , fax. 0-15 822 39 22
  • Data zamieszczenia: 2009-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tarnobrzeski
    ul. 1 Maja 4 4
    39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie
    tel. 0-15 822 39 22, fax. 0-15 822 39 22
    REGON: 83040907000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnobrzeski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 1113R relacji Stale - Chmielów - Dąbrowica na odcinku od km 0+000 do km 8+965
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 1113R relacji Stale - Chmielów - Dąbrowica na odcinku od km 0+000 do km 8+965. Zakres prac objętych zamówieniem obejmuje: - wzmocnienie istniejącej nawierzchni bitumicznej poprzez wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno-bitumicznej w ilości 125 kg/m?, a następnie ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej o grubości 4 cm; - wykonanie poboczy utwardzonych materiałem kamiennym o grubości 10 cm; - regulację wysokościową skrzyżowań z innymi drogami oraz zjazdów o nawierzchni z kostki brukowej, betonu bitumicznego, kruszywa łamanego lub gruntowej utwardzonej na długości promieni włączeń; - montaż stalowych barier ochronnych; - odwodnienie: oczyszczenie i remont istniejących przepustów pod drogą i zjazdami oraz odmulenie istniejących rowów przydrożnych. Z istniejących 4 przepustów (średnice przepustów to ? 600, ? 1000 i 2 x ? 1200) do remontu przewidziano 3, a jeden w km 7+335 do oczyszczenia. Przepusty pod zjazdami (? 400) w ciągu rowu przydrożnego przewidziano do oczyszczenia. Odcinkowo na początkowym odcinku założono ułożenie ścieku prefabrykowanego i wykonanie odcinka rowu krytego ? 315. Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania został opisany w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Obowiązkiem Wykonawcy jest dokonanie we własnym zakresie wizji lokalnej na obszarze objętym zamówieniem i zdobycie wszelkich niezbędnych informacji potrzebnych do przygotowania oferty i podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium na kwotę 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - Kredyt Bank S.A. Oddział w Tarnobrzegu nr: 72 1500 1735 1217 3002 4725 0000, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm). 3. Termin wniesienia wadium upływa w dniu 22.06.2009 r. godz. 09:30. Nie wniesienie wadium spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg przebudowa drogi powiatowej nr 1113R. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2. muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 6. Zamawiający z zastrzeżeniem punktów 8. i 9. zwraca niezwłocznie wadium jeżeli: - upłynął termin związania ofertą, - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, - Zamawiający unieważnił postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń wymaganych w dziale IX SIWZ lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania, o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: O zamówienie publiczne mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - posiadają dostęp do środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości min. 2 500 000,00 zł; - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; - zatrudniają co najmniej 2 pracowników (kierownik budowy lub kierownik robót) z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności drogowej, legitymujących się min. 3 letnim doświadczeniem zawodowym (3 lata od daty otrzymania uprawnień o wymaganej specjalności), należących do właściwej izby samorządu zawodowego; - posiadają lub dysponują następującym potencjałem technicznym: wytwórnia mas bitumicznych, układarka mas bitumicznych, walec statyczny, walec ogumiony, walec wibracyjny, samochód samowyładowczy, samochód do przewozu mieszanki betonu asfaltowego, płyta wibracyjna oraz posiadają możliwość systematycznego przeprowadzenia badań laboratoryjnych; - posiadają dostęp do pozostałego sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia; - wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości min. 3 000 000,00 zł każde zamówienie; - udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres minimum 36 miesięcy. 3. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nastąpi wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego i wyszczególnionych w SIWZ, dołączonych do oferty. 4. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów lub, którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Wykonawca składa następujące oświadczenia lub dokumenty: - oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca składa następujące oświadczenia lub dokumenty: - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą realizować przedmiot zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. Jeżeli w wykazie wskazane zostaną osoby będące pracownikami innych podmiotów, którymi będzie dysponował Wykonawca, do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykaz osób powinien zawierać minimum 2 pracowników z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności drogowej, legitymujących się min. 3 letnim doświadczeniem zawodowym, dla których należy dołączyć stosowne uprawnienia zawodowe oraz zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca wymaganych przez Zamawiającego. Jeżeli w wykazie Wykonawca wykazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia narzędzi i urządzeń, - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie, w tym co najmniej dwie roboty o wartości min. 3 000 000,00 zł każda. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca składa następujące dokumenty: - informację banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych w wysokości min. 2 500 000,00 zł lub zdolność kredytową Wykonawcy na ww. kwotę, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 4. Oświadczenie o okresie gwarancji należy wypełnić w formularzu oferty. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może zadać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605) i Rozporządzenia Prezesa rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów jakich może zadać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2008 r. Nr 188 poz.1155). 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: a) W przypadku złożenia oferty wspólnej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: - ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania, - zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów, - pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną; fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączanych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem, - jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający może przed zawarciem umowy wezwać Pełnomocnika do przedstawienia umowy regulującej współprace tych wykonawców. b) Składając ofertę wspólnie (art. 23 ustawy Pzp) przez dwóch lub więcej wykonawców należy zwrócić uwagę w szczególności na następujące wymagania: - następujące dokumenty i oświadczenia: oferta, wykaz wykonanych robót budowlanych, dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, oświadczenie o spełnianiu warunków podanych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp, podpisują wszyscy członkowie konsorcjum lub Pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum; - następujące dokumenty i oświadczenia: oświadczenie o spełnianiu warunku określonego w art. 22 ust. 1 pkt.4 ustawy Pzp, odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, zaświadczenie naczelnika Urzędu Skarbowego, oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, informacje z Krajowego Rejestru Karnego, polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, informację banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, składa każdy z członków konsorcjum w imieniu własnym; - Spełnienie warunków posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (wykaz osób, wykaz sprzętu) oraz znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oceniane będą łącznie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/powiat/tarnobrzeski/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach