Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 1078K w miejscowości Osiek

Zarząd Powiatu w Olkuszu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-300 Olkusz, ul. Mickiewicza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6430414, 6476670 , fax. 326 430 490
  • Data zamieszczenia: 2021-03-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Olkuszu
    ul. Mickiewicza 2
    32-300 Olkusz, woj. małopolskie
    tel. 032 6430414, 6476670, fax. 326 430 490
    REGON: 27625504500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.olkusz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 1078K w miejscowości Osiek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Przebudowa drogi powiatowej nr 1078K w miejscowości Osiek” UWAGA: Z uwagi na fakt, że zadanie dofinansowane będzie ze środków Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych, Wykonawca oświadcza, że jest świadomy, iż w interesie Zamawiającego jest terminowa realizacja zamówienia. W przypadku niedotrzymania terminu umownego, zachodzi ryzyko utraty dofinansowania i powstania w związku z tym szkody po stronie Zamawiającego. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi powiatowej nr 1078K (Olkusz – Osiek –Gorenice), gdzie początek przyjęto w rejonie skrzyżowania z drogą powiatową nr 1080K w kierunku miejscowości Gorenice. Planowane przedsięwzięcie polegać będzie na usprawnieniu układu komunikacyjnego i poprawie warunków bezpieczeństwa poprzez przebudowę ciągu drogowego. Planowana inwestycja zlokalizowana jest w województwie małopolskim, na terenie powiatu olkuskiego i biegnie przez tereny administrowane przez Gminę Olkusz. Zakres robót obejmuje m.in.:  przebudowę i wzmocnienie konstrukcji jezdni wraz z wymianą warstw nawierzchniowych (klasa techniczna L) zgodnie z MPZP, wraz z dostosowaniem parametrów pod względem nośności i geometrii – jezdnia o nowej konstrukcji i szerokości 6,5 ÷ 5,5 m,  roboty brukarskie będą prowadzone tylko w zakresie przebudowy istniejącego chodnika z kostki betonowej brukowej,  przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania zjazdów indywidualnych oraz chodników poza robotami ujętymi tiret powyżej  budowę kanalizacji deszczowej,  budowę systemu retencyjno-rozsączającego z perforowanych rur dwuściennych PP fabrycznie owiniętych geowłókniną o perforacji min. 300 cm2 / 1 m.b. rury,  regulację wysokościową urządzeń obcych,  odtworzenie poboczy z destruktu, Szczegółowy zakres i rodzaj robót do wykonania w ramach ww. zadania zawiera załącznik nr 9 do SIWZ – przedmiary robót oraz załącznik nr 10 do SIWZ – dokumentacja techniczna. W przypadku wydłużenia terminu Wykonawcy nie przysługuje prawo do ubiegania się o zmianę terminu końcowego realizacji zadania. Wykonawca w terminie trzech dni od dnia zawarcia Umowy, przedstawi Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zadania, opracowany na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie możliwość wniesienia uwag do terminów przedstawionych w harmonogramie rzeczowo-finansowym. W przypadku wniesienia uwag przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do ich uwzględnienia i ponownego przedstawienia Zamawiającemu harmonogramu rzeczowo-finansowego w terminie 3 dni od wniesienia uwag. Niewniesienie uwag przez Zamawiającego w terminie 5 dni od dnia przedstawienia harmonogramu rzeczowo-finansowego należy uznać za jego akceptację. Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania Zamawiającemu w dwutygodniowych odstępach czasu aktualnej tabeli elementów rozliczeniowych, umożliwiających określenie stopnia realizacji przedmiotu Umowy. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest do opracowania we własnym zakresie projektu czasowej organizacji ruchu oraz zgodnego z nim oznakowania dróg na czas prowadzenia robót i sporządzenia programu zapewnienia jakości robót (PZJ). Zamawiający wymaga również zlecenia przez Wykonawcę robót, nadzorów branżowych gestorom poszczególnych sieci. W trakcie realizacji procesu budowlanego wymagane jest systematyczne prowadzenie badań w zakresie nośności, zagęszczenia, grubości warstw konstrukcyjnych itp. Roboty budowlane będą prowadzone na podstawie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę nr 362/2018 z dnia 04.06.2018 r. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt polisy ubezpieczeniowej na zadanie będące przedmiotem niniejszego zamówienia zgodnie z wytycznymi zawartymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Ponadto Zamawiający wymaga, aby w terminie trzech dni od dnia podpisania umowy Wykonawca dostarczył w formie pisemnej oświadczenia kierownika budowy oraz kierownika robót branżowych o podjęciu obowiązków. Zamawiający wymaga udzielenia na wykonane roboty rękojmi na okres 60 miesięcy oraz gwarancji na okres co najmniej 60 miesięcy. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz do podpisania wraz z protokołem końcowego odbioru robót, dokumentu gwarancyjnego według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. W czas realizacji robót budowlanych objętych niniejszą umową wliczony jest okres zimowy. Przyjmuje się, że okres zimowy trwa 3 miesiące (tj. od 15 grudnia do 15 marca). W przedmiotowym postępowaniu obowiązuje rozliczenie kosztorysowe. Wynagrodzenie Wykonawcy rozliczone będzie na podstawie faktur częściowych i faktury końcowej. Fakturę końcową Wykonawca dostarczy po zrealizowaniu zamówienia i podpisaniu protokołu końcowego odbioru robót. Z uwagi na fakt, że zadanie dofinansowane jest ze środków Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych, Wykonawca oświadcza, że jest świadomy, iż w interesie Zamawiającego jest terminowa realizacja zamówienia. W przypadku niedotrzymania terminu umownego, zachodzi ryzyko utraty dofinansowania i powstania w związku z tym szkody po stronie Zamawiającego. D) Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a. Zamawiający wymaga, aby wskazane przez Zamawiającego niżej wymienione czynności w zakresie realizacji zamówienia, były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Są to:  przygotowanie frontu robót,  nadzorowanie jakości, terminowości i zgodności wykonywanych robót,  zamawianie materiałów niezbędnych do realizacji zamówienia,  zapewnienie sprzętu niezbędnego do prowadzenia robót,  kierowanie grupą podległych pracowników,  nadzór nad prawidłowością wykonywanych robót (m.in. przygotowawczych, ziemnych, rozbiórkowych, nawierzchniowych, w zakresie branży sanitarno-kanalizacyjnej, wodociągowej i elektroenergetycznej). Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, co najmniej jednej osoby realizującej ww. czynności. Obowiązek zatrudnienia wyżej wymienionych osób dotyczy wykonawcy, podwykonawcy, jak i dalszego podwykonawcy. Za brak zatrudnienia ww. osób na umowę o pracę w trakcie realizacji umowy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę wskazaną w § 17 ust. 1 pkt 15 umowy (załącznik nr 6 do SIWZ). Ponadto Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza jest zobowiązany do przedłożenia, najpóźniej w dniu zawarcia umowy, oświadczenia dot. osób zatrudnionych przy realizacji zadania. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach