Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 1076F w m. Złotnik od km 6+770 do km 8+000

Powiat Żarski ogłasza przetarg

  • Adres: 68-200 Żary, Al. Jana Pawła II
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 684 790 600, , fax. 684 790 601
  • Data zamieszczenia:
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Żarski
    Al. Jana Pawła II 5
    68-200 Żary, woj. lubuskie
    tel. 684 790 600, , fax. 684 790 601
    REGON: 97077016100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www,powiatzary.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 1076F w m. Złotnik od km 6+770 do km 8+000
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Podstawowy zakres inwestycji pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 1076F w m. Złotnik od km 6+770 do km 8+000”obejmuje: przebudowę drogi powiatowej długości ok. 1230 m; budowę zatoki autobusowej; przebudowę zjazdów; przebudowę pętli autobusowej budowę chodnika długości ok. 915 m roboty rozbiórkowe elementów wyposażenia drogi; usunięcie kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu; budowę zbiorników odparowująco - infiltracyjnych; budowę kanalizacji deszczowej; wprowadzenie oznakowań poziomych i pionowych docelowej organizacji ruchu; roboty porządkowe. Parametry projektowanego układu drogowego Parametry techniczne określono na podstawie Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U. 1999 r. nr 43, poz. 430, tekst jednolity Dz.U. 2016, poz. 124). Przyjęto następujące parametry techniczne jezdni: Parametr techniczny Wielkość Klasa drogi powiatowej L Kategoria ruchu KR2 (〖0,09 (mln osi)/(pas obliczenowy)<N〗_100≤0,5(mln osi)/(pas obliczenowy)) Przekrój 1x2 Szerokość pasa ruchu (projektowana) 2,75 m Szerokość zatoki autobusowej 3,0 m Przyjęto następujące parametry techniczne pętli autobusowej: Parametr techniczny Wielkość Szerokość jezdni na pętli 6,5 m Przyjęto następujące parametry techniczne chodnika: Parametr techniczny Wielkość Szerokość chodnika 2 m Zaprojektowano następujące konstrukcje nawierzchni: Konstrukcja jezdni i pętli autobusowej: Warstwa Materiał Grubość Warstwa ścieralna Beton Asfaltowy AC11S 4 cm Warstwa wiążąca Beton Asfaltowy AC16W 8 cm Podbudowa Kruszywo łamane 0/31,5 stabilizowane mechanicznie (C90/30) 22 cm Stabilizacja Stabilizacja cementowo – piaskowa Rm 1,5 – 2,5 MPa 15 cm Konstrukcja zatoki autobusowej Warstwa Materiał Grubość Nawierzchnia Kostka kamienna 16/18 16 cm Podsypka Cementowo – piaskowa 1:4 3 - 5 cm Podbudowa Beton klasy C16/20 dylatowana co 10-12 m2 15 cm Stabilizacja Stabilizacja cementowo – piaskowa Rm 1,5 – 2,5 MPa 15 cm Konstrukcja zjazdów: Warstwa Materiał Grubość Nawierzchnia Kostka wibroprasowana czerwona 20x10 8 cm Podsypka Cementowo – piaskowa 1:4 3 - 5 cm Podbudowa Kruszywo łamane 0/31,5 stabilizowane mechanicznie 20 cm Stabilizacja Stabilizacja cementowo – piaskowa Rm 1,5 – 2,5 MPa 10 cm Konstrukcja wyspy centralnej i chodnika Warstwa Materiał Grubość Nawierzchnia Kostka wibroprasowana szara 20x10 8 cm Podsypka Cementowo – piaskowa 1:4 3 - 5 cm Podbudowa Kruszywo łamane 0/31,5 15 cm Stabilizacja Stabilizacja cementowo – piaskowa Rm 1,5 – 2,5 MPa 10 cm Zakres rzeczowy określa również dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do niniejszej SIWZ ,w skład której wchodzi tabela elementów rozliczeniowych, dokumentacja techniczna. W przypadku kolizji zakresu robót lub wykonania należy dokonać uzgodnień z Inspektorem nadzoru inwestorskiego oraz Inwestorem w oparciu o poniższe dokumenty: jako podstawowy – opis przedmiotu zamówienia - SIWZ treść umowy dokumentacja projektowa tabela elementów rozliczeniowych oraz dokumentacja techniczna 3.6. Technologia wykonania robót budowlanych zgodna ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik do niniejszej SIWZ. 3.7. Wersja papierowa do wglądu w siedzibie Zamawiającego, ul. w godzinach od 7.00 – 14.00 pok. 209. 3.8. Wszystkie nieścisłości i błędy ujawnione SIWZ na rysunkach, w Specyfikacjach Technicznych oraz w Przedmiarze robót Wykonawca powinien zgłosić Zamawiającemu przed terminem składania ofert. Dla prawidłowego wykonania zamówienia wskazane jest, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej w terenie. Nie dopuszcza się na etapie wykonania zadania powoływania się na niezgodności pomiędzy stanem rzeczywistym, opisem SIWZ i dokumentacją techniczną i projektową, która służy jako materiał pomocniczy do ustalenia ceny ryczałtowej. 3.9. Jeżeli w dokumentacji tj. części opisowej projektu, na rysunkach, w specyfikacjach technicznych oraz w przedmiarze robót, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, które charakteryzują produkt dostarczany przez konkretnego wykonawcę, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3.10. Jakość dostarczonych na budowę materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektu technicznego oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ. 3.11. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu, w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy harmonogram rzeczowo – finansowy przedstawiający terminy realizacji poszczególnych etapów robót oraz uwzględniający zakończenie robót. Do oferty Wykonawca dołącza wypełniony kosztorys ofertowy, służący pomocniczo obliczeniu ceny oferty ryczałtowej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium: 10.1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). 10.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 10.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 10.4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 Pzp musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji. 10.4.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, lub też nie zastosuje się do wezwania Zamawiającego zgodnie z art. 46 ust 4a Pzp. 10.5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr. 21 1020 5460 0000 5102 0006 0517 Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. 10.6. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). 10.7. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp wykonawca składa wraz z ofertą. 10.8. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: „Przebudowa drogi powiatowej nr nr 1076F w m. Złotnik od km 6+770 do km 8+000” 10.9. Za zgodą zamawiającego wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp. Zmiana formy wadium musi być dokonana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą wadium. 10.10. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia, w przypadku wybrania jego oferty jako najkorzystniejszej dla zamawiającego. 11. Termin związania ofertą. 11.1. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 11.2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni. 11.3. Na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7a Pzp zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wykonawca nie wyrazi zgody, o której mowa w art. 85 ust. 2 Pzp, na przedłużenie terminu związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 b) Pełnomocnictwo o którym mowa w pkt 5.2.3 SIWZ, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy lub pełnomocnik reprezentujący Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. c) Dokument, z którego wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą. d) parafowany wzór umowy wg. załącznika nr 4 do SIWZ. e) kosztorys ofertowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną