Powiat Niżański ogłasza przetarg
- Adres: 37-400 Nisko, Pl. Wolności 2
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 158412057
- Data zamieszczenia: 2023-11-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Niżański
Pl. Wolności 2
37-400 Nisko, woj. podkarpackie
tel. 158412057
REGON: 830409198 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi powiatowej Nr 1048R Zdziary – Banachy na odcinku Gózd – Huta Krzeszowska - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi powiatowej Nr 1048R Zdziary – Banachy na odcinku Gózd – Huta Krzeszowska. Zakres zamówienia obejmuje między innymi:1) Roboty przygotowawcze,2) Roboty ziemne,3) Podbudowy,4) Nawierzchnia,5) Roboty wykończeniowe,6) Urządzenia bezpieczeństwa ruchu7) Kanał technologiczny.Roboty, które błędnie nie zostały ujęte w przedmiarach, a należy je wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami lub sztuką budowlaną, aby przedmiotowe dzieło zostało wykonane, odebrane i spełniało swoje funkcje nie zostaną zapłacone. Dokumentacja techniczna, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz inne dokumenty przekazane przez Zamawiającego, w tym przedmiary robót jako materiał pomocniczy do dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych służą ustaleniu ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia, a wymagania wyszczególnione choćby w jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji. W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów obowiązuje kolejność: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacja techniczna, przedmiary robót, umowa oraz SWZ. W razie wątpliwości poczytuje się, iż Wykonawca podjął się wszystkich robót objętych projektem (art. 649 Kodeksu cywilnego). Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z wymogami ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.). Roboty muszą być wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, dokumentacją projektową, wykonawczą, techniczną oraz należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością, właściwą organizacją pracy oraz z zachowaniem wymagań i obowiązujących przepisów w szczególności bhp, ppoż. i branżowych. 3. W przypadku, wystąpienia w materiałach opisujących przedmiot zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczegółowego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza materiały i/lub rozwiązania równoważne opisanym pod warunkiem zachowania parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji oraz nieprowadzących do zmiany technologii. Wskazane w dokumentacji nazwy należy traktować jako przykładowe. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Użyte materiały muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów.4. Wykonawca/podwykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę we własnym przedsiębiorstwie osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 z późn. zm.): roboty przygotowawcze, roboty ziemne, podbudowy, nawierzchnie, pobocza, roboty wykończeniowe.1) Zatrudnienie, o którym mowa w ust. 4 powinno trwać przez okres niezbędny do wykonania wskazanych czynności. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu Wykonawca/podwykonawca niezwłocznie zatrudni na to miejsce inną osobę z zastrzeżeniem ust. 4 pkt 7). 2) Dla udokumentowania faktu zatrudnienia pracowników stosownie do ust. 4, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu: a) oświadczenia zatrudnionego pracownika, lub b) oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę, lub c) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika, - zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika. 3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia pracowników, o których mowa w ust. 4 przez cały okres realizacji wykonywanych przez nich czynności. W tym celu Wykonawca/podwykonawca na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, w terminie 5 dni roboczych od otrzymania wezwania zobowiązuje się: a) przedłożyć aktualne oświadczenia i dokumenty, o których mowa w ust. 4 pkt 2), b) udzielić wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia wymogu, o którym mowa w ust .4.4) Zamawiający może żądać od Wykonawcy/podwykonawcy pisemnych wyjaśnień co do sposobu i stanu zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 4. 5) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę/podwykonawcę dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt 2) lub 3) w terminie tam wskazanym będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości określonej w umowie. 6) W przypadku niewywiązania się Wykonawcy z obowiązku wskazanego w ust. 4 pkt 2) lub 3) pomimo dodatkowego wezwania przez Zamawiającego, Zamawiający może odstąpić od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca – w terminie 30 dni od upływu dodatkowego terminu wyznaczonego przez Zamawiającego do wykonania obowiązku określonego w ust. 4 pkt 2) lub 3).7) W przypadku konieczności zmiany pracowników zatrudnionych na podstawie umowę o pracę, wykonujących czynności, o których mowa w ust. 4, Wykonawca każdorazowo przekaże Zamawiającemu stosowne dokumenty o których mowa w pkt) 2 dotyczące nowego pracownika w terminie 5 dni roboczych od dnia rozpoczęcia wykonywania przez tę osobę czynności o których mowa w ust. 4. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Budowa nowego odcinka drogi powiatowej Jasło ul. Żniwna - Wolica” – Etap I
Dodano: 2023-12-22 - Remont drogi gminnej Nr 114848R Iskrzynia – Budzyń (ul. Szkolna) w km 0+955 – 1+680 w m. Iskrzynia
Dodano: 2023-12-20 - „KompL. realiz. inw. w form. zaproj – wybuduj - wyposaż polegającej na bud. pawilonu szpit. wraz z łącznikiem przy SP ZOZ w Ustrzykach D – doposaż. infrastruktury krytycznej szpitala- kont. zadania”.
Dodano: 2023-10-31 - Utwardzenie i uporządkowanie terenu na działkach ewidencyjnych nr 1709/5, 1709/4, 1712/1 w miejscowości Brzozów.
Dodano: 2023-05-28 - „Przebudowa dworca PKP w Komańczy na potrzeby Centrum Integracji i Aktywizacji Społecznej na pograniczu Karpat Wschodnich i Zachodnich”.
Dodano: 2023-05-09 - Rozbudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w Gminie Boguchwała - 3 zadania częściowe
Dodano: 2022-10-13 - Budowa przyłącza wodociągowego i przyłącza kanalizacji sanitarnej na terenie działek nr ewid. 812/8 i 813 położonych w obrębie ewidencyjnym181801_1.0003 w Stalowej Woli przy ul. Popiełuszki.
Dodano: 2022-10-03 - WYKONANIE „CENTRUM ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU W JAŚLE” - POWTÓRZENIE
Dodano: 2022-09-08 - Budowa przyłącza wodociągowego i przyłącza kanalizacji sanitarnej na terenie działek nr ewid. 812/8 i 813 położonych w obrębie ewidencyjnym181801_1.0003 w Stalowej Woli przy ul. Popiełuszki.
Dodano: 2022-08-18 - Rozbudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w Gminie Boguchwała - 3 zadania częściowe
Dodano: 2022-08-11