Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej Nr 0735 T Daromin - Wysiadłów w miejscowościach Wilczyce, Dacharzów, Radoszki i Wysiadłów.

Zarząd Dróg Powiatowych w Sandomierzu ogłasza przetarg

  • Adres: 27-600 Sandomierz, ul. Lwowska 7
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 015 8320406, 8332477
  • Data zamieszczenia: 2010-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Sandomierzu
    ul. Lwowska 7 7
    27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie
    tel. 015 8320406, 8332477
    REGON: 83041399863217
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpsandomierz.republika.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej Nr 0735 T Daromin - Wysiadłów w miejscowościach Wilczyce, Dacharzów, Radoszki i Wysiadłów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej Nr 0735 T Daromin - Wysiadłów w miejscowościach Wilczyce, Dacharzów, Radoszki i Wysiadłów od km 10+798,00 do km 17+028,00. Długość przebudowywanego odcinka drogi - 6230,0 mb, szerokość jezdni -od 5,50 m do 6,00 m.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienie wadium w wysokości 60 000 ,00 PLN.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1 Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę o podobnym zakresie, złożoności ( zamówienia, których przedmiotem była budowa, przebudowa lub remont drogi publicznej o nawierzchni bitumicznej ) i wartości nie mniejszej niż 1 000 000 zł. 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ; Wykonawca winien mieć do dyspozycji kierownika budowy legitymującego się posiadaniem ważnych uprawnień budowlanych w zakresie zgodnym ze specyfiką zamówienia oraz winien posiadać aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie potwierdzające przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego / zgodnie z ustawą z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późniejszymi zmianami / 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 1. Wykonawca na żądanie zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym, jest zobowiązany wykazać , nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w pkt. 1.1 SIWZ, i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 ustaw pzp. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdzi spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Analiza dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców na zasadzie spełniania/nie spełniania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru - załącznik nr 2. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz osób i podmiotów którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 4) Wykaz wykonanych min. 1 roboty budowlanej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli ten okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1 000 000 zł, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 5) W przypadku, gdy wykonawca polegał będzie na wiedzy i doświadczeniu , potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków Wykonawca obowiązany jest do złożenia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia 6) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp-sandomierz.info
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach