Zarząd Dróg Powiatowych w Starachowicach ogłasza przetarg
- Adres: 27200 Starachowice, ul. Ostrowiecka
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. (041) 273 19 72-73 , fax. (041) 273 19 74
- Data zamieszczenia: 2018-03-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Starachowicach
ul. Ostrowiecka 15
27200 Starachowice, woj. świętokrzyskie
tel. (041) 273 19 72-73, fax. (041) 273 19 74
REGON: 29101963700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp-starachowice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi powiatowej nr 0606T Rzepinek – Świślina – Szerzawy w km 2+270 do 3+905 o długości 1635 mb w m. Szerzawy – opracowanie dokumentacji projektowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zakres zamówienia obejmuje: a. analizę istniejącego zagospodarowania terenu z uwzględnieniem ustaleń obowiązującego (lub w toku uchwalania) planu miejscowego w obszarze projektowania; b. uzyskanie aktualnych podkładów geodezyjnych (map do celów projektowych) niezbędnych do opracowania projektu budowlanego; c. aktualne wypisy i wyrysy z mapy ewidencji gruntów w zakresie inwestycji; d. Uzyskanie w imieniu inwestora pozwolenia wodnoprawnego lub zgłoszenia wodoprawnego – w zależności od wymagań. e. Opracowanie dokumentacji geodezyjno-prawnej – map podziałowych niezbędnych do uzyskania decyzji ZRID – szacunkowa ilość działek do podziału 170 szt.; f. Uzyskanie decyzji środowiskowych uwarunkowań realizacji przedsięwzięcia; g. Uzyskanie odstępstwa od warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie w zakresie szerokości pasa drogowego; h. Opracowanie kompletnego projektu budowlanego wraz z odwodnieniem, łącznie ze wszystkimi załącznikami, decyzjami, opiniami i uzgodnieniami, warunkującymi otrzymanie decyzji ZRID, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, wiedzą i zasadami sztuki budowlanej; i. Opracowanie kompletnego projektu wykonawczego; j. Opracowanie projektów przebudowy urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego, kolidujących z inwestycją (projekt budowlany + projekt wykonawczy + uzgodnienia, warunki itp.) - jeżeli zajdzie taka potrzeba; k. Opracowanie projektu stałej organizacji ruchu i uzyskanie jego zatwierdzenia; l. Przygotowanie projektu inwentaryzacji zieleni warunkującej otrzymanie pozwolenia na wycinkę drzew kolidujących z inwestycją; ł. Opracowanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich niezbędnych do udzielenia zamówienia na realizację robót budowlanych objętych decyzją ZRID; m. Opracowanie Specyfikacji technicznych, ogólnych i szczegółowych wykonania i odbioru robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z rozdziałem 3 powołanego Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego; n. Przygotowanie przez Wykonawcę kompletnego wniosku o uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID) wraz z niezbędnymi załącznikami; o. Przeprowadzenie przez wykonawcę zadania konsultacji społecznych – min. dwa spotkania uzgodnione z przedstawicielami Gminy Pawłów. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: a) Uzyskanie warunków technicznych oraz dokonywanie uzgodnień niezbędnych do prawidłowego opracowania dokumentacji projektowej, w tym uzgodnień branżowych, b) Przekazywanie na bieżąco kserokopii wszelkich uzyskanych decyzji, warunków, uzgodnień i opinii do Zarządu Dróg Powiatowych w Starachowicach, w terminach umożliwiających ewentualne skorzystanie z trybu odwoławczego (oryginały uzgodnień Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu wraz z przekazywaną kompletną dokumentacją), c) Dokonywanie uzupełnień lub wyjaśnień szczegółowych dotyczących opracowanej dokumentacji na każde żądanie Zamawiającego lub Wykonawcy realizującego roboty budowlane na podstawie tej dokumentacji bez dodatkowych roszczeń finansowych; d) Sprawowanie nadzoru autorskiego na żądanie Zamawiającego lub właściwego organu w tym zakresie: - stwierdzenia w toku wykonania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem, - uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru. 2. Dane techniczne i wymagania dla prac projektowych. W projekcie należy przyjąć następujące parametry techniczno eksploatacyjne, elementy wyposażenia drogi oraz zagospodarowania terenu: kategoria ruchu - KR3, szerokość pasa drogowego – 12 m – odstępstwo od warunków technicznych, droga klasy Z, długość drogi– 1635 km poszerzenie jezdni do 6,0 m, utwardzone pobocza o szerokości min. 1,0 m, budowa zatok autobusowych lub peronów autobusowych, przekrój poprzeczny nowej drogi – przekrój półuliczny, budowa, przebudowa lub remont obiektów inżynieryjnych, nośność nowej drogi - 100kN, szerokość chodnika 2,0 m netto, rozwiązanie systemu odwodnienia drogowego/ulicznego, zgodnie z potrzebami, budowa nowych odcinków kanalizacji deszczowej lub odwodnienia drogowego i/lub przebudowa istniejącego systemu odwodnienia w oparciu o uzyskane pozwolenie wodno-prawne i/lub decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach, przebudowa infrastruktury kolidującej z przebudową drogi ( o ile zajdzie taka potrzeba- indywidualne projekty branżowe, zgody, pozwolenia, itp.), należy uwzględnić opracowaną przez Zarządcę drogi koncepcję przebudowy drogi, szerokość zjazdów zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi z uwzględnieniem dojść do furtek oraz istniejącego zagospodarowania terenu. Ponadto należy przedstawić do akceptacji: projekt zagospodarowania terenu do uzgodnienia przed opracowaniem operatu wodnoprawnego i projektu budowlanego docelowy projekt stałej organizacji ruchu, 3. Ponadto wykonany projekt musi być dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym dostępność dla osób niepełnosprawnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert należy wnieść wadium w wysokości: 1 000,00 zł słownie złotych: tysiąc 00/100.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, które określają: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu i sposobu ich wykorzystania przez wykonawcę przy wykonaniu zamówienia, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia. - czy podmiot na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje usługi których wskazane zdolności dotyczą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zagospodarowanie przestrzeni publicznej oraz poprawa infrastruktury turystycznej i sportowej w Gminie Michałów w systemie zaprojektuj i wybuduj Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład
Dodano: 2024-04-11 - Budowa drogi na dz. nr ewid. 210/57 w Łoniowie, w systemie „zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2024-04-10 - Opracowanie dokumentacji na budowę/przebudowę dróg na terenie gm. Raków
Dodano: 2024-03-11 - Projekt przebudowy drogi pomiędzy Sieradowicami a Parcelantami nr działki 46
Dodano: 2024-03-01 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Zagospodarowanie terenu w centrum Masłowa Pierwszego"
Dodano: 2024-02-29 - Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej (wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzją ZRiD) ( 2 zadania)
Dodano: 2024-02-09 - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla budowy zaplecza szkółkarskiego w leśnictwie Bałtów
Dodano: 2024-02-06 - Rozwój infrastruktury dla ruchu niezmotoryzowanego z uwzględnieniem zwiększenia bezpieczeństwa ruchu w Gminie Sobków - II etap budowy ścieżek rowerowych w Gminie Sobków
Dodano: 2024-01-26 - „Dokumentacja dotycząca restauracji i zabezpieczenia substancji zabytkowej dwóch pawilonów położonych przy ulicy Kolonia Górka w Busku- Zdroju”
Dodano: 2024-01-22 - Opracowanie dokumentacji projektowej budowy sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Nieczulice
Dodano: 2023-10-04