Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej Nr 0591T relacji Łączna-Jęgrzna - Gózd na terenie Gminy Łączna

Powiat Skarżyski reprezentowany przez Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 26-110 Skarżysko-Kamienna, ul. Konarskiego 20
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 2524451 , fax. 041 2524451
  • Data zamieszczenia: 2009-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Skarżyski reprezentowany przez Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Konarskiego 20 20
    26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 2524451, fax. 041 2524451
    REGON: 29994398800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskarzysko.bip.doc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej Nr 0591T relacji Łączna-Jęgrzna - Gózd na terenie Gminy Łączna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej Nr 0591T relacji Łączna-Jęgrzna - Gózd na terenie Gminy Łączna. Przebudowa drogi realizowana będzie etapami: Etap I - przebudowa drogi w miejscowości Kamionki i Czerwona Górka w km 0+302,50 - 1+327,00 (Kamionki - dokończenie inwestycji) i 1 553,00- 2+339,00 (Czerwona Górka), termin realizacji 30.06.2009 r. - 30.10.2009 r. Etap II - przebudowa drogi powiatowej Nr 0591T w km 2 + 339,00 -2+703,00 ( Czerwona Górka), termin realizacji 01.01.2010 r. - 30.10.2010 r. Etap III - przebudowa drogi powiatowej Nr 0591T w km 3+450,00 - 5+136,00 (Jęgrzna), termin realizacji 01.01.2011 r. - 30.09.2011 r. Zakres rzeczowy przebudowy drogi obejmuje: - budowę nowej konstrukcji nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego na podbudowie z kruszywa łamanego szerokości 5.50 m (6,00 m - przy chodniku) -budowę jednostronnego chodnika z kostki brukowej grubości 8 cm na odcinku od szkoły do drogi powiatowej 0588T - wykonanie rowów otwartych od strony zlewni umocnionych elementami betonowymi prefabrykowanymi - wykonanie ścieków przyjezdniowych korytkowych - wykonanie zjazdów do posesji - wykonanie przepustów pod zjazdami do posesji - wykonanie przepustów pod przebudowywaną drogą - umocnienie skarp wysokiego wykopu matami antyerozyjnymi - wykonanie bariery sprężystej SP-06 /wzdłuż skarp wysokiego nasypu oraz w rejonie przepustu - oznakowanie pionowe i poziome - budowę wpustów nad przepustami - regulację wysokościową istniejących studzienek kanalizacji sanitarnej - wycinkę istniejących drzew i krzewów - przebudowę kabli telekomunikacyjnych kolejowych Szczegółowo przedmiot zamówienia określają dokumentacja projektowa oraz szczegółowe specyfikacje techniczne. W skład dokumentacji projektowej wchodzą przedmiar robót oraz n/w projekty: 1. Projekt budowlany przebudowy drogi powiatowej Nr 0591T w miejscowości Kamionki, Gmina Łączna - opracowany przez Biuro Projektowo-Wykonawcze Drogi i ulice Zenon Kubicki. 2. Projekt budowlany przebudowy drogi powiatowej Nr 0591T w miejscowości Czerwona Górka Gmina Łączna - opracowany przez opracowany przez Biuro Projektowo-Wykonawcze Drogi i ulice Zenon Kubicki. 3. Projekt budowlany przebudowy drogi powiatowej Nr 0591T w miejscowości Łączna na terenach kolejowych PKP - opracowany przez opracowany przez Biuro Projektowo-Wykonawcze Drogi i ulice Zenon Kubicki. 4. Projekt budowlany przebudowy kabli telekomunikacyjnych kolejowych w miejscowości Łączna na terenach kolejowych PKP - opracowany przez projektanta inż. Romualda Kijowskiego. 5. Projekt budowlany przebudowy drogi powiatowej Nr 0591T (15891) w miejscowości Jęgrzna Gmina Łączna - opracowany przez projektanta inż. Kazimierza Kiepasa
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 80.000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych, 00/100). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na niżej wskazany rachunek bankowy Zarządu Dróg Powiatowych w Skarżysku-Kamiennnej: 42 1240 1402 1111 0000 1201 7616. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Potwierdzenie przelewu (oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) powinno być dołączone do oferty. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być załączone do oferty w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Zamawiający dokona zwrotu wadium Wykonawcy na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy. Zgodnie z art. 46 ust. 4a oraz art. 5 ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie; 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) uniemożliwi zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego z przyczyn leżących po jego stronie
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy tj. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) Doświadczenie - Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia tj. dotyczącą budowy, przebudowy lub remontu drogi publicznej w rozumieniu przepisów o drogach publicznych o wartości co najmniej 4.000.000,00 zł brutto i złożyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; b) Potencjał kadrowy - Wykonawca wskaże: - osobę do pełnienia funkcji kierownika budowy. Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz musi być wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów. (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 ze zm.). Zamawiający wymaga aby osoba, która będzie sprawować funkcję kierownika budowy posiadała co najmniej trzy lata praktyki po dacie uzyskania uprawnień budowlanych w pełnieniu funkcji kierownika budowy w zakresie robót drogowych, - osobę do kierowania robotami teletechnicznymi, która musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej i być wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z w/w przepisami oraz posiadać co najmniej trzy lata praktyki po dacie uzyskania uprawnień w kierowaniu robotami teletechnicznymi, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku podmiotów wspólnie występujących (art. 23 ust. 2 ustawy) Wykonawcy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Żaden z Wykonawców wspólnie występujących nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a ponadto muszą spełniać wymogi, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Warunek dotyczący doświadczenia i potencjału kadrowego podmioty występujący wspólnie wykażą, że spełniają łącznie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wg formuły spełnia/nie spełnia. Brak załączenia przez Wykonawcę któregokolwiek z wymaganych dokumentów zostanie uznane przez Zamawiającego jako niespełnienie warunków udziału w postępowaniu, co będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wraz z wypełnionym formularzem oferty i kosztorysem ofertowym składają:1.oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy; 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy osób; 6. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy podmiotów zbiorowych; 7. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty dotyczącej budowy, przebudowy lub remontu drogi publicznej o wartości min. 4.000.000,00 zł brutto wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 8. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. W wykazie należy podać imię i nazwisko osób, które pełnić będą funkcję kierownika budowy oraz kierownika robót teletechnicznych, informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych i posiadanych latach doświadczenia zawodowego. Do wykazu należy załączyć uprawnienia budowlane wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego aktualnym na dzień składania ofert; 9. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 10. pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy o ile ofertę podpisuje pełnomocnik;11.dokument potwierdzający, że Wykonawca wniósł wadium. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 1 do pkt. 6 powinny być złożone przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 7, 8 i 9 Wykonawcy występujący wspólnie składają łącznie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2, 3, 4 i 6 Wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu upadłości - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 5 Wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą - wystawione wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument ten winien być wystawiony w terminach jak wyżej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskarzysko.bip.doc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach