Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej Dobre Miasto-Knopin od km 0+000 do km 3+000.

Powiatowa Służba Drogowa w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-429 Olsztyn, ul. Cementowa 3
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 535 66 30 , fax. 089 535 66 40
  • Data zamieszczenia: 2010-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowa Służba Drogowa w Olsztynie
    ul. Cementowa 3 3
    10-429 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 535 66 30, fax. 089 535 66 40
    REGON: 51086673300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej Dobre Miasto-Knopin od km 0+000 do km 3+000.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano - montażowe zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1447N Dobre Miasto - Knopin od km 0+000 do km 3+000. Inwestycja realizowana będzie na podstawie dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, ustaleń SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną. 2. Zakres realizacji obejmuje roboty drogowe związane z: poszerzeniem istniejącej nawierzchni do 5.0m, rozebraniem nawierzchni z płyt żelbetowych i ułożeniem nowej nawierzchni z betonu asfaltowego, wzmocnieniem istniejącej konstrukcji nawierzchni, przebudową istniejących zjazdów na drogi boczne gminne i do posesji, poprawą geometrii, renowacją rowów przydrożnych, odwodnieniem drogi przez rowy otwarte, wykonaniem przepustów pod zjazdami, remontem mostu (wymiana izolacji), w tym: - demontaż istniejącego oznakowania pionowego, przestawienie części istniejącego oznakowania pionowego - usunięcie i wywóz karpin po wycince drzew - rozebranie nawierzchni z płyt żelbetowych, płyt betonowych - rozebranie nawierzchni z betonu asfaltowego i nawierzchni betonowej - rozbiórkę podbudów - transport materiałów z rozbiórki wraz z ich utylizacją zgodnie z obowiązującymi przepisami - roboty ziemne (wykopy, korytowanie) - transport urobku mas ziemnych i humusu - wykonanie zabezpieczeń istniejących sieci energetycznych i teletechnicznych zgodnie z uzgodnieniami ENERGA OPERATOR i TPSA - wykonanie nasypów, korytowania oraz podbudów - wykonanie zjazdów oraz chodników z ustawieniem krawężników i obrzeży - wykonanie przepustów pod zjazdami - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej - wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej - wykonanie poboczy - wykonanie nowego oznakowania pionowego oraz słupków kilometrowych - humusowanie i obsianie trawą wraz z pielęgnacją i nawożeniem trawy - wymiana izolacji i remont płyty mostu. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty: - w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - (Załącznik Nr 7do SIWZ), - w dokumentacji projektowej -(Załącznik Nr 8 do SIWZ), - przedmiarach robót (stanowiących część pomocniczą do sporządzenia oferty) - (Załącznik Nr 9 do SIWZ) - oraz projekcie umowy (załącznik Nr 6 do SIWZ) W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie, innych równoważnych materiałów lub urządzeń pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały lub urządzenia, które one zastępują. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Wycena oferty winna być poprzedzona wizją lokalną i powinna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem i najlepszą wiedzą techniczną. UWAGA: a) przedmiot zamówienia nie obejmuje wycinki drzew, a tylko usunięcie karpin, z wywozem i utylizacją. b) materiały z rozbiórki i demontażu są własnością Zamawiającego. W ofercie należy przyjąć ich transport na miejsce wskazane przez Zamawiającego - odległość transportu do 10 km. c) nadmiar humusu i mas ziemnych należy wywieźć na miejsce wskazane przez Zamawiającego - odległość transportu do 10 km. 4. Wykonany zakres robót ma zapewnić prawidłowe funkcjonowanie przebudowanej drogi powiatowej, a także spełnienie przez Zamawiającego wszystkich warunków narzuconych umową o dofinansowanie zawartą z Instytucją Zarządzającą Regionalnym Programem Operacyjnym Warmia i Mazury na lata 2007-2013. 5. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 45233120-6 - roboty w zakresie budowy dróg 45221111-3 - roboty budowlane w zakresie mostów drogowych 6. Wymagania stawiane Wykonawcy: a) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia według zatwierdzonej dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarów robót (stanowiących część pomocniczą do sporządzenia oferty), ustaleń SIWZ, zgodnie z przepisami, normami i sztuką budowlaną. b) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. c) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. d) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zmówienia. e) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. f) Realizacja zadania podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności Ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 Nr 156, poz. 1118, z póź. zmian). g) Zamawiający nie przewiduje możliwości całkowitego zamknięcia ruchu drogowego za wyjątkiem robót wykonywanych na moście. Wykonawca zapewni prowadzenie robót z zachowaniem ciągłości ruchu kołowego i pieszego. 7. Wykonawcy ponoszą odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej oraz uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość lub charakter Oferty lub realizację robót. 8. Wykonawca dokonuje wyceny oferty na własne ryzyko i odpowiedzialność. 9. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem swojej oferty oraz wszelkich dokumentów z tym związanych. 10. Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot zamówienia, a więc wykonać zadanie bez względu na występujące trudności i nieprzewidziane okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji. 11. Zamawiający zapewnia na swój koszt nadzór autorski autora dokumentacji projektowej i nadzór inwestorski pełniony przez zespół Inżyniera Kontraktu, na podstawie odrębnie zawartej umowy. 12. Zamawiający zwraca szczególną uwagę Wykonawcy na: - uzgadnianie prowadzenia robót z gestorami sieci oraz zarządcą dróg, - konieczność utylizacji odpadów zgodnie z ustawą o odpadach, - uzgadnianie zajęcia terenu na czas prowadzenia robót z prawnymi użytkownikami terenu, - Wykonawca jest zobowiązany do wykonania i utrzymania w należytym stanie przez okres realizacji oraz okres gwarancji i rękojmi dwóch tablic informacyjnych i dwóch tablic pamiątkowych wg wzoru określonego w obowiązujących w trakcie realizacji robót. Obowiązki Beneficjentów w zakresie prowadzenia działań informacyjnych projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej do konkursu 01/08/5.2.1, który można znaleźć na stronie Instytucji Zarządzającej RPO Warmia i Mazury na lata 2007-2013..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 50 000 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-olsztynski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach