Przetargi.pl
PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ 3205P W MIEJSCOWOŚCI DĘBY SZLACHECKIE- BUDOWA CHODNIKA I ZATOKI AUTOBUSOWEJ NA ODCINKU O DŁUGOŚCI 0,281KM

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 62-600 Koło, ul. Toruńska 200
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2610576 , fax. 063 2610576
  • Data zamieszczenia: 2009-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Toruńska 200 200
    62-600 Koło, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2610576, fax. 063 2610576
    REGON: 31102298900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdkolo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ 3205P W MIEJSCOWOŚCI DĘBY SZLACHECKIE- BUDOWA CHODNIKA I ZATOKI AUTOBUSOWEJ NA ODCINKU O DŁUGOŚCI 0,281KM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje : 1.Rozbiórka przepustu, płytek chodnikowych, krawężnika, ogrodzenia 2.Roboty ziemne 3.Kolektor fi 400 pod zatoką autobusową, kryty rów z rur fi 250, wymiana studzienki ściekowej fi 500 4.wykonanie koryta, podbudowy oraz nowej nawierzchni z betonowej kostki brukowej - chodnik, 5.wbudowanie krawężników betonowych 15x30 na ławie betonowej z oporem oraz opornika 12x25 6.wbudowanie obrzeży betonowych 8x30 7.wykonanie nawierzchni zjazdu z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm na podbudowie z mieszanki betonowej B-15 gr. 15 cm 8.wykonanie nawierzchni zatoki autobusowej z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm na podbudowie z mieszanki betonowej B-20 gr. 20 cm
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.WARUNKI OGÓLNE: O udzielenie zamówienia nie mogą się ubiegać, a w przypadku złożenia oferty zostaną przez zamawiającego wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy Pzp, Wykonawcy: 1)którzy nie spełniają warunków ogólnych i warunków szczegółowych udziału w postępowaniu, określonych w oparciu o art. 22, ust. 1, pkt 1-3 ustawy Pzp; 2)którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem niniejszego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; 3)którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik niniejszego postępowania; 4)którzy nie złożyli oświadczeń o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożyli dokumenty zawierające błędy, z zastrzeżeniem art. 26, ust. 3 ustawy Pzp. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają: 2.WARUNKI SZCZEGÓŁOWE: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz udokumentują to poprzez złożenie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia. 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie zawodowe oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz udokumentują to poprzez: a.wykazanie realizacji w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem oraz wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia b.wykazanie, że dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym w postaci: - środki transportowe (np.: ciągnik, samochód skrzyniowy lub samowyładowczy); - koparki; - ładowarki; - zagęszczarki 3)Wskażą część zamówienia, którą zamierzają powierzyć podwykonawcom. 4)Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a.wykazanie, że dysponują lub będą dysponować potencjałem kadrowym w osobach: -kierownika robót w zakresie robót drogowych posiadający uprawnienia budowlane w specjalności drogowej , -geodety - 1 osoba 5)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i udokumentują to poprzez załączenie do oferty polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz udokumentują to poprzez złożenie aktualnych zaświadczeń, dokumentów, informacji potwierdzających na dzień składania ofert, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 7)Spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą SIWZ. 8)Wykonają zamówienie z należytą starannością, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawa o ruchu drogowym. 9)Udzielą 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot umowy. 10)Akceptują postanowienia projektu umowy stanowiącej część dokumentacji przetargowej. 11)Złożą ofertę wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami. 12)Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, zaświadczeniach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się wymienione niżej dokumenty i załączniki: 1)Wypełniony i podpisany druk Oferta - wg wzoru - załącznik nr 1. 2)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - wg wzoru - załącznika nr 2 3)Parafowany przez Wykonawcę projekt umowy - załącznik nr 3 4)Wypełniony i podpisany druk Kosztorys ofertowy - wg wzoru - załącznik nr 4. VII.1 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynika ono z innych przepisów prawa lub innych dokumentów. VII.2 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: Doświadczenie zawodowe: 1)Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem oraz wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia - wg załącznika nr 7 Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wszystkie wykazane roboty zostały wykonane z należytą starannością. Podwykonawstwo: 2)Informację na temat podwykonawców, przy udziale których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie - wg załącznika nr 8. Potencjał kadrowy: 3)Wykaz osób (kierownik robót o specjalności drogowej, geodeta), którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienie - wg załącznika nr 6 Do wykazu należy dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień oraz kopię zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego osób bezpośrednio odpowiedzialnych za realizację zamówienia. W przypadku zatrudnienia podmiotu obcego należy dołączyć oświadczenie o gotowości do współpracy przy realizacji zamówienia . Potencjał techniczny: 4)Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń i sprzętu jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (wg minimum wymienionego w pkt VI 2.ppkt 2b warunków szczegółowych) - wg załącznika 5. W przypadku użycia narzędzi, urządzeń i sprzętu obcego należy dołączyć oświadczenie o gotowości do współpracy przy realizacji zamówienia . VII.3 W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 5)Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; VII.4. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja/spółki cywilne) 1)Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcja/spółki cywilne) muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 2)Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców; 3)Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie i tak dokumenty wymienione w punktach VII pkt 2, VII.1 pkt 1,2 muszą być złożone przez każdy podmiot. VII.5. Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 1)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt VII 1), składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt 4-8 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Dokumenty, o których mowa w pk VII 1), ) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 2)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów , o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym lub administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z zastrzeżeniem terminów, o których mowa powyżej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdkolo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach