Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej 1963D i 2075D oraz budowa chodników w miejscowości Tyniec nad Ślęzą - ETAP II na podstawie dokumentacji projektowej

Gmina Kobierzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 55-040 Kobierzyce, Al. Pałacowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 111 215 , fax. 713 111 252
  • Data zamieszczenia: 2018-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobierzyce
    Al. Pałacowa 1
    55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie
    tel. 713 111 215, fax. 713 111 252
    REGON: 93193507500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej 1963D i 2075D oraz budowa chodników w miejscowości Tyniec nad Ślęzą - ETAP II na podstawie dokumentacji projektowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przebudowa drogi powiatowej 1963D i 2075D oraz budowa chodników w miejscowości Tyniec nad Ślęzą - ETAP II na podstawie dokumentacji projektowej Wykonawcą dokumentacji projektowej jest firma PROWAY z siedzibą we Wrocławiu 52-129 przy ulicy Antonia Vivaldiego 56/3. W obszarze inwestycji znajduje się droga powiatowa 1963D, stanowiąca ul. Wrocławską oraz część ul. Szkolnej, droga powiatowa 2075D, stanowiąca ul. Strzelińską oraz ul. Kłodzką oraz drogi gminne: 109092D - ul. Spadochroniarzy, 107093D - ul. Szkolna, 107094D oraz 107095D - ul. Leśna. Niniejsze zamówienie będzie realizowane w ramach II ETAPU, jednakże z wyłączeniem ul. Strzelińskiej Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej w zakres której wchodzą : -zaświadczenie o braku sprzeciwu wobec planowanych robót drogowych nr 40/2018 -projekt wykonawczy -projekt organizacji ruchu -opinia geotechniczna -przedmiar robót -STWiOR 2. Zakres opracowania i parametry techniczne inwestycji : 2.1. W zakresie opracowania zawiera się wykonanie chodnika wzdłuż ul. Szkolnej od km 0+485,00 do skrzyżowaniu ulic Strzelińskiej i Kłodzkiej. Przebudowa drogi obejmować będzie ułożenie krawężnika betonowego wraz ze ściekiem na ławach z oporem wzdłuż obu istniejących krawędzi drogi. Chodnik wybudowany zostanie jednostronnie. Wzdłuż ulicy Kłodzkiej przewidziane jest ułożenie krawężnika ze ściekiem wzdłuż obu krawędzi istniejącej drogi wraz z obustronnym chodnikiem na długości przystanków autobusowych. W ramach niniejszego etapu znajduje się również przebudowa skrzyżowania ul. Kłodzkiej z ul. Leśną. 2.2. Parametry techniczne: • Klasa dróg powiatowych: L (klasa drogi odpowiada założeniom MPZP) • Klasa drogi gminnej (ul. Leśna): D (klasa drogi odpowiada założeniom MPZP) • Kategoria ruchu: drogi powiatowe KR3, ul. Leśnej KR2, oraz obciążenie osi 100 kN (zgodnie z paragrafem 151 RMTiGM z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie) • szerokość jezdni 5,50 / 6,0m • szerokość pasa ruchu - 2,75 / 3,00 m (przyjęto zgodnie z paragrafem 15 RMTiGM z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz. U. z 2016 r., poz 124) • Szerokość chodnika 2,00m • Pochylenie poprzeczne chodnika 2% • długość przebudowywanej drogi to ok. 1km 3. W zakres zadania wchodzi również wykonanie odwodnienia przebudowywanych dróg. Odwodnienie będzie realizowane z wykorzystaniem istniejącego odwodnienia, rowów i kanalizacji deszczowej oraz zaprojektowanego systemu drenaży. 4. W skład dokumentacji technicznej wchodzi projekt wykonawczy, specyfikacja techniczna, dokumentacja geotechniczna oraz inwentaryzacja dendrologiczna. 5. Warunki związane z realizacją zamówienia: 5.1. Wykonawca zrealizuje niezbędne czynności i poniesie wszelkie koszty związane z organizacją i utrzymaniem placu budowy doprowadzenie mediów na czas budowy. Zamawiający zastrzega, iż nie udostępni dla celów realizacji przedmiotu umowy mediów w tym prądu i wody. Tym samym Wykonawca po przejęciu placu budowy winien niezwłocznie w razie potrzeby wystąpić o warunki techniczne doprowadzenia mediów na teren budowy, a następnie w imieniu własnym i na własną rzecz podpisać umowy na doprowadzenie mediów i pokryć wszelkie koszty z tego tytułu. 5.2. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zobowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych dla zajęcia pasa drogowego, usunięcia kolizji, oznakowania, ogrodzenia i zabezpieczenia terenu budowy. 5.3. Wykonawca w imieniu Zamawiającego zawiadomi o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych właściwy organ nadzoru budowlanego oraz projektanta, a także inne jednostki, których zgłoszenie wymagane jest przez zapisy decyzji, uzgodnień, warunków. 5.4. W ramach zamówienia Wykonawca przygotuje: - projekt tymczasowej i docelowej organizacji ruchu wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, -opracuje i przekaże plan BIOZ. 5.5. Wykonawca zobowiązany jest do organizowania na terenie placu budowy minimum raz na miesiąc narad roboczych z udziałem Zamawiającego, nadzoru inwestorskiego, a w razie zaistnienia potrzeby również z udziałem (odpowiednio w zależności od potrzeby) nadzoru autorskiego. Rada budowy będzie prowadzona przez kierownika budowy, którego obowiązkiem będzie również przygotowanie odpowiedniego protokołu z ustaleń na niej podjętych. Na radach budowy przekazywane będą informacje o stanie zaawansowania robót i rozstrzygane bieżące zagadnienia związane z budową. Zaproszenie na spotkanie przedstawicieli nadzoru autorskiego wymaga zgody Zamawiającego. Ponadto na żądanie Zamawiającego Wykonawca raz w miesiącu przekaże informację o zakresie wykonanych robót w formie opisu technicznego. 5.6. Wszelkie roboty dodatkowe, podobne, zamienne i nie wymagające wykonania winny być opisane w przygotowanym przez Wykonawcę protokole konieczności i niezwłocznie przedstawione wraz ze szczegółową wyceną do akceptacji nadzorowi, a następnie Zamawiającemu. Obowiązkiem Wykonawcy jest przygotowanie do akceptacji protokołów, a następnie uzyskanie niezbędnych podpisów od Inspektorów Nadzoru. Protokół wraz z podpisanym przez Inspektora Nadzoru i Wykonawcę kosztorysem Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia do Zamawiającego. 5.7. Wykonawca opracuje 2 egz. dokumentacji powykonawczej opisanej i zawierającej spis treści, w skład której wejdą m.in.: a. dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów, potwierdzonych klauzulą, że zostały wbudowane na prezentowanej budowie, b. protokoły badań i prób, c. oświadczenie kierownika budowy o zakończeniu budowy, d. geodezyjna mapa powykonawcza z potwierdzeniem złożenia jej w Powiatowym Zakładzie Katastralnym we Wrocławiu, e. komplet dokumentacji projektowej z naniesionymi ew. zmianami zaakceptowanymi przez nadzór autorski i Inspektora Nadzoru. 5.8. Wykonawca w terminie wykonania przedmiotu umowy winien uzyskać od Inspektorów Nadzoru pisemne potwierdzenie kompletności dokumentacji powykonawczej. 5.9. Wykonawca zapewni stałą i pełną obsługę geodezyjną. 5.10. Należy ująć w wycenie koszty towarzyszące realizacji prac budowlanych jak np., naprawy i odbudowy uszkodzonych dróg, prowadzenia ew. odwodnienia wykopów, warunków uzgodnień i decyzji. 5.11. Wykonawca zobowiązany będzie do ścisłej współpracy z Inspektorami Nadzoru Inwestorskiego, autorskiego i przedstawicielami Zamawiającego. 5.12. Wykonawca zapewni stały nadzór geotechniczny. 5.13. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia badań zagęszczenia gruntów (w tym podsypki, zasypki) i okazywania ich na żądanie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 5.14. Proponuje się wywóz gruntu i gruzu na składowisko w Tyńcu nad Ślęzą (wraz z jego rozplantowaniem), po wcześniejszym uzgodnieniu w tut. Urzędzie. Wykonawca poniesie koszty transportu i rozplantowania, natomiast przyjęcie odpadów będzie nieodpłatne na zasadach określonych w Zarządzeniu Wójta Gminy Kobierzyce nr RBPiZN-OSIGO-205/0151/2008. 5.15. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia prac w sposób minimalizujący szkody na przyległych gruntach oraz w sposób najmniej uciążliwy dla sąsiedniej zabudowy mieszkaniowej (w szczególności należy zapobiegać odziaływania pylenia i hałasu na sąsiednie nieruchomości). W przypadku zanieczyszczenia przez Wykonawcę drogi dojazdowej na budowę zobowiązany jest on do natychmiastowego jej wyczyszczenia. 5.16. Brak realizacji zaleceń nadzoru inwestorskiego w zakresie bhp, porządku na budowie, zabezpieczenia i znakowania jej terenu może być obok zastrzeżeń do realizacji prac podstawą odmowy akceptacji protokołu zaawansowania robót (tabeli rozliczeniowej). 5.17. Najpóźniej w terminie 14 dni od podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenie harmonogramu rzeczowo – finansowego wykonania inwestycji, który będzie stanowił integralną część umowy stanowiąc do niej załącznik. 5.18. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania regulacji istniejących studzienek i zaworów w pasie wykonywanej drogi. 5.19. Wykonawca zobowiązany jest w trakcie realizacji robót budowlanych utrzymać komunikację na terenie inwestycji. 5.20. Wykonawca zobowiązany jest w miarę potrzeby na własny koszt dostosować istniejące oświetlenie drogowe do przebudowywanej drogi. 5.21. W okresie rękojmi i gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do udziału w przeglądach obiektu nie częściej niż jeden raz w roku oraz każdorazowo w przypadku wystąpienia usterek. 5.22. W przypadku wystąpienia konieczności zmiany organizacji ruchu – Wykonawca po uzgodnieniu z Zamawiającym na własny koszt wykona i wprowadzi docelową organizację ruchu (oznakowanie). 5.23. Wykonawca ma obowiązek przekazania powykonawczo zestawienia zakresów oraz kosztów wg klasyfikacji rodzajowej środków trwałych wraz z podaniem wartości poszczególnych elementów. 6. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający określa następujące warunki realizacji zamówienia, w zakresie zatrudniania pracowników przez Wykonawcę i podwykonawcę: 6.1. Zamawiający wymaga, aby czynności związane z wykonywaniem prac drogowych były wykonywane przez pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U.2018.917 ze zm.). 6.2. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 7 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z pracownikami świadczącymi pracę. Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018.1000) (tj. bez adresów zamieszkania, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę powinny być możliwe do zidentyfikowania. 6.3. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami świadczącymi pracę w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt. 6.2 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymagać będzie wniesienia wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100 ) przed upływem terminu składania ofert określonym w SIWZ. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu (przelew); 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2018.110 tj. ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy nr Gminy Kobierzyce: Al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce konto bankowe BS Kobierzyce nr 82 9575 0004 0000 0130 2000 0380 z dopiskiem – Wadium/ Przebudowa drogi powiatowej 1963D i 2075D oraz budowa chodników w miejscowości Tyniec nad Ślęzą - ETAP II na podstawie dokumentacji projektowej. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, oraz winna zawierać co najmniej następujące elementy: 1) nazwę Wykonawcy, którego ofertę zabezpiecza (uwaga: jeśli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie na zasadach określonych w art. 23 PZP, powinni być wymienieni wszyscy Wykonawcy), nazwę beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) kwotę gwarancji, 3) termin ważności gwarancji, 4) wskazanie, iż sądem właściwym do rozpoznawania sporów z gwarancji jest sąd powszechny, właściwy dla siedziby Zamawiającego, 5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 PZP. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie: 1) gwarancji, gwarancja winna zostać złożona w oddzielnej kopercie oznaczonej dopiskiem „WADIUM”, zaś jej kopię zaleca się dołączyć do oferty; 2) pieniądza, zaleca się dołączenie do oferty kopi lub wydruku potwierdzenia wpłaty wadium na rachunek Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (zalecane jest złożenie oświadczenia według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach