Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej 1608Z

Gmina Dolice ogłasza przetarg

  • Adres: 73115 Dolice, ul. Ogrodowa
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 915 640 129 , fax. 915 640 237
  • Data zamieszczenia: 2017-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dolice
    ul. Ogrodowa 16
    73115 Dolice, woj. zachodniopomorskie
    tel. 915 640 129, fax. 915 640 237
    REGON: 81168565100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej 1608Z
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje przebudowę drogi na odcinku 999,7m początek od drogi wojewódzkiej 122 do zjazdu na drogę dz. Nr 17 w miejscowości Moskorzyn - nawierzchnia bitumiczna około 5200m2. Obciążenie ruchem kategorii KR2. Grupa nośności podłoża G3. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót: 1) Elementy robót: a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, b) odwodnienie, c) krawężniki i obrzeża, d) zatoka autobusowa, e) chodniki i zjazdy, f) przebudowa jezdni o nawierzchni bitumicznej, g) pobocza – plantowanie i wykonanie trawników, h) oznakowanie poziome i pionowe, i) organizacja ruchu na czas budowy. 2) Przebudowie podlega: Całkowita długość przebudowywanej drogi powiatowej wynosi 999,7 m. Początek przebudowywanej drogi znajduje się w km 0+0005,0 (granica pasa drogowego drogi wojewódzkiej nr 122), koniec w km 1+004,7 (zjazd prawostronny na drogę gminną przebiegającą wzdłuż działki nr 17). Przyjęto kilometraż lokalny patrząc od drogi wojewódzkiej w kierunku Moskorzyna. Droga powiatowa podległa przebudowie i składa się z następujących odcinków (oznaczonych poniżej) na których zaprojektowano następujące elementy komunikacyjne : a) Odcinek pozamiejski od km 0+005,0 do km 0+591,4 - jezdnia sprowadzona do ujednoliconej stałej szerokości wynoszącej 5,00 m - po ścince pobocza gruntowe plantowane i obsiane trawą b) Odcinek przejściowy od km 0+591,4 do km 0,611,4 - zmiana szerokości jezdni z 5,00 do 5,50 m - jezdnia w oporniku c) Odcinek miejski od km 0+611,4 do km 0+989,75 - jezdnia o stałej szer. 5,50 m z lewostronnym krawężnikiem wzdłuż istniejącego chodnika i prawostronnym oporniku - nowe zjazdy prawostronne i lewostronne (na końcu) o szer. dostosowanej do bram wjazdowych i skosami 1:1 o module 2,0/2,0 m - zatoka autobusowa o szer. 2,50 m i długości 20,0 m z klinem wjazdowym o długości 24,0 m i wyjazdowy dług. 12,0 m, chodnik wzdłuż zatoki o szer. 1,5-2,0 m z placem pod nową wiatę autobusową o wym. 2,0x5,0 m d) Odcinek przejściowy od km 0+989,75 do km 1+004,7 - zmiana szerokości jezdni z 5,50 do 5,00 m - przebudowa zjazdu z nadaniem wyokrągleń o promieniu obustronnym R=5 m z zachowaniem szer. 4,00 m W istniejący przebieg jezdni drogi wpisano 3 łuki poziome o promieniach od 250 do 600 m i 4 załamania osi trasy. 3) Ustalenia materiałowe a) jezdnia stała warstwa ścieralna na wyrównaniu bitumicznym z frezowaniem istniejącej nawierzchni, b) jezdnia w miejscu poszerzenia i wymiany pod nawierzchnią w miejscu kanalizacji sanitarnej warstwa ścieralna, wiążąca i wyrównanie bitumiczne, podbudowa z kruszywa, c) zjazdy pozamiejskie nawierzchnia bitumiczna na podbudowie z kruszywa, d) zjazdy miejskie nawierzchnia z kostki betonowej na podbudowie z kruszywa, e) chodniki nawierzchnia z kostki betonowej, f) zatoka autobusowa nawierzchnia z kostki betonowej na podbudowie betonowej. 4) Ustalenie konstrukcji nawierzchni: a) istniejąca jezdnia – wzmocnienie - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S grub. 5 cm wg PN-EN 13108-1 i WT-2, - warstwa wyrównawczo-profilująca z betonu asfaltowego AC11W o zmiennej grubości wg PN-EN 13108-1 i WT-2. b) nowa jezdnia – na poszerzeniu i wymianie po kanalizacji - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S grub. 5 cm wg PN-EN 13108-1 i WT-2, - geosiatka przeciwspękaniowa poliestrowa z wykończeniem bitumicznym o wytrzymałości > 100 kN lub włókien szklanych, - warstwa wyrównawczo-profilująca z betonu asfaltowego AC11W o zmiennej grubości wg PN-EN 13108-1 i WT-2, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W grub. 5 cm wg PN-EN 13108-1 i WT-2, - warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grub. 20 cm wg PN-S-06102:1997, - warstwa odsączająca z materiałów mrozoodpornych o współczynniku filtracji k>8 m/d grub. 20 cm. c) zjazdy miejskie - warstwa ścieralna z kostki betonowej grub. 8 cm, - podsypka piaskowo-cementowa grub. 5 cm, - warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grub. 15 cm wg PN-S-06102:1997, - warstwa odsączająca z materiałów mrozoodpornych o współczynniku filtracji k>8 m/d grub. 20 cm, d) zjazdy pozamiejskie - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S grub. 5 cm wg PN-EN 13108-1 i WT-2, - warstwa klinująca z betonu asfaltowego AC11W w ilości 50 kg/m2 wg PN- EN 13108-1 i WT-2 z uwagami zgodnie ze specyfikacją, - warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grub. 15 cm wg PN-S-06102:1997, - warstwa odsączająca z materiałów mrozoodpornych o współczynniku filtracji k>8 m/d grub. 20 cm. e) chodniki - warstwa ścieralna z kostki betonowej grub. 6 cm, - podsypka piaskowo-cementowa grub. 5 cm, - warstwa podsypkowa z materiałów mrozoodpornych o współczynniku filtracji k>8m/d grub. 15 cm f) zatoka autobusowa - warstwa ścieralna z kostki betonowej grub. 8 cm, - podsypka piaskowo-cementowa grub. 5 cm, - podbudowa zasadnicza z chudego betonu cementowego grub. 20 cm wg PN-S5 96013:1997, - podbudowa pomocnicza z kruszywa stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa grub. 12cm wg PN-S-96012:1997, - warstwa odsączająca z materiałów mrozoodpornych o współczynniku filtracji k>8 m/d grub. 20 cm, Na połączenia międzywarstwowe należy zastosować emulsję asfaltową szybkorozpadową. g) oprócz ww. materiałów wzdłuż jezdni, zjazdów i chodników zastosowano: - krawężniki betonowe prasowane typu lekkiego 15x30x100 cm, - obrzeża betonowe prasowane 6x20x50 cm - oporniki betonowe prasowane12x25x25 cm wg „Katalogu Szczegółów Drogowych Ulic, Placów i Parkingów Miejskich”. Na zjazdach należy przewidzieć zastosowanie oporników przejazdowych oraz ze skosami. Na wyokrąglenia skrzyżowań i zjazdów należy przewidzieć oporniki łukowe. Na ławy betonowe zwykłe i z oporem należy zastosować beton klasy C12/15.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesieni wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadziścia tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków lub dokumentu wadialnego do zamawiającego. Szczegóły dotyczące wadium zawiera SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach