Przetargi.pl
Przebudowa drogi polegająca na wymianie istniejącej nawierzchni drogi oraz wykonaniu zjazdów na osiedlu Jana Pawła II w Nowem (działki nr 275 i 276 zlokalizowane na osiedlu Jana Pawła w Nowem).

Gmina Nowe ogłasza przetarg

  • Adres: 86-170 Nowe, Pl. Św. Rocha 5
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 33 37 210 , fax. 52 33 28 466
  • Data zamieszczenia: 2013-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowe
    Pl. Św. Rocha 5 5
    86-170 Nowe, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 33 37 210, fax. 52 33 28 466
    REGON: 09235103800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminanowe.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi polegająca na wymianie istniejącej nawierzchni drogi oraz wykonaniu zjazdów na osiedlu Jana Pawła II w Nowem (działki nr 275 i 276 zlokalizowane na osiedlu Jana Pawła w Nowem).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa drogi polegająca na wymianie istniejącej nawierzchni drogi oraz wykonaniu zjazdów na osiedlu Jana Pawła II w Nowem (działki nr 275 i 276 zlokalizowane na osiedlu Jana Pawła w Nowem).: Przed rozpoczęciem prac drogowych konieczne jest wytyczenie geodezyjne pasa drogowego i ustalenie w terenie projektowanej szerokości nawierzchni jezdni. 1. Przebudowa drogi ma na celu poprawę użytkowania nawierzchni jezdni, i polegać będzie na:wykonaniu wymiany nawierzchni istniejącej drogi na kostkę brukową typ: dwuteownik wraz poszerzeniem jezdni do szerokości 5,00 [m]. 2.Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych w skróconej dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zaoferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia jest równoważny czyli spełnia wymagania określone przez zamawiającego. Zamawiający dokona oceny równoważności w stosunku do wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia przekazanym wykonawcom a zawartym w opisie zamówienia - skróconej dokumentacji projektowej. W wypadku wskazania w dokumentacji projektowej konkretnych nazw producentów określonych materiałów lub technologii, wykonawca ma obowiązek zapewnić materiały równoważne, o właściwościach co najmniej takiej samej jakości jak materiały wskazane w dokumentacji projektowej. 3.Zamawiający informuje, że materiały z rozbiórek należy wywieźć na składowisko w Milewie. Szczegółowy zakres i warunki wykonania robót określają: projekt wykonawczy, projekty wykonawcze branż, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru oraz przedmiary robót będące integralną częścią dokumentacji projektowej. Wszelkie roboty mają być wykonane z zachowaniem warunków i uzgodnień ze stronami i warunków wynikających z norm technicznych oraz wymogów sztuki budowlanej. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z prawomocnymi decyzjami właściwych organów, będących do dyspozycji w siedzibie Zamawiającego oraz z dokumentacją projektową opracowaną przez Pracownię Projektową Nadzory i Doradztwo Budowlane, ul. Wiślana 1a-9, 83 -140 Gniew. 4.Wszelkie ewentualne zmiany muszą być zaakceptowane przez inspektora nadzoru w porozumieniu z projektantem. 5.Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić terminy i godziny wykonywania prac związanych z wysokim hałasem, zapyleniem i zanieczyszczeniem powietrza z inspektorem nadzoru przed przystąpieniem do ich wykonania. 6.Do Wykonawcy należy zapewnienie niezbędnych mediów koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia, z wyjątkiem wody, na zasadach wskazanych w istotnych postanowieniach umowy o wykonanie robót budowlanych. 7.Zamawiający wskazuje, iż w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych przez Zamawiającego w ramach niniejszego postępowania Wykonawca może dokonać wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia. Dokonanie wizji lokalnej nie jest obligatoryjne. 3.Wymiana nawierzchni A. Nawierzchnie - grunt rodzimy - G-1 - kategoria ruchu - KR2 - głębokość przemarzania - 0,55 [m] Powierzchnia drogi poddanej remontowi nawierzchni. - 1 150,00 [m2] Projektowane prace obejmują: - korytowanie na całej szerokości jezdni na głębokość 0,55 [m], szerokość jezdni 5,00 [m], - wykonanie warstwy odsączającej z piasku - warstwa 0,15 [m], - wykonanie warstwy z gruntu stabilizowanego cementem 1,5 MPa 0,12 [m], - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - naturalnego - warstwa 0,20 [m], - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej - betonowej szarej typ: dwuteownik o grubości 0,08 [m], na podsypce cementowo - piaskowej o gr. 5 cm na powierzchni 1.150,00 [m2] - jezdnia + 3 zjazdy, - ułożenie krawężników betonowych 100x15x30 [cm] na ławie betonowej, - wykonanie progów zwalniających z kostki brukowej betonowe na całej szerokości jezdni - 2 [szt.], - wykonanie ściekowych studzienek ulicznych z wpustami ulicznymi wraz z podłączeniem ich do istniejących studzienek kanalizacji deszczowej - 4 [kpl], - wykonanie ściekowej studzienki ulicznej z wpustem ulicznym wraz z podłączeniem jej do projektowanej studzienki kanalizacji deszczowej - 1 [kpl],- prace porządkowe. B. Projektowane zjazdy Projektuje się wykonanie zjazdów o promieniu łuku 6,00 [m] i szerokości jezdni 5,00 [m],całkowita szerokość zjazdu przy drodze - 17,00 [m].Prędkość pojazdów w terenie zabudowanym - V = 50 [km/h].Pole widoczności (trójkąt widoczności) przy włączaniu się do ruchu z wjazdu jest zapewnione.Przekrój poprzeczny zjazdów zaprojektowano ze spadkiem 2% mającym na celu odprowadzenie wód opadowych w stronę istniejącej sieci kanalizacji deszczowej znajdującej się w drodze. Na rysunku przekroju poprzecznego (rysunek nr 4 w dokumentacji technicznej) zjazdów przedstawiono technologie wykonania i grubości poszczególnych warstw utwardzenia. Nawierzchnia zjazdów - jak w punkcie 2 dokumentacji technicznej C. Organizacja ruchu Na czas remontu nawierzchni drogi w porozumieniu z zarządcą - Urząd Gminy Nowe, 86-170 Nowe, Plac Św. Rocha 5 należy zamknąć drogę oraz zarządzić objazd. D. Uwagi końcowe Należy zachować szczególną ostrożność podczas prowadzenia prac ziemnych na istniejące sieci przebiegające w pasie drogi. Uwaga ! 1. Zamawiający będzie wymagał po zakończeniu robót wykonania i dostarczenia Zamawiającemu 3 kompletów map inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej opieczętowanej przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Świeciu, potwierdzającej przyjęcie dokumentacji do zasobów Ośrodka. 2. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości w kwocie 2 000,00 złotych (słownie: dwa tysiące złotych), Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Banku Spółdzielczego w Nowem , ul. Bydgoska 12, 86 - 170 Nowe Nr 87 8173 0005 2001 0000 0303 0003 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Nowe, Plac Św. Rocha 5 - pok. 11 lub dołączyć do oferty. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminanowe.pl w zakładce przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach