Gmina Jordanów ogłasza przetarg
- Adres: 34-240 Jordanów, ul. Rynek 2
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 2693510 , fax. 018 2693526
- Data zamieszczenia: 2013-04-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Jordanów
ul. Rynek 2 2
34-240 Jordanów, woj. małopolskie
tel. 018 2693510, fax. 018 2693526
REGON: 49189225100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-jordanow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi polegająca na budowie chodnika lewostronnego z kanalizacją deszczową, poszerzenie jezdni przy chodniku, przebudowa zjazdów indywidualnych i skrzyżowań z drogami gminnymi, przebudowa ogrodzenia, rowu i zjazdów przy prostopadłej drodze gminnej nr K440531 w miejscowości Naprawa - etap I w km 2 + 644,00 do km 3 + 079,65 o długości 435,65 m. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi polegająca na budowie chodnika lewostronnego z kanalizacją deszczową, poszerzenie jezdni przy chodniku, przebudowa zjazdów indywidualnych i skrzyżowań z drogami gminnymi, przebudowa ogrodzenia, rowu i zjazdów przy prostopadłej drodze gminnej nr K 440531 w miejscowości Naprawa - etap I w km 2 + 644,00 do km 3 + 079,65 o długości 435,5 m. Zakres zamówienia obejmuje m.in.: - roboty przygotowawcze - roboty rozbiórkowe - roboty ziemne - przebudowa zjazdów - odwodnienie, kanalizacja deszczowa - przebudowa ogrodzenia - założenie obrzeży i krawężników - podbudowa z kruszyw łamanych - odtworzenie nawierzchni drogowej - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej Ponadto, Wykonawca przed rozpoczęciem robót zobowiązany jest przygotować i zatwierdzić projekty organizacji ruchu. Szczegółowy zakres robót określony został w Projekcie Budowlanym i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót i przedmiarze robót. Zadanie objęte jest dofinansowaniem ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332609
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości 10.000 zł słownie dziesięć tysięcy złotych 00100. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. z Nr 42, poz. 275 ze zm. 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - Bank Spółdzielczy w Jordanowie Nr -74 8799 0001 0000 0000 0475 0036 z dopiskiem Wadium dla przetargu - Budowa chodnika w ciągu drogi gminnej Nr K440531 w miejscowości Naprawie. Potwierdzenie przelewu kwoty wadium należy dołączyć do oferty. - wnoszone w pozostałych formach - należy złożyć oryginał z ofertą odrębnie w kopercie, zaś do oferty dołączyć kopię, poświadczoną za zgodność z oryginałem. 4. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy P.z.p. 5.Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy - nazwa i adres Zamawiającego - określenie przedmiotu zamówienia, - nazwę i adres wykonawcy, - termin ważności. 6.Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 10.05.2013r. do godz. 10:00. W przypadku Wykonawców składających wspólnie ofertę, wadium może wnieść jeden z nich. 7.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 8.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 9.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 10.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 11.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowa je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwróci wadium wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wykonawcy. 12.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-jordanow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zagospodarowanie terenu zabytkowego parku w ramach realizacji projektu pn: Rewaloryzacja zabytku - Dworu I. J. Paderewskiego i Domu Pracy Twórczej wraz z zagospodarowaniem zabytkowego parku - poprawa dostępności infrastruktury kultury Centrum Paderewskiego w Kąśnej Dolnej.
Dodano: 2016-07-26 - Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 977 w m. Siedliska
Dodano: 2015-11-03 - Budowa chodnika przy drodze wojewódzkiej nr 977 w m. Siedliska - etap II - zatoka
Dodano: 2014-10-20 - Przebudowa ul. Zakopiańskiej w Krakowie w zakresie budowy przystanku tramwajowego na żądanie w rejonie siedziby ZUS (ul. Zakopiańska 33). Znak sprawy 11/IX/2014
Dodano: 2014-09-23 - Budowa chodnika przy drodze wojewódzkiej nr 977 w m. Siedliska - etap I.
Dodano: 2014-09-16 - Budowa chodnika przy drodze wojewódzkiej 977 Tarnów - Konieczna w miejscowości Mszanka o długości 715 mb.
Dodano: 2014-08-26 - Budowa chodnika w centrum wsi Polanka Hallera
Dodano: 2014-06-06 - Budowa chodnika w centrum wsi Polanka Hallera
Dodano: 2014-05-16 - Integracja infrastruktury i oferty turystyczno-rekreacyjnej wsi Bystra i Sidzina poprzez budowę Podbabiogórskiego Szachowiska oraz chodnika w ciągu drogi powiatowej K1677 Zubrzyca-Sidzina-Bystra-Łętownia
Dodano: 2014-05-14 - Budowa chodnika w centrum wsi Polanka Hallera
Dodano: 2014-04-16