Przetargi.pl
PRZEBUDOWA DROGI PO BUDOWIE KANALIZACJI - ETAP I. REMONT DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 790 OD KM 22+327 DO KM 23+690 W MIEJSCOWOŚCI OGRODZIENIEC

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-609 Katowice, ul. Lechicka 24
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 7819211 , fax. 032 781 92 00
  • Data zamieszczenia: 2009-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Katowicach
    ul. Lechicka 24 24
    40-609 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 7819211, fax. 032 781 92 00
    REGON: 27630300500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA DROGI PO BUDOWIE KANALIZACJI - ETAP I. REMONT DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 790 OD KM 22+327 DO KM 23+690 W MIEJSCOWOŚCI OGRODZIENIEC
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PRZEBUDOWA DROGI PO BUDOWIE KANALIZACJI - ETAP I. REMONT DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 790 OD KM 22+327 DO KM 23+690 W MIEJSCOWOŚCI OGRODZIENIEC (Roboty polegać będą na: robotach nawierzchniowych, odwodnieniu i przekładkach teletechnicznych).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu: 140 978.00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 2 000 000 zł. 2.Wykonawca musi dysponować minimum 3 osobami w tym: minimum 1 osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej należącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, minimum 1 osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych należącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i minimum 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej należącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3.Wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 roboty budowlanej, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że robota ta została wykonana należycie. Przez robotę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia rozumie się remont chodnika i drogi klasy minimum G oraz budowę kanalizacji deszczowej i wykonanie przełożenia sieci telekomunikacyjnej o wartości minimum 6 500 000,00 zł. 4.Wykonawca musi dysponować niezbędnymi narzędziami i urządzeniami do wykonania zamówienia tj.: Wytwórnią mas bitumicznych o wydajności minimum 120 t/h - minimum 1 szt.; Rozkładarką mas bitumicznych - minimum 1 szt.; Walcem statycznym - minimum 3 szt.; Walcem wibracyjnym - minimum 2 szt.; Szczotką mechaniczną - minimum - 1 szt.; Samochodem samowyładowczym - minimum 8 szt.; Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą zerojedynkową wg formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie warunków udziału w postępowaniu jw., skutkuje wykluczeniem wykonawcy i odrzuceniem oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy PZP. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną należy dołączyć do oferty kserokopię umowy spółki. 3.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. 4.Kserokopie uprawnień budowlanych osób wymienionych w wykazie. 5.Kserokopie zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osób wymienionych w wykazie. 6.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, którymi będzie dysponował wykonawca, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 1.6 ppkt. 3 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7.Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. 8.Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót wymienionych w wykazie. Dokumenty należy przedstawić w kolejności zgodnej z wykazem. 9.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. 10.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 1.6 ppkt. 9 wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 11.Oświadczenie Wykonawcy o zakresie robót do wykonania przez Podwykonawców. 12.Kserokopia polisy Odpowiedzialności Cywilnej lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Nie złożenie jakiegokolwiek ww. dokumentu z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP skutkuje wykluczeniem wykonawcy i odrzuceniem oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.katowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach