Przetargi.pl
Przebudowa drogi nr 693 023S ul. Dworcowa w Pankach w formule zaprojektuj i wybuduj

Gmina Panki ogłasza przetarg

  • Adres: 42-140 Panki, Tysiąclecia
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 179 035 , fax. 343 179 062
  • Data zamieszczenia: 2020-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Panki
    Tysiąclecia 5
    42-140 Panki, woj. śląskie
    tel. 343 179 035, fax. 343 179 062
    REGON: 15139835600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.panki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi nr 693 023S ul. Dworcowa w Pankach w formule zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule ‘zaprojektuj i wybuduj’ na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego zadnia pn. „Przebudowa drogi nr 693 023S ul. Dworcowa w Pankach”. Zakres zamówienia obejmuje: a) uzyskanie wszelkich - wymaganych przepisami prawa oraz przepisami odrębnymi wynikającymi z aktów prawnych, warunków, opinii, pozwoleń, uzgodnień oraz badań w zakresie niezbędnym do opracowania dokumentacji projektowej oraz do realizacji inwestycji na podstawie opracowanej dokumentacji; b) opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego (o ile stopień skomplikowania przedsięwzięcia tego wymaga) zatwierdzonego przez Zamawiającego; c) opracowanie projektu docelowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem wymaganych opinii oraz jej zatwierdzenia przez organ zarządzający ruchem; d) opracowanie przedmiaru robot i kosztorysu inwestorskiego; e) opracowanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych; f) wykonanie robot budowlanych na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowej; g) wyposażenie terenu w zakresie elementów stałych, przeprowadzenie wymaganych prób i badań; h) przekazanie Zamawiającemu obiektu gotowego do użytkowania wraz z dokumentacją i wszelkimi pozwoleniami wymaganymi stosownymi przepisami prawa; i) opracowanie inwentaryzacji powykonawczej, w tym także geodezyjnej wraz z aktualizacją zasobu PODGiK. W zakresie planowanych robot budowlanych znajdują się: a) roboty rozbiórkowe (rozbiórka nawierzchni z materiału kamiennego, fragmentów nawierzchni bitumicznej, krawężników, urządzeń infrastruktury, przepustów) oraz niezbędne wycinki drzew i krzewów; b) roboty ziemne korytowe oraz związane z wykonaniem wykopów pod urządzenia odwadniające i przebudowywane odcinki infrastruktury; c) korekty wysokościowe elementów infrastruktury; d) zabezpieczenie sieci infrastruktury technicznej; e) przebudowa istniejącej podziemnej linii elektroenergetycznej; f) wykonanie umocnienia w postaci ściany z prefabrykowanych el. żelbetowych – ok. 200 mb; g) wykonanie rowów przydrożnych oraz przepustów gospodarczych; h) umocnienie powierzchniowe skarp betonowymi płytami ażurowymi – ok. 300 m2; i) wykonanie pozostałych urządzeń odwodnienia (drenaż podchodnikowy i wpusty uliczne); j) remont przepustu drogowego wraz z zabudową studni rewizyjnej; k) wykonanie warstw podbudowy; l) wykonanie obramowania nawierzchni; m) wykonanie nawierzchni jezdni z AC - ok. 8600 m2; n) wykonanie nawierzchni chodników i zjazdów z kostki betonowej - ok. 3200 m2; o) wykonanie nawierzchni poboczy i zjazdów z kruszywa - ok. 1460 m2; p) wykonanie nawierzchni zjazdów (bitumiczna) - ok. 40 m2; q) montaż oznakowania pionowego oraz wykonanie oznakowania poziomego; r) roboty wykończeniowe, porządkowe i rekultywacyjne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233226-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Ofertę stanowi wypełniony Formularz Ofertowy na załączniku nr 4 do SIWZ oraz niżej wymienione wypełnione dokumenty: 1) oświadczenie wymagane postanowieniami działu VII pkt 1 SIWZ, 2) oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega wykonawca, wymagane postanowieniami działu VIII pkt 7 SIWZ, 3) zobowiązania wymagane postanowieniami działu VIII pkt 2 SIWZ w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu, 4) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postepowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, 5) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą, 6) oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach