Przetargi.pl
Przebudowa drogi Nr 4407W Jagiel - Porządzie - Obryte - Psary od km 19+000 do km 30+348,57

Zarząd Powiatu Pułtuskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 06-100 Pułtusk, ul. Białowiejska 5
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 023 6921266
  • Data zamieszczenia: 2009-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Pułtuskiego
    ul. Białowiejska 5 5
    06-100 Pułtusk
    tel. 023 6921266
    REGON: 13037772900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwopultusk.org.pl; www.starostwopultusk.bip.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi Nr 4407W Jagiel - Porządzie - Obryte - Psary od km 19+000 do km 30+348,57
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi Przebudowa drogi Nr 4407W Jagiel - Porządzie - Obryte - Psary od km 19+000 do km 30+348,57: a) odc. Gródek od km 19 +200 do km 20+900 skropienie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową wykonanie nawierzchni z betonu asfaltow
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 50.000,00 zł. (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dn. 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655) oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - m.in.: 1)są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 2)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nadkładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 5)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Posiada niezbędny sprzęt przewidziany do realizacji zamówienia (własny lub wypożyczony na czas budowy): wytwórnię mas bitumicznych, układarkę mas bitumicznych ze sterowaniem elektronicznym, walce stalowe - min. 2 szt., w tym przynajmniej jeden walec wibracyjny, inny sprzęt przewidziany do realizacji zamówienia, laboratorium z oprzyrządowaniem umożliwiającym bieżącą kontrolę produkcji masy, jak i elementów robót podlegających kontroli laboratoryjnej. Dysponuje personelem kierowniczym odpowiedzialnym za realizację zamówienia, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób, spełniającym poniższe wymogi: Osoba wskazana na kierownika budowy posiada: wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane w branży drogowej, jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego i posiada ubezpieczenia OC, co najmniej 3 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami drogowymi; Osoba wskazana na laboranta posiada: kwalifikacje do kontroli jakości w zakresie budowy dróg, najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w kontrolowaniu jakości robót drogowych . W okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, oraz potwierdzą dokumentami Zamawiających, że wykonali je z należytą starannością. Przez robotę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, należy rozumieć wykonanie robót o łącznej wartości nie mniejszej niż cena oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia na wykonanie zakresu objętego niniejszym postępowaniem zobowiązany jest załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w rozdziale 29 SIWZ. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust.1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 87 poz. 605), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Nr 87, poz. 605), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwopultusk.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach