Przetargi.pl
Przebudowa drogi nr 4134S w zakresie realizacji chodnika i zarurowania rowu w ramach pasa drogowego we Frydku ul. Miodowa Etap I zarurowanie rowu na odcinku od studni S-4 do do studni S-7

Gmina Miedźna ogłasza przetarg

  • Adres: 43-227 Miedźna, ul. Wiejska 131
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2116338, 2116196, 2116160 , fax. 032 2116089
  • Data zamieszczenia: 2009-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miedźna
    ul. Wiejska 131 131
    43-227 Miedźna, woj. śląskie
    tel. 032 2116338, 2116196, 2116160, fax. 032 2116089
    REGON: 27625829100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi nr 4134S w zakresie realizacji chodnika i zarurowania rowu w ramach pasa drogowego we Frydku ul. Miodowa Etap I zarurowanie rowu na odcinku od studni S-4 do do studni S-7
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zadania inwestycyjnego jest: Przebudowa drogi nr 4134S w zakresie realizacji chodnika i zarurowania rowu w ramach pasa drogowego we Frydku ul. Miodowa Etap I zarurowanie rowu na odcinku od studni S-4 do do studni S-7 W skład inwestycji wchodzi I etap realizacji na który łącznie składa się: a. kolektor grawitacyjny z rur PVC, kielichowych typu ciężkiego o śr. 315 mm - dł. 121,00 mb b. studnie rewizyjne z kręgów betonowych d=1200 mm o głębokości studni do 1,5mb - 3 szt c. studnie rewizyjne z kręgów betonowych d=1200 mm o głębokości studni do 2,0 mb - 1 szt Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik D) stanowi dokumentacja projektowa pt.: Przebudowa drogi nr 4134S w zakresie realizacji chodnika i zarurowania rowu w ramach pasa drogowego we Frydku ul. Miodowa opracowana przez Zakład Instalacyjny Wod. - Kan. Pszczyna ul. Zuchów 9, zawierająca w szczególności: projekt budowlany, przedmiar robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, pozostałą dokumentację projektową
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452321302
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 2 000,00 zł. Wadium może być wniesione w pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego, w Banku Spółdzielczym w Miedźnej nr 04 8446 0006 2001 0000 1179 0006 z dopiskiem Wadium - Przebudowa drogi nr 4134S w zakresie realizacji chodnika i zarurowania rowu w ramach pasa drogowego we Frydku ul. Miodowa. Jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz (poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości), oryginały dokumentów należy złożyć w kasie Urzędu Gminy Miedźna, ul. Wiejska 131, 43-227 Miedźna, uzyskując potwierdzenie złożenia na kserokopii dokumentów. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 27.10.2009r. do godz. 0800. Poręczenie lub gwarancja, o którym mowa powyżej powinno być ważne przez okres ważności oferty, powinno dotyczyć konkretnego zamówienia i zawierać klauzulę o dostępności środków przez Zamawiającego w okresie trwania procedury udzielania zamówienia, bez spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz odpowiednie dokumenty winny być złożone w kasie Zamawiającego w terminie wyznaczonym dla złożenia oferty. Wadium uważać się będzie za wniesione wtedy, kiedy znajdować się będzie ono na rachunku Zamawiającego, lub zostanie zdeponowane w kasie Zamawiającego (w razie wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz). Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca przystępujący do przetargu powinien spełniać następujące wymagania: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania Podstawy prawne wykluczenia z postępowania określają art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku podmiotów działających wspólnie warunek dotyczący niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2, o którym mowa powyżej, muszą spełniać łącznie wszystkie podmioty działające wspólnie. 3. Potencjał kadrowy: Dysponować odpowiednio wykwalifikowanymi osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności - instalacyjno - sanitarnej wraz z zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa - 1 osoba, Powyższe wymaganie musi być udokumentowane jak w pkt IV 1.2.6/, 4. Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi udowodnić poprzez przedstawienie w załączniku określonym w pkt. IV.1.2.8/ oraz dołączenie dokumentów określonych w pkt. IV.1.2.8/, potwierdzających zrealizowanie w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej dwóch zadań odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Jako zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie realizację dotyczącą budowy kanalizacji deszczowej o wartości nie niższej niż 60 000 zł. Każde z w/wym. zadań winno dotyczyć budowy kanalizacji jw. o łącznej długości min. 100 mb, i powinno zawierać w swym zakresie budowę co najmniej 4 sztuk studni d=1200 mm o głębokości do 2 mb. Jako referencje (inne dokumenty) dotyczące realizacji z ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, Zamawiający uzna takie, które dotyczą realizacji zadań, których rozpoczęcie i zakończenie miało miejsce nie wcześniej jak 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania. 5. Potencjał sprzętowy: Wykonawca musi dysponować następującym sprzętem budowlanym i środkami transportowymi niezbędnymi do wykonywania robót: koparko-ładow. o poj. łyżki 0,25 m3 - 1 szt., dźwig - 1 szt, samochody ciężarowe 5 - 10 t. - 2 szt., w tym wywrotki co należy udokumentować jak pkt IV 1.2. 7/. 6. Ubezpieczenie: Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 100 000 zł, co powinno wynikać z dokumentu określonego w pkt. IV.1.2.9/. Wykonawca, który nie dysponuje polisą obejmującą pełny okres realizacji zamówienia, winien złożyć oświadczenie, iż zobowiązuje się do wznowienia polisy jw. na cały okres realizacji zamówienia przed wygaśnięciem posiadanej polisy. 7. Gwarancja: Oferent musi zaoferować minimum 36 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia licząc od dnia odbioru końcowego 8. Obowiązującą formą zapłaty za przedmiot zamówienia będzie wynagrodzenie ryczałtowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. Wypełniony szczegółowo formularz oferty, część A SIWZ 1.2. Dane dotyczące wiarygodności prawnej, finansowej i technicznej Wykonawcy: 1) Oświadczenie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. na załączniku nr I. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje, lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z informacjami potwierdzającymi spełnienie warunku udziału w postępowaniu, oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, a także z określeniem zakresu wykonywanych przez nie czynności z uwzględnieniem spełnienia wymogów pkt. III - 3, na załączniku nr II. 7) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca na załączniku nr III, z uwzględnieniem wymogu pkt. III - 5. 8) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem co najmniej 2 referencji (innych dokumentów) od poprzednich zamawiających (inwestorów) zgodnie z wymaganiami pkt. III - 4, potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie na załączniku nr IV. 9) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, udokumentowane jak w punkcie III - 6. Zaparafowany na dowód akceptacji przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy projekt umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miedzna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach