Przetargi.pl
Przebudowa drogi Nr 2499D - odcinek Ocice

Powiat Bolesławiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 59700 Bolesławiec, pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 323 258 , fax. 757 323 250
  • Data zamieszczenia: 2017-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Bolesławiecki
    pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 2
    59700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 757 323 258, fax. 757 323 250
    REGON: 23082929800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi Nr 2499D - odcinek Ocice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę drogi nr 2499D - odcinek Ocice o długości 2550 m (od km 10+030 do km 12+580) w granicach pasa drogowego na działce nr 420, 219 w obrębie Ocice, gmina Bolesławiec w ramach zadania pn. „Przebudowa drogi Nr 2499D Ocice – Brzeźnik – etap II: Włodzice Małe – Ocice – Mierzwin, Mierzwin - Brzeźnik”. Kategoria ruchu na drodze KR – 3/4. 2. Opis przedmiotu zamówienia: Przewiduje się wykonanie, m.in. następujących robót budowlanych: 1) ułożenie warstwy wyrównawczo – wiążącej z mieszanek mineralno-asfaltowych w ilości średnio 125 kg/m2, 2) ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno-asfaltowych grubość 4 cm, 3) wycinkę krzaków z poboczy i rowów, 4) uzupełnianie poboczy gruntowych po obu stronach jezdni na odcinku odnowy nawierzchni kruszywem łamanym 0-31,5 mm, na szerokości 1,25 . warstwą grub. średnio 10,00 cm, 5) odmulenie (pogłębianie) rowów na głębokość 20 cm z wyprofilowaniem skarp, 6) wykonanie wymiany 8 studni ściekowych, 7) wymiana zniszczonych rur przepustów śr. 600 mm – 15 mb, śr. 500 mm – 10 mb, śr. 315 mm – 140 mb, 8) wykonanie remontu chodników – wymiana nawierzchni na betonową kostkę brukową we wsi Ocice na odcinku od km 10+080 do km 11+810 stroną prawą drogi i od km 12+20 do km 12+550 stroną lewą drogi, 9) wykonanie korekty wysokościowej istniejących zjazdów na drogi gminne – 1460,00 m2. Szczegółowe wyliczenie ilości robót zawarte jest w przedmiarze robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 40.000,00 zł (słownie złotych: czterdzieści tysięcy 00/100). 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz 2015 poz. 978 i 1240). 3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BGŻ S.A. 02 2030 0045 1110 0000 0159 6980 tytułem „Wadium – Przebudowa drogi Nr 2499D – odcinek Ocice”. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia z jej treści musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji. Dokument musi być podpisany przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści dokumentu winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 6. Dokument, o którym mowa w pkt. 5 ma być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: nazwę Wykonawcy, beneficjenta (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib, oznaczenie postępowania, określenie (nazwa) przedmiotu postępowania, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, kwotę gwarancji, termin ważności dokumentu. 7. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w osobnej kopercie opisanej „WADIUM” wraz z ofertą. Do oferty należy natomiast załączyć kopię tego dokumentu, potwierdzoną „za zgodność z oryginałem” przez uprawomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 8. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli zachodzą przesłanki wynikające z art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy. 10. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na wskazany rachunek bankowy musi wpłynąć najpóźniej przed terminem składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 11. Zamawiający zwraca wadium w trybie i terminach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2 ustawy. 12. Zgodnie z art. 46 ust. 3 ustawy Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach