Przetargi.pl
Przebudowa drogi nr 104383D - ul. Asnyka w Chojnowie

Urząd Miejski w Chojnowie ogłasza przetarg

  • Adres: 59-225 Chojnów, Pl. Zamkowy
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 768 187 840
  • Data zamieszczenia: 2020-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Chojnowie
    Pl. Zamkowy 1
    59-225 Chojnów, woj. dolnośląskie
    tel. 768 187 840
    REGON: 52503300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chojnow.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi nr 104383D - ul. Asnyka w Chojnowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    45.23.32.20-7 – Roboty w zakresie nawierzchni dróg; 45.23.31.41-9 – Roboty w zakresie konserwacji dróg; 45.23.31.42-6 – Roboty w zakresie naprawy dróg; 45.31.61.10-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 1) Nazwa nadana zamówieniu: „Przebudowa drogi nr 104383D – ul. Asnyka w Chojnowie” 2) Adres obiektu: Chojnów, ul. Asnyka – działki nr 221, 210/2, 255 obręb 0003 miasto Chojnów 3) Zakres robót: Celem zadania jest przebudowa ulicy Asnyka w Chojnowie w granicach działki nr 210/2 wraz z 2 dojazdami – działki nr 221, 255. Projektuje się ulice klasy L 1/2, dojazdy klasy D 1/2, długość przebudowywanej drogi ok. 323 mb. Wzdłuż projektowanej jezdni, od strony południowej projektuje się jednostronny chodnik o zmiennej szerokości 1,50 – 2,50 m. Zakres inwestycji obejmuje: - przebudowę jezdni z mieszanki mineralno – asfaltowej o łącznej powierzchni 1614,0 m2, - budowa chodnika z kostki betonowej o grubości 8 cm o łącznej powierzchni 584,00 m2, - budowa zjazdów i dróg dojazdowych z kostki betonowej o grubości 8 cm o łącznej powierzchni 454,00 m2, - budowa kanalizacji deszczowej (studzienki ściekowe betonowe DN 500 z osadnikiem – 5 szt., kanały z rur PVC-U Ø160 mm SN8 SDR34 – 15.00 m, demontaż istniejących studzienek ściekowych – 5 szt.), - budowa dwóch słupów oświetleniowych wraz linia zasilającą, - wprowadzenie stałej organizacji ruchu (doświetlone przejście dla pieszych wraz z oznakowaniem aktywnym) – 1 kpl. - wykonanie trawników o łącznej powierzchni 955 m2 UWAGA: Przed przystąpieniem do realizacji opisanych robót opisanych należy opracować, uzgodnić z Zamawiającym i zatwierdzić projekt tymczasowej organizacji ruchu. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót zawiera dokumentacja projektowa. 4) Wykonawca zapewnia obsługę geodezyjną inwestycji, w tym sporządzenie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej potwierdzonej przez Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej w Legnicy, 5) Wykonawca zobowiązany jest złożyć kosztorys ofertowy wykonany metodą kalkulacji szczegółowej do dnia podpisania umowy. 6) Wykonawca obowiązany jest dołączyć certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną dla użytych materiałów i urządzeń; 7) Wszystkie roboty muszą odpowiadać Polskim Normom Branżowym oraz Warunkom Technicznym Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych 8) Proponuje się Wykonawcom przeprowadzenie wizji w terenie przed złożeniem oferty. 9) Ilekroć w SIWZ w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia, jest mowa o znaku towarowym, patencie lub pochodzeniu, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyrażenie: „lub równoważne”. 10) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania w uzgodnieniu z Zamawiającym harmonogramu rzeczowo-finansowy realizacji zadania i przedłoży Zamawiającemu do zatwierdzenia najpóźniej do dnia podpisania umowy. Harmonogram musi zawierać wszystkie koszty składające się na cenę oferty, niezbędne do zrealizowania zamówienia z ich podziałem na poszczególne elementy i części elementów, które mogą stanowić osobny element odbioru częściowego z uwzględnieniem terminów realizacji każdego z tych elementów i części elementów. Harmonogram należy sporządzić w oparciu o nazwy działów przedmiaru robót. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie zgłaszać Zamawiającemu każdorazową zmianę harmonogramu oraz opracowywać i przedkładać do zatwierdzenia przez Zamawiającego nowy harmonogram rzeczowo – finansowy. Przedmiotowe zamówienie Wykonawca zobowiązany jest realizować zgodnie z harmonogramem rzeczowo finansowym zatwierdzonym przez Zamawiającego. Projekty budowlane i przedmiary robót, dołączone są do niniejszej specyfikacji w wersji elektronicznej, są dostępne do wglądu u Zamawiającego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dokumenty stanowiące Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, tj.: 1) Dokumentacja projektowa, 2) Przedmiar robót, 3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Ww. dokumenty stanowią część umowy, a wymagania określone choćby w jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy, jakby były zawarte w całej dokumentacji. 3. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania, uzgodnienia i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu tymczasowego. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia w trakcie prowadzenia robót budowlanych, dostępu mieszkańcom do ich posesji oraz ciągłości odbioru odpadów. 4. Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia gestorów sieci o planowanych robotach budowlanych. 5. Uprawnionym do nadzoru nad realizacją i odbioru przedmiotu zamówienia jest Gmina Miejska Chojnów – reprezentowana przez Burmistrza Miasta Chojnowa 6. Materiały z rozbiórki nienadające się do ponownego wbudowania Wykonawca podda utylizacji na własny koszt. 7. Materiały z rozbiórki podlegające zagospodarowaniu przez Zamawiającego stanowią własność Zamawiającego i należy je przewieźć i rozładować w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 8. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu SIWZ, w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy "lub równoważne". 9. Do materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny spełniać parametry określone w dokumentacji projektowej i nie powinny być gorsze od założeń projektowych. 10. W związku z zamieszczeniem w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat i innych systemów odniesienia, Zamawiający, na podstawie art. 30 ust. 4 ustawy, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. 11. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na okres minimum 60 miesięcy na wykonane roboty budowlane, liczonej od dnia odbioru końcowego robót. (Dodatkowy okres gwarancji za wady maksymalnie 12 miesięcy ponad wymagane minimum stanowi dodatkowe kryterium oceny ofert). 12. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z warunkami wykonania robót. 13. Wykonawca zrealizuje roboty będące przedmiotem umowy z materiałów własnych (zakupionych przez siebie). 14. Oferta powinna zawierać wszelkie koszty związane z pracami niezbędnymi do wykonania zadania, tj. roboty przygotowawcze, porządkowe, zagospodarowanie placu budowy, zabezpieczenie i odpowiednie oznakowanie placu budowy, utrzymanie zaplecza i placu budowy, w tym należy ująć koszty wody, usuwanie ścieków, wywóz śmieci, organizację zaplecza socjalnego, oświetlenie, zasilanie w energię elektryczną, dozór, koszty wywozu i utylizacji odpadów powstałych w wyniku realizacji robót, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 15. Wykonawcę obowiązują przepisy następujących ustaw: - Prawa budowlanego (t.j.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333), - O wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 215), - O odpadach (j.t. Dz.U. z 2020 poz. 797 ze zm) - w szczególności Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w wyniku realizacji robót były przetransportowane i zmagazynowane w miejscu unieszkodliwiania odpadów, Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu stosownych dokumentów, - O drogach publicznych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 470), - Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1219). 16. Wykonawca zobowiązany będzie zawrzeć umowę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 1 050 000,00 zł (słownie złotych: trzysta tysięcy) z tytułu strat i szkód, za które będzie odpowiadał na podstawie umowy. Zamawiający do czasu przedłożenia dokumentów ubezpieczeniowych nie przekaże terenu budowy, a zwłoka z tego tytułu będzie traktowana jako powstała z przyczyn zależnych od Wykonawcy. 17. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust 3a ustawy, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia:  wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia, tj. czynności związanych bezpośrednio z realizacją zamówienia w zakresie prac budowlanych, w tym: brukarzy, rurarzy oraz operatorów sprzętu i monterów, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także Podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 2) Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę ww. osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone są w § 4 ust. 9 – 15 oraz w § 14 ust. 4 pkt 7-9 wzoru umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 24.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach