Przetargi.pl
Przebudowa drogi nr 1024F w m. Lubięcin – wzmocnienie nawierzchni

Powiatowy Zarząd Dróg w Nowej Soli ogłasza przetarg

  • Adres: 67100 Nowa Sól, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 684 585 330 , fax. 684 585 330
  • Data zamieszczenia: 2017-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Nowej Soli
    ul. Wojska Polskiego
    67100 Nowa Sól, woj. lubuskie
    tel. 684 585 330, fax. 684 585 330
    REGON: 97121818700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd-nowasol.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi nr 1024F w m. Lubięcin – wzmocnienie nawierzchni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie to obejmować będzie swym zakresem przebudowę drogi powiatowej nr 1024F w kierunku m. Bulin na odcinku około 340 m licząc od drogi wojewódzkiej nr 315 w kierunku do m. Buczków. Zakres inwestycji obejmuje: - rozebranie istniejącej nawierzchni bitumicznej w miejscach całkowitej wymiany konstrukcji nawierzchni; - rozebranie istniejącej podbudowy tłuczniowej w miejscach całkowitej wymiany konstrukcji nawierzchni; - profilowanie i zagęszczenie podłoża w miejscach całkowitej wymiany konstrukcji nawierzchni; - wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem grubości 15 cm o Rm 2,5 MPa wykonanej w mieszarkach stacjonarnych; - wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm, po zagęszczeniu w miejscach wymiany konstrukcji; - wykonanie podbudowy zasadniczej z AC22P gr. 10cm w miejscach wymiany konstrukcji; - wykonanie warstwy wiążącej z AC16W gr. 5cm w miejscach wymiany konstrukcji; - oczyszczenie mechaniczne i skroplenie emulsją asfaltową w ilości 0,4 kg/m2 nawierzchni drogowej przed ułożeniem masy bitumiczne na remontowanym odcinku drogi; - wykonanie nawierzchni z mieszanki SMA 8 - grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm na remontowanym odcinku drogi. Dane techniczne. - droga powiatowa nr 1024F – klasa „L”; Opis stanu istniejącego i projektowanego. Droga powiatowa nr 1024F na rozpatrywanym odcinku przebiega przez m. Lubięcin. Główny zakres robót obejmuje wykonanie warstwy ścieralnej na remontowanym odcinku drogi. Założono, że szerokość remontowanej nawierzchni drogi wynosić będzie 6,00 m na dł. około 310m, natomiast szerokości 7,2m na około 30m przy skrzyżowaniu z drogą wojewódzką. Ponadto w dwóch miejscach przewidziano wymianę konstrukcji nawierzchni jezdni związku z jej osiadaniem. Spadek poprzeczny jezdni będzie na prostym odcinku drogi daszkowy o wielkości 2 % lub jednostronny 3%. Pochylenie podłużne jest dostosowane do istniejącej niwelety drogi. Opis projektowych rozwiązań. Konstrukcja nawierzchni jezdni Projektowana droga w miejscach remontu składa się z następujących warstw konstrukcyjnych: - istniejąca warstwa wyrównawcza; - nawierzchnia z mieszanki SMA 8 - grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm. Projektowana droga w miejscach wymiany składa się z następujących warstw konstrukcyjnych: - warstwa podbudowy z gruntu stablizowanego cementem grubości 15 cm o Rm 2,5 MPa wykonanej w mieszarkach stacjonarnych; - warstwa górnej podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm, po zagęszczeniu; - warstwa podbudowy zasadniczej z AC22P gr. 10cm po zagęszczeni; - warstwa wiążąca z AC16W gr. 5cm po zagęszczeniu; - nawierzchnia z mieszanki SMA 8 - grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm. Odwodnienie : Nie zmienia się sposobu odwodnienia do istniejących rowów. UWAGA: Zaleca się by Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie gdzie mają być wykonywane roboty budowlane oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelki istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wykonawca dokonuje wizji lokalnej na swój koszt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 2 500 złotych (słownie: dwa tysiące pięćset złotych). 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach wybranych przez wykonawcę: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Uwaga W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwa dającego zlecenie udzielenia gwarancji (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego w przypadkach określonych w art.46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego 70 1560 0013 2004 8709 5000 0005 z dopiskiem „wadium w postępowaniu przetargowym PN 17/2017/PZD”. Kopię przelewu należy załączyć do oferty. 5. W przypadkach, gdy wadium wnoszone jest w formach innych niż pieniądz, wykonawca składa oryginał dokumentu wadium wraz z ofertą. 6. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 14.8 i 14.9 SIWZ. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oświadczenia o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 14.7 SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga by Wykonawca wraz z w/w dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu złożył oświadczenie dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach