Przetargi.pl
Przebudowa drogi nr 100633F – Al. Piastów w Drezdenku

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 66-530 Drezdenko, ul. Warszawska
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7638027; 7620202 , fax. 095 7620220
  • Data zamieszczenia: 2019-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Warszawska 1
    66-530 Drezdenko, woj. lubuskie
    tel. 095 7638027; 7620202, fax. 095 7620220
    REGON: 00053000575110
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.drezdenko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi nr 100633F – Al. Piastów w Drezdenku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa drogi nr 100633F – Al. Piastów w Drezdenku 1. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane 2. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi nr 100633F – Al. Piastów w Drezdenku polegająca na wykonaniu nowej nawierzchni drogi, chodników, zjazdów, sieci kanalizacji deszczowej, sieci wodociągowej, oświetlenia ulicznego wraz z przebudową sieci energetycznej i teletechnicznej. 3. Zakres zamówienia obejmuje pełen zakres prac objęty dokumentacją projektową, w tym: a. roboty branży drogowej, sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej, b. wykonanie stałej organizacji ruchu, c. wykonanie tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy wraz z projektem oraz wszelkimi uzgodnieniami, ewentualne koszty np. za uzgodnienie tymczasowej organizacji ruchu ponosi Wykonawca d. transport i pokruszenie materiałów rozbiórkowych - materiały rozbiórkowe z całego zakresu zadania należy pokruszyć do frakcji 0-31,5 na terenie inwestycji i przetransportować na teren PGKiM w Drezdenku lub przetransportować i pokruszyć do frakcji 0-31,5 na terenie PGKiM w Drezdenku, e. wywóz i utylizację asfaltu z rozbiórki istniejącej nawierzchni, f. wywóz i utylizację pozostałych materiałów porozbiórkowych nienadających się do pokruszenia, g. wykonanie wszystkich czynności określonych w decyzji Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, h. powiadomienie zarządców wszystkich sieci znajdujących się na terenie inwestycji przed rozpoczęciem robót, i. wykonanie prac zgodnie z decyzjami i uzgodnieniami załączonymi do dokumentacji projektowej oraz wykonanie wszelkich czynności nałożonych tymi decyzjami i uzgodnieniami, j. zapewnienie nadzoru archeologicznego, k. wykonanie map powykonawczych, l. wykonanie pełnej dokumentacji do odbioru inwestycji (dokumentacja powykonawcza w 3 egzemplarzach), m. dostarczenie niezbędnych certyfikatów i atestów na materiały oraz protokołów badań i sprawdzeń robót budowlanych, n. przygotowanie i dostarczenie protokołu przekazania – przejęcia środka trwałego (PT) w formie „papierowej” i elektronicznej. 4. Szczegółowy zakres robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określa SIWZ wraz załącznikami tj. dokumentacją techniczną: projekty (robót drogowych, robót sanitarnych, robót elektrycznych, robót teletechnicznych) wraz z rysunkami, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, projekt organizacji ruchu. 5. Powyższe dokumenty stanowią załączniki do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy zł 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie precyzuje warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. oferta na wykonanie zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ, B. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia – załączniki nr 2 do SIWZ, C. zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku polegania na zasobach podmiotów trzecich (oryginał), D. pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy, jeżeli upoważnienie takie wynika z dokumentów rejestracyjnych firmy nie wymaga się składania tego formularza, pełnomocnictwa należy składać w formie pisemnej (oryginał) lub w formie kopii poświadczonej notarialnie, E. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, pełnomocnictwa należy składać w formie pisemnej (oryginał) lub w formie kopii poświadczonej notarialnie, F. dowód wniesienia wadium dla formy innej niż pieniądz oryginał gwarancji lub poręczenia (kopię dowodu wniesienia wadium należy wpiąć do oferty, a oryginał luźno dołączyć do oferty).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach