Przetargi.pl
Przebudowa drogi Niebieskiej (dojazd pożarowy nr 15) relacji Leszno Dolne - Krzywczyce - odcinek 1 i 2

Nadleśnictwo Szprotawa ogłasza przetarg

  • Adres: 67-300 Szprotawa, ul. Żagańska 6
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3763379 , fax. 068 3762462
  • Data zamieszczenia: 2013-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Szprotawa
    ul. Żagańska 6 6
    67-300 Szprotawa, woj. lubuskie
    tel. 068 3763379, fax. 068 3762462
    REGON: 97004019000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szprotawa.zielonagora.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi Niebieskiej (dojazd pożarowy nr 15) relacji Leszno Dolne - Krzywczyce - odcinek 1 i 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie drogi Niebieskiej (dojazd pożarowy nr 15)- odcinek 1 i 2 relacji Leszno Dolne-Krzywczyce. Zadanie realizowane w ramach działania: Odtwarzanie potencjału produkcji leśnej zniszczonego przez katastrofy oraz wprowadzanie instrumentów zapobiegawczych objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 ODCINEK 1 Długość Odcinka 1: 1652,26 m. Lokalizacja odcinka 1 obejmuje J.ewid. Szprotawa - obręb Leszno Dolne: działki nr 486,484, 485, 489, 491, 490, 434, 435, 441, 440. Istniejący dojazd posiada nawierzchnię gruntową, nieutwardzoną. Spełnia funkcje przeciwpożarowe i użytkowe (techniczna obsługa przyległych terenów leśnych). Ślad istniejącej drogi jest zmienny i oscyluje w granicach 2,50-4,00m. Na całej długości trasy występują koleiny, które powstały w wyniku osłabienia nośności konstrukcji drogi, niepoprawnego ukształtowania drogi w przekroju poprzecznym. Wzdłuż istniejącej drogi sporadycznie występują rowy odwadniające płytkie. Dojazd pożarowy biegnie przez las mieszany-liściasty oraz iglasty z czego wnioskować można, że podłoże gruntowe jest stosunkowo wilgotne. Na odcinku 1 stwierdzono występowanie swobodnego zwierciadła wody na głębokości 0,2-1,2m. Możliwe wahania poziomu zwierciadła opisano w dokumentacji stanowiącej zał. nr 7.1 do SIWZ. Parametry techniczne drogi: - prędkość projektowa: 30 km/h, - szerokość korony drogi - 5,0 m, - szerokość jezdni - 3,50 m, - obustronne pobocza o szerokości - 0,75m, - pochylenie poprzeczne drogi - 4%, - pochylenie poprzeczne poboczy - 6%, - pochylenie poprzeczne mijanek - 6%, - klasa nawierzchni - 4-7 pojazdów ciężarowych o nacisku 100 kN/oś na dobę w obu kierunkach drogi, - promienie łuków poziomych w planie wynoszą od 15m do 300m, - standard nawierzchni - 10 letni okres eksploatacji. Droga w planie odwzorowuje istniejący na chwilę obecną stan. Istniejący dojazd pożarowy przeznaczony do przebudowy składać się będzie z prostych, połączonych ze sobą, tworząc załomy. Wszystkie załomy, w których kąt zwrotu jest większy niż 5g wyokrąglono łukami poziomymi o promieniach dostosowanych do warunków terenowych. Na odcinku 1 zastosowano łuki pionowe. Dodatkowo w planie projektowana trasa posiada mijanki (szerokość: 3,0 m, długość mijanki - 21,0 m, długość skosu - 23,0 m), proste przejściowe tj. odcinki zastosowane na łukach kołowych z poszerzeniami, umożliwiające wykonanie poszerzenia o wartości określonej dla konkretnej wartości promienia łuku kołowego. Proste przejściowe oscylują w granicach 25,0 m - 30,0 m w zależności od występujących na trasie ograniczeń terenowych. Jako nawierzchnię przewidziano tłuczeń kamienny układany w trzech kolejnych, wzajemnie klinujących się warstwach: - warstwa klinująca z wysiewek:ciemna (np. bazalt) 0-5 mm - grubość 2 cm, - warstwa wzmacniająca z tłucznia 0-31,5 - grubość 9 cm, (wskaźnik zagęszczenia Proctora ls wieksze lub równe 1,00) - warstwa zasadnicza, z tłucznia 0-63 - grubość 18 cm (wskaźnik zagęszczenia Proctora ls wieksze lub równe 1,00) - warstwa gruntu nasypowego lub rodzimego. Zjazdy oraz mijanki wykonywać w tej samej technologii, co konstrukcję drogi. Pobocza wykonać z następujących warstw: - warstwa klinująca z wysiewek: jasna (np. granit) 0-5 mm - grubość 2 cm, - warstwa wzmacniająca z tłucznia 0,31,5 - grubość 9 cm, (wskaźnik zagęszczenia Proctora ls większe lub równe 1,00), - warstwa gruntu nasypowego lub rodzimego. Przebieg niwelety drogi zaprojektowano tak aby wyniesiona była w stosunku do istniejącego terenu średnio o 30 cm. Większość projektowanej drogi odwodniona jest istniejącymi lub projektowanymi rowami tapezowymi głębokimi. Rowy wykonać jako chłonne o głębokości 0,6 m. Szerokość dna koryta 0,4 m. ODCINEK 2 Długość Odcinka 2: 2198,80 m Lokalizacja odcinka 2 obejmuje J.ewid. Szprotawa - obręb Leszno Dolne, działki nr 439,448, 451, 454, 455, 456. Istniejący dojazd posiada nawierzchnię gruntową, nieutwardzoną. Spełnia funkcje przeciwpożarowe i użytkowe (techniczna obsługa przyległych terenów leśnych). Ślad istniejącej drogi jest zmienny i oscyluje w granicach 2,50-4,00 m. Na całej długości trasy występują koleiny, które powstały w wyniku osłabienia nośności konstrukcji drogi, niepoprawnego ukształtowania drogi w przekroju poprzecznym. Wzdłuż istniejącej drogi sporadycznie występują rowy odwadniające płytkie. Dojazd pożarowy biegnie przez las mieszany - liściasty oraz iglasty z czego wnioskować można, że podłoże gruntowe jest stosunkowo wilgotne. Na odcinku 2 stwierdzono występowanie swobodnego zwierciadła wody na głębokości 0,2-1,2 m. Możliwe wahania poziomu zwierciadła opisano w dokumentacji stanowiącej zał. nr 7.2 do SIWZ Parametry techniczne drogi identyczne jak w Odcinku 1. Droga w planie odwzorowuje istniejący na chwilę obecną stan. Istniejący dojazd pożarowy przeznaczony do przebudowy składać się będzie z prostych, połączonych ze sobą, tworząc załomy. Wszystkie załomy, w których kąt zwrotu jest większy niż 5g wyokrąglono łukami poziomymi o promieniach dostosowanych do warunków terenowych. Na odcinku 1 zastosowano łuki pionowe. Dodatkowo w planie projektowana trasa posiada mijanki (szerokość: 3,0 m, długość mijanki - 21,0 m, długość skosu - 23,0 m), proste przejściowe tj. odcinki zastosowane na łukach kołowych z poszerzeniami, umożliwiające wykonanie poszerzenia o wartości określonej dla konkretnej wartości promienia łuku kołowego. Proste przejściowe oscylują w granicach 25,0 m - 30,0 m w zależności od występujących na trasie ograniczeń terenowych. Konstrukcję nawierzchni i poboczy przewidziano tak jak w Odcinku 1. Przebieg niwelety drogi zaprojektowano tak aby wyniesiona była w stosunku do istniejącego terenu średnio o 30 cm. Większość projektowanej drogi odwodniona jest istniejącymi lub projektowanymi rowami trapezowymi głębokimi. Rowy wykonać jako chłonne o głębokości 0,6 m. Szerokość dna koryta 0,4 m. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisują załączniki nr 5, 6, 7, 8, 9 do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332238
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamówienie musi być zabezpieczone wadium o wartości 78 800 zł (słownie: siedemdziesiąt osiem tysięcy osiemset złotych) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.); 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego: PKO BP S.A. O/SZPROTAWA 41 1020 5460 0000 5402 0042 1917 z dopiskiem na blankiecie przelewu: Przebudowa drogi Niebieskiej - odcinek 1 i 2 - wadium. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 4. Więcej informacji dotyczących wadium znajduje się w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/nadl_szprotawa/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach