Przetargi.pl
Przebudowa drogi na odcinku Stąporków - Błaszków

Gmina Stąporków ogłasza przetarg

  • Adres: 26-220 Stąporków, Piłsudskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 741 122 , fax. 413 741 860
  • Data zamieszczenia: 2021-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stąporków
    Piłsudskiego -
    26-220 Stąporków, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 741 122, fax. 413 741 860
    REGON: 53020600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.staporkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi na odcinku Stąporków - Błaszków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest "Przebudowa drogi na odcinku Stąporków - Błaszków". 2.Stan istniejący: droga o nieuregulowanej szerokości ok. 5,00 m z nawierzchnią z kruszywa w złym stanie technicznym ze śladami odkształceń oraz licznymi wykruszeniami, nierównościami poprzecznymi i podłużnymi. Uzbrojona w sieci elektryczne naziemne, sieć wodociągową oraz gazociąg. 3.Zakres zamówienia mieści się na działce o nr ewid. geod. 110 obręb 0003 Błaszków, jedn. ewid. 260508_5 Stąporków. 4.Zadanie realizowane będzie w oparciu o zgłoszenie robót do Starosty Koneckiego. 5.Projektowane rozwiązania - rozbudowa drogi w km od 0+000 do 0+559,00, projektowana szerokość - 5,00 mb. 6.Opis projektowanych rozwiązań - droga o długości 0,74153 km i stałej szerokości 5,00 m z nawierzchni z betonu asfaltowego. Odwodnienie zaprojektowano jako powierzchniowe do istniejących rowów po obydwu stronach drogi. 7.Realizacja zadania obejmuje m. in. wskazane poniżej czynności: a)roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, b)roboty ziemne, c)wykonanie podbudowy nawierzchni, d)wykonanie nawierzchni drogi gminnej, e)roboty wykończeniowe, f)ustawienie urządzeń bezpieczeństwa ruchu, g)wykonanie robót w zakresie kanału technologicznego. 8.Zakres rzeczowy zadania obejmuje: a)roboty pomiarowe przy robotach ziemnych – 0,74153 km, b)usunięcie warstwy ziemi urodzajnej grubość warstwy do 10 cm ze składowaniem do ponownego zahumusowania skarp i dna rowu – 148,31 m3, c)karczowanie krzaków i poszycia z wywiezieniem – 0,1483 ha, d)rozebranie barier ochronnych stalowych na słupkach w podłożu gruntowym – 48 mb, e)mechaniczne wykonanie wykopów w gruncie kat II-IVz transportem urobku na odkład wraz z formowaniem i zagęszczeniem -1 831,07 m3, f)wykonanie nasypów z wykopu (roboty na miejscu) – 33,53 m3, g)profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 4 298,54 m2, h)wykonanie podbudowy pomocniczej z mieszanki związanej cementem o wytrzymałości C3/4 o gr. 20 cm wykonanej w betoniarniach stacjonarnych – 4 298,54 m2, i)wykonanie podbudowy drogi z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C50/30 , kruszywo kamienne łamane stabilizowane mechanicznie o grubości 22 cm- kruszywo 0-31,5 mm - 4150,24 m2, j)wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego dla ruchu KR-1 warstwa wzmacniająca, wiążąca z betonu asfaltowego AC 11W o grubości 5 cm - 3875,87 m2, k)wykonanie nawierzchni z betony asfaltowego dla ruchu KR-1 warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 8S o grubości 4 cm – 3749,81 m2 l)wykonanie przepustów pod zjazdami z rur PEHD  40 cm, 9 szt. – 54 mb, m)wykonanie ścianek czołowych prefabrykowanych dla przepustu  40 pod zjazdami z drogi gminnej -18 szt. n)wykonanie utwardzonego pobocza po obu stronach z kruszywa stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm o grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm– 1483,06 m2, o)oczyszczenie rowów z namułu wraz z profilowaniem po obu stronach drogi – grubość namułu 30 cm – 1483,06 mb, p)oczyszczenie przepustu pod koroną drogi z namułu, rury o  80 cm pod koroną drogi, grubość namułu do 50% średnicy przepustu -29 m, q)wykonanie ścianek czołowych prefabrykowanych dla przepustu  80 cm pod koroną drogi – 2 szt. r)oczyszczenie przepustu pod koroną drogi z namułu rury 2 100 cm, grubość namułu do 50% średnicy przepustu – 20 m, s)ustawienie barier ochronnych stalowych jednostronnych przekładkowych SP-09/2 przy przepustach po lewej i prawej stronie z baranimi rogami -124 mb, t)wykonanie kanału technologicznego Ktu składającego się z rury osłonowej HDPE  110/6,3 mm, trzech rur światłowodowych HDPE  40/3,7 mm i jednej mikrorury  40/8mm (w zakres wchodzi odkopanie, montaż rur na posypce, zasypka i zagęszczenie zasypki) – 744 m, u)wykonanie kanału technologicznego Ktp składającego się z dwóch rur osłonowych HDPE  110/6,3 mm, trzech rur światłowodowych HDPE  40/3,7 mm i jednej mikrorury  40/8 mm ( w zakres wchodzi odkopanie, montaż rur na podsypce, zasypka i zagęszczenie zasypki) – 11m, v)wykonanie studni kablowych SK-1 dla kanału technologicznego Ktu i Ktp ( w zakres wchodzi odkopanie , montaż studni na posypce z robotami instalacyjnymi, obsypka, zagęszczenie obsypki oraz próby techniczne) – 12 szt. w)roboty pomiarowe przy robotach ziemnychdla trasy dróg- droga gminna od km 0+000 do km 0+741,53 – inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza – 0,74153 km. 8.Do obowiązków Wykonawcy należy: a)wykonanie przedmiotu umowy przy udziale osób posiadających odpowiednie kwalifikacje oraz za pomocą sprzętu posiadającego ważne badania techniczne wykonane przez odpowiednie władze dopuszczające go do użytku; b)sporządzenie lub zapewnienie sporządzenia, przed rozpoczęciem budowy, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w zakresie określonym w art. 21a ustawy Prawo Budowlane oraz Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i form planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz szczegółowego zakresu rodzaju robót budowlanych, stwarzających zagrożenia bezpieczeństwa i zdrowia ludzi, c)wydzielenie i zabezpieczenie terenu prowadzonych robót, d)bieżąca obsługa geodezyjna i geotechniczna realizowanego zadania, Zamawiający może żądać aktualnej inwentaryzacji geodezyjnej na każdym etapie realizacji robót, e)przygotowanie kompletnego zawiadomienia o terminie rozpoczęcia robót budowlanych do odpowiedniego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego, f)zawiadomienie użytkowników istniejącego uzbrojenia terenu o terminie rozpoczęcia prac, g)uzyskanie wszelkich opinii i zgód niezbędnych do należytego wykonania robót i użytkowania obiektu przez Zamawiającego oraz niezbędnych pozwoleń związanych z obsługą budowy i terenów sąsiadujących, h)sporządzenie dokumentacji fotograficznej z placu budowy w dniu podpisania protokołu przekazania placu budowy, a także po zakończeniu robót (dokumentację fotograficzną Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć do dokumentacji powykonawczej), i)powiadomienie Zamawiającego oraz Inspektora nadzoru o terminie odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu i udział w odbiorze; j)umożliwienie przedstawicielom Zamawiającego wglądu w roboty, a w szczególności wstępu na plac budowy; k)zgłaszanie w formie pisemnej Zamawiającemu, a także Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego konieczności wykonania robót zamiennych koniecznych do prawidłowego funkcjonowania zadania inwestycyjnego minimum 7 dni przed planowanym terminem ich wykonania. Każde zgłoszenie wykonania robót zamiennych musi zawierać dokładny opis tych robót oraz uzasadnienie ich wykonania. Wykonawca może przystąpić do wykonania robót zamiennych jedynie po uzgodnieniu ich z Zamawiającym i wyrażeniu zgody przez Zamawiającego oraz Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. Zgoda na przeprowadzenie robót zamiennych nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy. Roboty zamienne Wykonawca będzie wykonywał w ramach wynagrodzenia, o którym mowa w umowie i z tytułu ich wykonania nie przysługuje Wykonawcy dodatkowe wynagrodzenie; l)zapewnianie przez cały okres realizacji inwestycji nieprzerwanej dostawy mediów do nieruchomości. m)jeżeli w toku realizacji zadania wystąpią jakiekolwiek zalecenia pokontrolne organów państwowych, Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany do wykonania zaleceń pokontrolnych; n)uzgodnienie dokumentacji powykonawczej z projektantem w razie wprowadzenia nieistotnych zmian od zatwierdzonego projektu budowlanego; o)przygotowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej uzgodnionej z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego; p)przygotowanie kompletnego wniosku (dokumentacja powykonawcza, dokumentacja geodezyjna, certyfikaty i atesty na użyte materiały oraz zamontowane urządzenia, protokoły odbioru wykonanych instalacji, protokoły odbioru robót budowlanych częściowych i końcowych) o zakończeniu budowy bądź uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektów budowlanych od właściwego organu, q)przekazanie gwarancji producenta na zamontowane urządzenia w dniu odbioru, r)zabezpieczenie środowiska przed negatywnym wpływem prac budowlanych, zapobieganie skażeniu terenu w wyniku potencjalnych wycieków i awarii wykorzystywanego sprzętu i środków transportu, s)Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do usuwania z placu budowy odpadów (np. ziemi nie nadającej się do ponownego wbudowania, gruzu), t)Wykonawca zobowiązany jest opracować projekt organizacji ruchu na czas budowy, a także zapewnić dojazd właścicielom nieruchomości, czy służbom takim jak policja, pogotowie ratunkowe, straż pożarna, u)zapewnienie dozoru terenu budowy jak również ochronę znajdującego się na nim mienia, v)usunięcie materiałów zbędnych z placu budowy na składowisko odpadów, uporządkowanie terenu budowy, przywrócenie stanu pierwotnego drogi dojazdowej na plac budowy. Z wywózki odpadów Wykonawca przedłoży Zamawiającemu stosowny dokument potwierdzający przekazanie odpadów do utylizacji podmiotowi uprawnionemu 8.Poza zakresem prac określonym dokumentacją projektową i STWiORB Wykonawca zobowiązany jest ująć w cenie oferty następujące czynności: a)zorganizowanie zaplecza budowy wraz z instalacją elektryczną i sanitarną, a także dokonanie rozliczenia z dostawcami mediów kosztów powyższych usług we własnym zakresie; b)przygotowanie zaplecza budowy, tj. odpowiednich pomieszczeń magazynowych na składowanie materiałów i narzędzi, pomieszczeń socjalnych dla swoich pracowników, ogrodzenie placu budowy wraz z oznakowaniem (tablica informacyjna) c)w przypadku, gdy powstanie taka konieczność, uzyskanie zgody na dojazd ciężkim sprzętem od zarządcy drogi; d)zapewnienie nadzoru technicznego właścicieli lub dysponentów istniejącego uzbrojenia podziemnego w trakcie prac prowadzonych w jego pobliżu; e)w czasie realizacji zadania, utrzymywanie placu budowy i terenów sąsiadujących w należytym porządku, bez składowania zbędnych materiałów, odpadów i śmieci; f)zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia terenu, g)przywrócenie placu budowy, terenów sąsiadujących lub innych terenów, w szczególności dróg publicznych zgodnie z warunkami narzuconymi przez zarządcę drogi i/lub właściciela/władającego terenem, a w przypadku braku takich warunków, do stanu nie gorszego niż istniejący w dniu ich przejęcia oraz naprawa ewentualnych szkód wyrządzonych na tych terenach, spowodowanych realizacją robót. W przypadku niezastosowania się do powyższego Zamawiający ma prawo obciążyć Wykonawcę kosztami za przywrócenie powyższych terenów do należytego stanu oraz kosztami poniesionymi na naprawienie szkód spowodowanych realizacją robót; h)usuwanie wszystkich zanieczyszczeń i uszkodzeń powstałych w związku z wykonywaniem robót obejmujących w/w zadanie i)wykonanie na własny koszt wszystkich niezbędnych badań, testów i prób umożliwiających należyte wykonanie umowy i użytkowanie Obiektu/Przedmiotu Umowy; j)opracowanie pełnej inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej realizowanego zadania; k)wykonanie wszystkich innych prac koniecznych do kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia oraz jego prawidłowego funkcjonowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach