Zespół Szkół Muzycznych im. Krzysztofa Komedy-Trzcińskiego ogłasza przetarg
- Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, Al. Słowackiego 1c
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-62 7362646 , fax. 0-62 7353499
- Data zamieszczenia: 2009-09-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Muzycznych im. Krzysztofa Komedy-Trzcińskiego
Al. Słowackiego 1c 1c
63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
tel. 0-62 7362646, fax. 0-62 7353499
REGON: 00028572900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.psm.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi manewrowej przy Zespole Szkół Muzycznych w Ostrowie Wielkopolskim - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych. Wykonanie obrzeży betonowych i ułożenie krawężników betonowych.Ułożenie chodników. Wykonanie nawierzchni drogi manewrowej z kostki brukowej. Wykonanie nawierzchni drogi manewrowej z mieszanek mineralno bitumicznych. Roboty wykończeniowe. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 902,00 zł Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonego w punkcie I niniejszej SIWZ - dotyczy również wadium składanego w formie pieniężnej. Formę wniesienia wadium wybiera Wykonawca spośród przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na konto: Bank Zachodni Wielkopolski Bank Kredytowy 48 1090 1160 0000 0001 0575 1348 z dopiskiem -Wadium w przetargu przebudowa drogi manewrowej Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniężna oryginał dowodu ich wniesienia należy załączyć do oferty. Kserokopie dowodu przelania pieniędzy na konto Zamawiającego należy wpiąć trwale do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia konieczne jest wymienienie w ich treści wszystkich wykonawców w sytuacji, gdy składają oni jeden wspólny dokument.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 5) wykażą wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych polegających na wykonaniu robót będących przedmiotem zamówienia, o wartości brutto minimum 50.000,00 zł każda. Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, których Zamawiający wymaga w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów jednoznacznie musi wynikać, iż Wykonawca spełnia powyższe warunki. W przypadku składania oferty wspólnej warunek określony w pkt 5 zostanie spełniony, jeżeli przynajmniej 1 z konsorcjantów wykaże, że wykonał minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót będących przedmiotem zamówienia, o wartości brutto minimum 50.000,00 zł każda.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - dokumenty te, winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - druk w załączeniu 3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia, z podaniem wartości brutto, przedmiotu zamówienia oraz daty i miejsca wykonania; wykaz ten powinien zawierać przynajmniej dwie roboty budowlane spełniające warunek, o którym mowa w pkt 5 części C.I, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane z należytą starannością. Wykazane roboty niepotwierdzone ww. dokumentami nie będą uwzględniane przy ocenie warunków ubiegania się o zamówienie. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, do składania dokumentów, o których mowa wyżej stosuje się odpowiednio przepisy zawarte w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psm.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2739P Wąsowo-Buk , na odcinku od ul. Bohaterów Bukowskich w m. Buk do końca chodnika przy cmentarzu
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie robót budowlanych przy realizacji zadania Inwestycyjnego *Remont ul. Tarczowej wraz z odwodnieniem i oświetleniem drogowym*
Dodano: 2016-07-27 - Rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej nr 2407P (ul. Swarzędzka) w m. Gruszczyn, gmina Swarzędz
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi gminnej nr 283084P w miejscowości Świniary (dz. nr 3, jednostka ewidencyjna Kłecko - gmina, obręb ewidencyjny Świniary)
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa ulicy Ściegiennej w Smoszewie
Dodano: 2016-07-26 - Budowa i przebudowa dróg gminnych w msc. Cichów, Krwony, Kolnica, Brudzyń i Koźmin, gmina Brudzew
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa dróg i chodników w gminie Rawicz
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1886P Wilczyna - Grzebienisko w m. Wilczyna
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa drogi wewnętrznej Wioska - Blinek, dz. o nr ewid. 254
Dodano: 2016-07-22 - BUDOWA UL. BIERNACKIEGO W DOBRZYCY
Dodano: 2016-07-21