Przetargi.pl
Przebudowa drogi Lubichowo - Wda (eta I)

Gmina Lubichowo - Urząd Gminy Lubichowo ogłasza przetarg

  • Adres: 83240 Lubichowo, ul. Zblewska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 585 885 226 , fax. 585 885 340
  • Data zamieszczenia: 2017-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubichowo - Urząd Gminy Lubichowo
    ul. Zblewska 8
    83240 Lubichowo, woj. pomorskie
    tel. 585 885 226, fax. 585 885 340
    REGON: 53720800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi Lubichowo - Wda (eta I)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi Lubichowo – Wda (etap I) na długości 1500 mb. 2. W kosztorysie ofertowym należy ująć koszty za roboty nie ujęte w przedmiarze robót a dotyczące: •obsługi geodezyjnej inwestycji z opracowaniem inwentaryzacji powykonawczej. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje również:• Realizację warunków określonych w opiniach, uzgodnieniach, decyzjach, pozwoleniach. 4. Roboty winny zostać wykonane i ukończone zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi w Rzeczpospolitej Polskiej przepisami prawa powszechnie obowiązującego i wymaganiami Zamawiającego, a kierowanie i nadzorowanie robót mogą wykonywać osoby, które posiadają wymagane prawem uprawnienia i są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej. UWAGA: Jeśli gdziekolwiek w SIWZ przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenie urządzeń i materiałów, to Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Przez pojęcie urządzeń i materiałów równoważnych należy rozumieć urządzenia i materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z wydanym zgłoszeniem zamiaru wykonania robót budowlanych oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót. Ewentualne użycie w przedmiarach robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych określeń i nazw własnych ma jedynie charakter przykładowy i służy określeniu klasy i jakości przeznaczonych do wbudowania materiałów. Wykaz zastosowanych i przyjętych przez Wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych musi zostać załączony do oferty. Koniecznym jest podanie nazwy producenta, precyzyjnego i jednoznacznego typu urządzenia lub materiału oraz załączenie niezbędnych dokumentów, takich jak: atest PZH, deklaracja zgodności producenta / aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierająca wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne ujęte w dokumentacji. Zamawiający nie wyraża zgody, by proponowane w ofercie urządzenia równoważne były prototypami. Wymogiem bezwzględnym jest, by były to materiały i urządzenia sprawdzone, pracujące na innych zrealizowanych obiektach ( umieszczonych w wykazie wykonanych robót – załącznik nr 5 do SIWZ z zaznaczeniem, że chodzi o te obiekty) przez okres nie krótszy, niż okres gwarancji jaki posiadają urządzenia przyjęte w dokumentacji projektowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania oględzin i sprawdzenia poprawności działania urządzenia równoważnego pracującego na wskazanym obiekcie. Zamawiający wymagać będzie od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opracowanym projektem, Wykonawca musi mieć świadomość, iż możliwość zastosowania urządzeń równoważnych uzależniona będzie od ich zgodności ze wszystkimi parametrami określonymi w projekcie, specyfikacji technicznej oraz akceptacji inspektora nadzoru i projektanta. 5. Szczegółowy zakres robót zawierają: 5.1. Przedmiar robót. 5.2. Projekt budowlany. 5.3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 6. Wykonawcy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za zbadanie z należytą starannością SIWZ i za zapoznanie się z każdą ewentualną modyfikacją SIWZ wydaną w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia oraz za uzyskanie informacji, które będą niezbędne do właściwego przygotowania oferty i należytego wykonania prac. Uznaje się, iż złożenie oferty oznacza, że Wykonawcy zapoznali się ze wszelkimi odpowiednimi ustawami i innymi przepisami prawnymi obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej, które mogą w jakikolwiek sposób wpłynąć lub dotyczyć działań i czynności objętych ofertą i wynikającą z niej Umową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wysokość wadium w niniejszym postępowaniu wynosi 24.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia cztery tysięcy złotych 00/100). 2. Zamawiający żąda wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert do dnia 12 maja 2017 r. do godz. 11.00 oraz musi obejmować okres związania ofertą. Wadium może być wniesione w: 2.1.) pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Lubichowo w Banku Spółdzielczym w Lubichowie nr: 85 8341 0000 0000 0127 2000 0010 z adnotacją: "Wadium - ZPP.271.2.2017”; ksero przelewu zaleca się dołączyć do oferty). 2.2.) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 2.3.) gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.4.) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 z póź. zm.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt 1., w formie lub formach, o których mowa w pkt 2., zostanie odrzucona. 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, powinna być ona sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę zamówienia publicznego, b) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), Gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, c) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, d) kwotę gwarancji, e) termin ważności gwarancji (do terminu związania ofertą), f) zobowiązanie Gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie. Zamawiającego zgłoszone w terminie związania ofertą, zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Powyższe postanowienia stosuje się odpowiednio do poręczeń określonych w pkt 5 lit. b i e. 6. Gwarancja (poręczenie) musi zostać podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację (np. złożony z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska). 7. Oryginał poręczeń lub gwarancji należy złożyć w siedzibie Zamawiającego do dnia 12 maja 2016 r. do godziny 11:00. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu z potwierdzeniem dokonanej przez bank operacji finansowej, gdy wadium było wniesione w pieniądzu. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pozostałych formach (np. gwarancja, poręczenie) należy dołączyć do oferty. 8. Zwrot wadium odbywać się będzie zgodnie z zasadami określonymi w Art. 46 Ustawy Pzp. 9. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium w przypadku wykluczenia z postępowania lub odrzucenia oferty, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. W takim przypadku Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeśli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie oraz w pozostałych przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach