Przetargi.pl
„Przebudowa drogi lokalnej w miejscowości Osiny”

Gmina Dmosin ogłasza przetarg

  • Adres: 95-061 Dmosin, Dmosin 9
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dmosin
    Dmosin 9
    95-061 Dmosin, woj. łódzkie
    REGON: 750148213
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dmosin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa drogi lokalnej w miejscowości Osiny”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1. Przedmiotem zamówienia jest zadnie pn.: „Przebudowa drogi lokalnej w miejscowości Osiny”4.2. Przedmiotem zamówienia:Przedmiot zamówienie obejmuje przebudowę drogi lokalnej w miejscowości Osiny. Opis inwestycji: W chwili obecnej droga, na odcinku objętym zadaniem posiada wykonaną podbudowę z kruszywa łamanego, jednostronny chodnik dla pieszych z krawężnikiem jezdniowym oraz zjazdy do posesji. Na włączeniach w drogę powiatową wykonane są przepusty w śladzie istniejącego rowu odwadniającego. Droga zlokalizowana jest w terenie zabudowanym. W pasie drogowym zlokalizowany jest wodociąg i kanał sanitarny.Zadanie objęte przetargiem obejmuje wykonanie robót będących kontynuacją prac wykonanych wcześniej, Projektowany obecnie zakres prac obejmować będzie:- wyprofilowanie i uzupełnienie na fragmencie wykonanej podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm.- regulację istniejących włazów kanałowych w jezdni.- ułożenie warstwy wiążącej asfaltobetonu gr. 4 cm- ułożenie warstwy ścieralnej z asfaltobetonu gr. 4 cm- wykonanie poboczy z kruszywa 0-31,5 mm - wykonanie stałej organizacji ruchuProjektowana nawierzchnia bitumiczna ma szerokość 4,00 m na odcinku od km 0+00 do km 0+260 oraz 3,50 m od km 0+260 do końca opracowania. Jednostronne pobocze z kruszywa zaprojektowano o szerokości 0,75 cm i grubości warstwy 10 cm. Projektowana droga nie posiada kanalizacji deszczowej. Odwodnienie jezdni realizowane będzie przez odprowadzenie wód opadowych na tereny zielone. Zaprojektowano jednostronny spadek nawierzchni jezdni na poziomie 2%. Z uwagi na realizowane wcześniej roboty konieczne będzie wykonanie regulacji istniejących włazów kanalizacyjnych, dostosowując ich rzędną do projektowanej nawierzchni bitumicznej.Po zakończeniu robót konieczne będzie wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji wykonanych prac łącznie z wykonanym wcześniej krawężnikiem, chodnikiem oraz zjazdami do posesji.UWAGA Wykonawca zorganizuje realizację robót budowlanych w sposób umożliwiający dojazd do posesji znajdujących się przy realizowanej inwestycji.4.3. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg34922100-7 Oznakowanie drogowe4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:1) Dokumentacja projektowa z zastrzeżeniem opisanego zakresu prac w punkcie 4.2., 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),3) Przedmiar robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysięcy 00/100 zł).12.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.12.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:Bank Spółdzielczy w Łowiczu Oddział DmosinNr 80 9288 1024 1430 0592 2000 0040konto dla podmiotów zagranicznych: Pełen numer rachunku bieżącego Gminy Dmosin do wykonywania przelewów międzynarodowych jest następujący: Spółdzielcza Grupa Bankowa S.A. PL Nr 80928810241430059220000040 Kod SWIFT – GBWCPLPPz adnotacją: „Wadium – Znak sprawy: ZP.271.TP.14.2023”12.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.12.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.12.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowei płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodniez obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:a) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,b) kwotę wadium,c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.12.7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowaw art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.12.8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: postępowaniu6.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.6.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.6.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie6.1.4 zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niżw okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej a) dwie roboty budowlaną, które polegały na budowie lub przebudowie drogi/dróg o nawierzchni bitumicznej lub betonowej lub mineralno-bitumicznej o wartości minimum 150.000,00 zł brutto każda.Zamawiający dopuszcza spełnienie tego warunku poprzez wykazanie,że Wykonawca w ramach jednego zadania lub ramach dwóch zadań /umowy /umów wykonał roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie drogi/dróg o nawierzchni bitumicznej lub betonowej lub mineralno-bitumicznejo wartości minimum 150.000,00 zł brutto każda.2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji:a) min. jedną osobą (która będzie pełniła funkcję kierownika budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓWUDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:1) Wykonawca powinien w wykazie robót wyraźnie określić rodzaj (budowa/przebudowa) oraz zakres i wartość robót (w kubaturę oraz rodzaj wykonanych instalacji), aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu.2) Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu.3) Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania oraz zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu.4) Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków określonych w pkt 6.1.4, ppkt 2) SWZ może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego w rozumieniu art. 4a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 551), która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2023 r. poz. 551).5) Zamawiający dopuszcza wykazanie tej samej osoby posiadającej uprawnienia w więcej niż jednej ze wskazanych branż (jeżeli dotyczy).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach