Przetargi.pl
PRZEBUDOWA DROGI LEŚNEJ W LEŚNICTWIE NOWA WIEŚ NA TERENIE NADLEŚNICTWA SOLEC KUJAWSKI

Nadleśnictwo Solec Kujawski ogłasza przetarg

  • Adres: 86-050 Solec Kujawski, ul. Leśna 64
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3871471 , fax. 052 3871305
  • Data zamieszczenia: 2009-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Solec Kujawski
    ul. Leśna 64 64
    86-050 Solec Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3871471, fax. 052 3871305
    REGON: 09055075600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:// www.solec-kujawski.torun.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Solec Kujawski

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA DROGI LEŚNEJ W LEŚNICTWIE NOWA WIEŚ NA TERENIE NADLEŚNICTWA SOLEC KUJAWSKI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu przebudowy drogi leśnej ze wskazaniem rozwiązań zjazdów, skrzyżowań i zatok w Leśnictwie Nowa Wieś na terenie Nadleśnictwa Solec Kujawski. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ, w dokumentacji projektowej - Załącznik nr 8, oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Rozmiar prac do wykonania: -Odcinek do przebudowy - droga leśna o dł. 0,823 km, szer. pasa drogowego 5 m.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium na zamówienie. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 1000 zł przewidzianych dla zamówienia na które składa ofertę wykonawca. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z p. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: PKO SA. O/Solec Kujawski Nr 26 1240 3507 1111 0000 3057 6287 z dopiskiem jakiego postępowania dotyczy. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Wadia wnoszone w innych formach niż pieniądz należy dołączyć w formie oryginału do oferty. 3. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 30 listopada 2009 r. do godz. 9.00. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania na rachunku zamawiającego. 4. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust 5 ustawy PZP. Wadium musi zabezpieczać cały okres związania ofertą (od terminu składania ofert do 14 dni po tym terminie). 5. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wykonawcy, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą, 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego, 3) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 6. Zamawiający zwraca wadium na wniosek wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 2) który został wykluczony z postępowania, 3) którego oferta została odrzucona. 7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Wykonawca, który nie wniesie wadium w przypadkach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy nie wykluczani z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655, zmiany Dz. U. z 2008 r. nr 171, poz. 1058), a spełniający warunki zawarte w art. 22 w/w ustawy, a więc: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Dokumenty te i oświadczenia muszą zostać dołączone do oferty. Brak któregokolwiek z dokumentów skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy i odrzuceniem jego oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego - rejestru przedsiębiorców albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenia o nie zaleganiu z opłacaniem podatków w właściwym Urzędzie Skarbowym lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) oświadczenia o nie zaleganiu ze składkami Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: 1) wykaz wykonanych robót (co najmniej jednej) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, opinie, listy polecające lub protokoły odbioru robót - co do których zamawiający zastrzega sobie prawo do wizytacji w terenie), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - potwierdzone powyższymi dokumentami w tym okresie (Załącznik nr 6). 2) wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia (Załącznik nr 5). 3) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. (Załącznik nr 4). 4) dokumenty potwierdzające jakość materiałów (atesty) używanych do remontów dróg jak np.: orzeczenia o jakości kruszywa mineralnego, certyfikaty, oceny promieniotwórczości naturalnej żużlu itp. 3. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca przedstawi: 1) oświadczenie, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową do wykonania zamówienia. 2) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Wykonawca składa oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2) (Załącznik nr 3).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// www.solec-kujawski.torun.lasy.gov.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach