Przetargi.pl
Przebudowa drogi leśnej w Leśnictwie Kukawy na działkach ewidencyjnych nr 489, 512, obręb ewidencyjny Dębniaki Gm. Kowal oraz na działkach 534, 535, obręb ewidencyjny Telążna Leśna, Gmina Włocławek.

Nadleśnictwo Włocławek ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Ziębia 13
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2349800 w. 17 , fax. 054 2349281
  • Data zamieszczenia: 2012-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Włocławek
    ul. Ziębia 13 13
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2349800 w. 17, fax. 054 2349281
    REGON: 91050785500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www. wloclawek.torun.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PGL LP Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi leśnej w Leśnictwie Kukawy na działkach ewidencyjnych nr 489, 512, obręb ewidencyjny Dębniaki Gm. Kowal oraz na działkach 534, 535, obręb ewidencyjny Telążna Leśna, Gmina Włocławek.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie drogi leśnej zlokalizowanej w Leśnictwie Kukawy na działkach ewidencyjnych nr 489, 512, obręb ewidencyjny Dębniaki Gm. Kowal oraz na działkach 534, 535, obręb ewidencyjny Telążna Leśna Gmina Włocławek.,Województwo Kujawsko-Pomorskie. Projektowana do przebudowy droga leśna zlokalizowana jest na terenie Nadleśnictwa Włocławek w Leśnictwie Kukawy. Pas istniejącej korony drogi ograniczony drzewostanem i podłożem gruntów słabonośnych, gdzie występują piaski drobne na pograniczu pylastych. Długość odcinka przeznaczonego do remontu wynosi 1500 mb. Szczegóły zawarte są na planie sytuacyjnym - dokumentacji technicznej stanowiącej zał. nr 8 do SIWZ. 2. Zakres robót będących przedmiotem zamówienia: 2.1 Dane ogólne Przebudowa odcinka drogi leśnej gruntowej polega na odtworzeniu profilu poprzecznego drogi do parametrów technicznych zapewniających prawidłowy spływ wody. Droga obecnie posiada zdegradowany przekrój poprzeczny. Po obu stronach drogi powstały muldy uniemożliwiający prawidłowy spływ wody z drogi. Droga posiada liczne zaniżenia i wyboje. 2.2 Droga leśna przewidziana do przebudowy jest poprowadzona po trasie jej dotychczasowego przebiegu, z jak najmniejszą ingerencją w ukształtowanie terenu i naturalne warunki środowiskowe. 2.3 Remont zakłada przywrócenie drodze następujące parametry techniczne: - szerokość korony: 5,00 m - szerokość jezdni: 3,50 m - pobocze gruntowe: 2 x 0,75 m - droga o długości 1500,00 m - spadki poprzeczne daszkowy na drodze głównej i mijankach 3%. - obustronne rowy odparowujące o głębokości 30 cm. 2.4 Profil podłużny drogi Projekt zakłada zachowanie istniejącej niwelety drogi 2.5 Odwodnienie. Powierzchowne odwodnienie korony drogi zapewniają spadki poprzeczne i podłużne jezdni oraz poboczy. Wody spływające z korony drogi odprowadzone będą do rowów odparowujących. 2.6 Roboty ziemne Roboty ziemne mają charakter korekcyjny wynikają z konieczności likwidacji muld obustronnych, wyprofilowaniu istniejącej nawierzchni i wykonaniu poboczy i rowów. 2.7 Konstrukcja nawierzchni technologia jej wykonania. Remont polegać będzie na likwidacji muld położonych po obu stronach drogi po czym zostaną wykonane rowy. W przypadku natrafienia na karpinę należy ją usunąć wywieść w miejsce wskazane przez inwestora a powstały wykop odtworzyć i zagęścić. Po tych zabiegach istniejąca nawierzchnia zostanie oczyszczona z części organicznych z rozrzuceniem tych części na sąsiadujący z drogą teren. Po oczyszczeniu nawierzchni zostanie wyprofilowana i zutylizowana przez przemieszanie z wapnem w ilości 5 kg/m2 . Następnie zostaną wykonane pobocza gruntowe. Pobocza utworzą w drodze koryto o głębokości 18 cm i szerokości na prostej o szerokości 3,80 m. W tak wykonane koryto rozścielony zostanie destrukt budowlany gr. 12 cm (mierzony nasypowo) o frakcji 0 - 31,5 a następnie zostanie ono wymieszane na głębokości 15 cm do utworzenia jednorodnej mieszanki. Po wymieszaniu nawierzchnia zostanie wyprofilowane i zagęszczona. Jako warstwę górną zamykającą konstrukcje użyć kruszywa łamanego o frakcji 0-31,5 wraz zaklinowaniem. Podczas prowadzenia robót należy zapewnić wilgotność optymalną gruntu umożliwiającą zagęszczenie. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za zabezpieczenie sprzętu laboratoryjnego umożliwiającego kontrolę jakości robót. Podczas prowadzonych pomiarów na remontowanej drodze wyznaczono odcinek drogi do wzmocnienia. Wzmocnienie wykonać poprzez zwiększenie warstwy podbudowy z destruktu budowlanego do 20 cm. Odcinki do wzmocnienia to : 1. od km 1+350 do km 1+500 Ilość mijanek do wykonania - 4 szt. 2.8 Konstrukcja nawierzchni drogi oraz mijanek - górna warstwa z kruszywa łamanego o frakcji 0 - 31,5 wraz zaklinowaniem gr. po zagęszczeniu 8 cm - dolna warstwa z destruktu betonowego o frakcji 0-31,5 grubości nasypowej 12cm wymieszana z istniejącą jezdnią żużlową dodatkiem wapna ilości 5kg/m2 na głębokości 15 cm. W miejscach wyznaczonych do wzmocnienia wbudować dodatkowo 8cm podbudowy z destruktu budowlanego 2.9 Konstrukcja pobocza - wykonane z istniejącego żużla o szerokości 75 cm ze spadkiem 6% i skarpą 1 do1,5 2.10 Całość robót należy wykonać zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano - montażowych. 2.11 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna wraz z STOiWR stanowiąca zał. nr 8 do SIWZ. 3. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: 71322000-1 Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45233225-2 Drogi jednopasmowe 45233123-7 Drogi podrzędne 45232451-8 Roboty odwadniające i nawierzchniowe 4. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresy), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 5. Dodatkowe wymagania stawiane Wykonawcy: 5.1 Roboty budowlane należy wykonać: - zgodnie z dokumentacja projektową dostarczoną przez Zamawiającego - stanowiącą zał nr 8 d SIWZ, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami oraz kosztorysem ofertowym i zawartą umową, której wzór stanowi zał. Nr 7 do SIWZ. - zgodnie z warunkami technicznymi określonymi w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zał. Nr 8 do SIWZ - zgodnie z przepisami: Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, z późn. zm.) Rozporzadzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 czerwca 2002r., w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (Dz.U 2002r., nr 108,poz. 953 ze zm.) Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz .U. 2007, Nr 19, poz. 115 z późniejszymi zmianami). 5.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 5.3 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 5.4 Wymagany okres rękojmi: minimum 36 miesięcy na wykonane roboty i użyte materiały oraz urządzenia, liczony od dnia zakończenia robót budowlanych, czyli od dnia podpisania bezusterkowego protokółu końcowego odbioru robót. 5.5 Koszt zabezpieczenia terenu robót musi być włączony w cenę oferty. 5.6 Materiały użyte do wykonania zadania muszą posiadać deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z polską norma lub aprobata techniczną w przypadku braku polskich norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wykonawca wyłoniony w postępowaniu zobowiązany będzie dostarczyć w/w dokumenty przy odbiorze ostatecznym zadania. 5.7 Podczas realizacji robót Wykonawca udostępni na żądanie Zamawiającego wgląd w materiały, które będą użyte do wykonania przedmiotu zamówienia. 5.8 Załatwienie wszelkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy robót. Uwaga: Podane w dokumentacji projektowej oraz SIWZ nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem istotnych (głównych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu, co najmniej tego samego poziomu jakości, trwałości oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi przy realizacji zamówienia; dopuszczalne są jedynie takie zmiany materiałów, które mieszczą się w ramach zawartych w dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej rozwiązań konstrukcyjnych, technologicznych i technicznych, co wyraża się niedopuszczeniem przez Zamawiającego składania ofert wariantowych. Przyjęcie rozwiązań równoważnych powodujące konieczność ingerencji w dokumentację projektową i wydane decyzje administracyjne wymagają ewentualnej zgody autora projektu w zakresie ochrony praw autorskich. Koszty związane z koniecznością zmian w projekcie i wydanych decyzjach administracyjnych leżą po stronie Wykonawcy. Termin wykonania całości przedmiotu zamówienia musi uwzględniać czas niezbędny na wykonanie ewentualnych zmian. W przypadku wykorzystania zamiennych materiałów, bądź urządzeń innych niż podano w dokumentacji technicznej należy zachować niezmienne parametry pracy i budowy urządzeń oraz materiałów opisanych w tej dokumentacji. 6. Termin wykonania zamówienia 45 dni od daty podpisania umowy, lecz nie później niż do 15.12.2012r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 7000,00zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100) 2) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu,przelewem na rachunek Zamawiającego: BGŻ SA o.Włocławek 87 2030 0045 1110 0000 0037 6160 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy wpłata: Przebudowa drogi leśnej w Leśnictwie Kukawy na działkach ewidencyjnych nr 489, 512, obręb ewidencyjny Dębniaki Gm. Kowal oraz na działkach 534, 535, obręb ewidencyjny Telążna Leśna, Gmina Włocławek b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r Nr 42, poz. 275) 4) Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz wykonawca załącza do oferty. 5) Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. tj. do dnia 22-10-2012r. do godz. 9.00. 7) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. Wniesienie wadium w formie innej niż pieniężna bedzie skuteczne, jeżeli zostanie załączone do oferty. 8) Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została uznana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 11. 10) Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 11) Wadium wykonawcy zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie (w przypadku jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu), 12) Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Wadium wniesione w pieniądzu, zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_torun/nadl_wloclawek/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach