Przetargi.pl
Przebudowa drogi leśnej pożarowej w Leśnictwie Cendrowizna.

Nadleśnictwo Łomża ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Łomża, ul. Nowogrodzka 60
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2165494 , fax. 086 2164027
  • Data zamieszczenia: 2015-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Łomża
    ul. Nowogrodzka 60 60
    18-400 Łomża, woj. podlaskie
    tel. 086 2165494, fax. 086 2164027
    REGON: 45001797000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna skarbu państwa nie posiadajaca osobowości prawnej.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi leśnej pożarowej w Leśnictwie Cendrowizna.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy / modernizacji / drogi leśnej pożarowej nr 20 nr drogi 1/075/01 i 1/076/01 w Leśnictwie Cendrowizna na następujących działkach : 781,782,836,834 obręb ewidencyjny Tarnowo, Gmina Miastkowo - dostosowanie parametrów technicznych drogi w zakresie przekroju i konstrukcji jezdni do przeniesienia obciążeń od pojazdów wysoko tonażowych uczestniczących w ruchu transportu leśnego oraz umożliwienia dojazdu pojazdów specjalnych na wypadek zagrożenia pożarem. KOD CPV 45233140-2 Roboty drogowe Przyjęto następujące parametry projektowanego odcinka drogi: - prędkość projektowa V max = 30 km/h - obciążenie ruchem KR2, - podłoże gruntowe określone jako G1, - szerokość korony drogi 5,00 m - szerokość jezdni 3,50 m - przekrój daszkowy 3,0 % - szerokość poboczy 2 x 0,75 m - spadek poprzeczny poboczy 6,0 % - szerokość wlotów skrzyżowań 3,00 m - promienie wyokrąglające łuki na skrzyżowaniach 11,0 m - mijanki szerokość 3,00 m, długość 23,00 m ze skosami wjazdowymi i wyjazdowymi 1:7 wyokrąglone łukami poziomymi 50,0 m. Objęta przebudową /modernizacją/ droga leśna pożarowa ma długość L= 780,0 m i została zaprojektowana po trasie jej dotychczasowego przebiegu ( końcowy odcinek posiada nowy przebieg). Trasę wyznaczono na podstawie mapy sytuacyjno-wysokościowej oraz na podstawie wizji i pomiarów własnych w terenie. Wzdłuż drogi zaprojektowano skrzyżowania i mijanki. Przed łukami poziomymi zaprojektowano odcinki prostych przejściowych o dł. 25 m. Projektowaną geometrię drogi przedstawiono na załączonych rysunkach - Plan sytuacyjny. Niweletę nawiązano do istniejącego poziomu terenu mając na uwadze zaprojektowanie drogi tak aby wyeliminować miejsca o zerowym spadku. Drogę uniesiono nad istniejący teren. Roboty ziemne związane z przebudową / modernizacją / drogi leśnej pożarowej polegać będą na zebraniu warstwy humusu gr. 20 cm z całej szerokości pasa drogowego drogi leśnej oraz wykonaniu wykopów i nasypów z gruntu pozyskanego w trakcie wykonywania robót, podłużnym i poprzecznym zniwelowaniu i wyprofilowaniu terenu oraz wykonaniu poszczególnych warstw konstrukcyjnych nawierzchni. Przyjęto konstrukcję nawierzchni drogi leśnej pożarowej /skrzyżowań/mijanek/ o następujących warstwach w km od 0+000,00 do km 0+780,00: - warstwa górna / podbudowa dwuwarstwowa / - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5 mm gr. 8 cm wraz z warstwą klinującą z klińca 5/20 mm w ilości 50 kg/m2 gr. 2 cm, całość łącznej gr. 10 cm, - warstwa dolna - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 31,5/63 mm gr. 20 cm, Grubość całkowita konstrukcji = 30 cm. Pobocza szerokości 0,75 m zaprojektowano z pospółki gr.10 cm. Szczegóły dotyczące konstrukcji jezdni przedstawiono w części rysunkowej projektu. Powierzchniowe odwodnienie korony drogi zapewniają spadki poprzeczne i podłużne jezdni, skrzyżowań, mijanek. Odprowadzenie wody z jezdni, skrzyżowań i mijanek poprzez projektowane pobocza szerokości 0,75 m do projektowanych rowów przydrożnych trójkątnych szerokości zmiennej /zależnie od terenu / o głębokości min. 50 cm od rzędnej dołu całej konstrukcji. Szczegóły dotyczące konstrukcji i ogólnie odwodnienia przedstawiono w części rysunkowej projektu. W celu dostosowania parametrów technicznych drogi do wymagań dróg pożarowych tzn. z uwagi na szerokość jezdni, łuki poziome na jezdni, skrzyżowaniach, mijankach projektuje się wycinkę drzew oraz karczowanie korzeni istniejących po wycince. Wycinkę drzew, na tym etapie przyjęto jako obowiązek inwestora.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca składający ofertę wnosi wadium w wysokości 5 000,00 zł ( słownie : pięć tysięcy zł.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_lomza/zamówienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach