Przetargi.pl
Przebudowa drogi leśnej nr 202 w L. Krosino - etap II

Nadleśnictwo Połczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 78-320 Połczyn-Zdrój, ul. 15 Grudnia 12
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3662230 , fax. 094 3662230
  • Data zamieszczenia: 2014-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Połczyn
    ul. 15 Grudnia 12 12
    78-320 Połczyn-Zdrój, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3662230, fax. 094 3662230
    REGON: 33004428100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.polczyn.szczecinek.lasy.gov.pl/web/polczyn
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Połczyn

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi leśnej nr 202 w L. Krosino - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie 1,396 km drogi leśnej nr 202 w Leśnictwie Krosino Odcinek od km 0+735 do km 2+131 Stan istniejący: Trasa drogi przebiega w istniejącym pasie ograniczonym drzewostanem, na terenie Nadleśnictwa Połczyn na działkach ewidencyjnych o następujących numerach: 16, 22/1, 23/1, 23/2 13/5 obręb Krosino, 10/1, 11 obręb Wielanowo, Gmina Grzmiąca. Droga zaczyna się dowiązaniem do granicy przebudowywanego w 2013 roku odcinka danej drogi leśnej a kończy dowiązaniem do krawędzi drogi leśnej w oddz. 22. Droga posiada w swoim śladzie szerokość zmienną w granicach 3,00 m. Jest zadarniona, skoleinowana, nierówna z poboczami wyniesionymi, zadarnionymi. W ciągu drogi leśnej lokalnie występują rowy jednostronne lub obustronne w stanie kwalifikującym je do przebudowy. W związku ze złym stanem drogi oraz brakiem odpowiedniego odwodnienia spływ wód opadowych jest utrudniony co sprzyja powstawania zastoisk wodnych i złemu odwodnienia korpusu drogi. Wzdłuż drogi zlokalizowany jest przepust ? 600 mm oraz obiekt mostowy w bardzo dobrym stanie technicznym. Droga leży w terenie równinnym ze zmiennym łagodnym nachyleniem podłużnym. Istniejący pas drogowy jest wąski, jego szerokość nie pozwala na poprawne przeprowadzenie geometrii drogi z uwagi na parametry techniczne dróg pożarowych. W ciągu drogi leśnej zlokalizowane są zjazdy i skrzyżowania z innymi drogami. Brak jest mijanek i składnic na drewno. Teren drogi leśnej jak i jej okolica jest ogólnie podmokły i z uwagi na zalegające grunty może mieć istotny wpływ na odpływ wód opadowych. Długość całkowita drogi wynosi 2,1 km. Spadki podłużne istniejącego terenu wahają się od 0,200% do 2,200% zmiennie na całej długości drogi. Brak mijanek, zjazdów i skrzyżowań o nawierzchni utwardzonej oraz częściowo nie zachowany warunek minimalnej skrajni drogowej pomiędzy koronami drzew powoduje utrudnienia w ruchu pojazdów. Ogólnie droga wymaga kompleksowej odbudowy z dostosowaniem do obowiązujących przepisów. Parametry techniczne projektowanej drogi: prędkość projektowa Vmax = 30 km/h, obciążenie ruchem KR2 - 120 kN, ładowność 28 Mg, nacisk osi z ładunkiem 69 - 190 kN, szerokość korony drogi 5,00 m, szerokość jezdni 3,50 m, przekrój daszkowy 3,0%, szerokość poboczy 2 x 0,75 m, spadek poprzeczny poboczy 6,0%, szerokość zjazdów leśnych 3,00 m, promienie wyokrąglające na zjazdach leśnych 6,00 m, szerokość wlotów skrzyżowań 3,50 m, promienie wyokrąglające łuki na skrzyżowaniach 11,00 m, mijanki szerokość 2,50 m, długości 23,00 m ze skosami wjazdowymi 1:8. Plan sytuacyjny/geometria korpusu drogi Objęta opracowaniem droga leśna ma długość L=2 131 m, odcinek podlegający przebudowie 1 396 m. Drogę zaprojektowano po trasie jej dotychczasowego przebiegu, dokonując nieznacznych korekt w miejscach załamań osi trasy oraz występowania łuków poziomych. Trasę wyznaczono na podstawie mapy do celów projektowych oraz na podstawie wizji i pomiarów własnych w terenie. W ciągu drogi leśnej zaprojektowano poszerzenia jezdnia na łukach poziomych o parametrach według tabeli na rys. nr 3 Przekroje normalne. Zaprojektowano proste przejściowe przed łukami poziomymi długości 25 m. Załamania trasy opisano w układzie współrzędnych i oznaczono odpowiednio od W1 do W27. Wzdłuż drogi zaprojektowano skrzyżowania, zjazdy, mijanki o parametrach jak wyżej. Projektowaną geometrię drogi przedstawiono na załączonych planach sytuacyjnych. Roboty ziemne związane z modernizacją polegać będą na zebraniu warstwy humusu, oraz wykonaniu wykopów i nasypów z gruntu pozyskanego w trakcie wykonywania robót, podłużnym i poprzecznym zniwelowaniu i wyprofilowaniu terenu oraz wykonaniu poszczególnych warstw konstrukcyjnych nawierzchni. Na całości projektowanej drogi przyjęto następujące wykonanie robót przygotowawczych: mechaniczne oczyszczenie nawierzchni z naniesionej ziemi oraz profilowanie istniejącej nawierzchni, usunięcie naniesionych zanieczyszczeń przez wodę, wyrównanie nierówności i zasypanie wybojów celem uzyskania prawidłowego profilu poprzecznego istniejącej nawierzchni, która stanowić będzie podbudowę pod projektowaną nawierzchnię. Profil podłużny drogi/ rozwiązania wysokościowe Niweletę sporządzono o pomiary własne wykonane w terenie. Niweletę nawiązano do istniejącego poziomu terenu unosząc ją ponad istniejący teren. Projektowane spadki podłużne wąchają się w granicach od 0,313% do 3,555% . Konstrukcja nawierzchni: Przyjęto konstrukcję nawierzchni drogi,placu manewrowego,zjazdów,skrzyżowań, mijanek o następujących warstwach: warstwa górna - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5 mm wraz z warstwą klinującą z klińca 5/20 mm w ilości 50kg/m2 gr. 10 cm, warstwa dolna - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 31,5/63 mm gr. 20 cm, warstwa odcinająca - pospółka gr. 10 cm. Grubość całkowita konstrukcji = 40 cm Pobocza szerokości 0,75 m zaprojektowano z pospółki gr. 10 cm. Skarpy rowu umocnić warstwa humusu 10 cm (materiał pozyskany ze zdjęcia humusu). UWAGA: Do wykonania nasypów zastosować materiał z wykopów. Dobór warstw konstrukcyjnych dokonano na podstawie założeń z Inwestorem. Materiał z wykopów oprócz wykorzystania w nasypach zastosować do zasypania miejsc po karpach. Materiał ze zdjęcia humusu wykorzystać przy humusowaniu skarp i nasypów grubości 10 cm. Pozostały rozplantować poza pasem drogowym. Szczegóły dotyczące konstrukcji jezdni przedstawiono w części rysunkowej projektu. Odwodnienie: Powierzchniowe odwodnienie korony drogi zapewniają spadki poprzeczne i podłużne jezdni, skrzyżowań, mijanek, składnic. Wody opadowe odprowadzone z jezdni, zjazdów, skrzyżowań, mijanek zostaną przez projektowane pobocza szerokości 0,75 m do projektowanych rowów przydrożnych prostokątnych szerokości zmiennej (zależna od istniejącego terenu) o głębokości min. 40 cm od rzędnej terenu z dnem rowu szerokości 40 cm. Dodatkowo zaprojektowano przedłużenie istniejącego przepustu o 2 m z rur AROT ? 600 mm ze ściankami czołowymi obłożonymi kamieniem na podsypce cementowo-piaskowej gr. 10 cm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia poniżej wymieniona dokumentacja techniczna stanowiąca załączniki do SIWZ: - projekt wykonawczy; - przedmiar; - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Załączone dokumenty - przedmiar robót oraz kosztorys ofertowy mają charakter pomocniczy przy sporządzaniu oferty. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach zaoferowanej ceny do wykonania wszelkich robót wynikających z dokumentacji projektowej oraz STWiOR. Wykonawca do formularza oferty jest zobowiązany dołączyć kosztorys ofertowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium. Wadium musi być wniesione zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy PZP przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, według wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężny; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007, Nr 42 poz. 275 ze zm.) Wadium powinno być wniesione na cały okres terminu związania ofertą. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego BGŻ Szczecinek Nr rachunku: 24 2030 0045 1110 0000 0033 0540 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. Należy dołączyć do oferty kserokopię dowodu przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Wadium wnoszone w formie pieniądza musi się znaleźć na rachunku bankowym Zamawiającego najpóźniej do dnia 01.08.2014 r. godz. 8:00 W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp . Wykonawcy wnoszący wadium powinni zawsze podawać numer sprawy (przetargu) oraz nazwę zamówienia. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczeń Beneficjentem jest: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Połczyn, ul. 15 Grudnia 12, 78-320 Połczyn- Zdrój.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_polczyn/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach