Przetargi.pl
Przebudowa drogi leśnej - oddziały 104, 78, 77, 76, 75, 74, 73, 72, 71, 70 w leśnictwie Okop/Ostryńskie,obręb ewidencyjny Gruszki w Nadleśnictwie Płaskie w Żylinach

Nadleśnictwo Płaska w Żylinach ogłasza przetarg

  • Adres: 16-326 Płaska, Sucha Rzeczka
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 876 418 723 , fax. 876 418 723
  • Data zamieszczenia: 2019-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Płaska w Żylinach
    Sucha Rzeczka 60
    16-326 Płaska, woj. podlaskie
    tel. 876 418 723, fax. 876 418 723
    REGON: 79001126200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi leśnej - oddziały 104, 78, 77, 76, 75, 74, 73, 72, 71, 70 w leśnictwie Okop/Ostryńskie,obręb ewidencyjny Gruszki w Nadleśnictwie Płaskie w Żylinach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia będzie obejmował przebudowę drogi leśnej polegającej na wykonaniu nawierzchni żwirowej i robót towarzyszących. Zakres przebudowy obejmuje wykonanie robót j.n. - roboty przygotowawcze /roboty pomiarowe przy odtworzeniu przebiegu trasy, wyznaczenie korony drogi i rowów/ - karczowanie krzaków i pni, wywiezienie i uprzątnięcie terenu po karczowaniu . - roboty ziemne /wykonanie wyrównania istniejącej podbudowy, rowów, wykonanie wykopów i nasypów - przebudowa przepustów - wykonanie nawierzchni żwirowej na drodze i wyznaczonych zjazdach Przedmiar robót stanowi załącznik do niniejszej SIWZ: 1. Załącznik nr 4.2 – Przedmiar Okopowski Gościniec Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załącznikach do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: a) Opis Techniczny - załącznik nr 4.1 do SIWZ, b) Przedmiar robót – załącznik nr 4.2 do SIWZ c) Ogólna Specyfikacja Techniczna – załącznik nr 4.3.1 do SIWZ d) Specyfikacje techniczne – załącznik nr 4.3.2 do SIWZ e) Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – załącznik nr 4.4 do SIWZ Kody i nazwy wg CPV: kod CPV 45233142-6 – Roboty w zakresie naprawy dróg kod CPV 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę kod CPV 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne kod CPV 45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Wymagany minimalny okres gwarancji – 24 miesiące, 2. Wzór karty gwarancyjnej stanowi załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ, który jest jednocześnie załącznikiem do umowy 3. Termin gwarancji liczony będzie od daty dokonania odbioru końcowego robót budowlanych. 4. Wymagania dotyczące robót – wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. z zaleceniami Inspektora nadzoru Zamawiającego oraz zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej, wytycznymi niniejszej SIWZ, a także jej pozostałymi załącznikami. 5. Żwir musi pochodzić ze żwirowni posiadającej koncesję na wydobywanie kruszywa, 6. W przypadku uszkodzenia przez Wykonawcę dróg, którymi będzie transportowany materiał do robót budowlanych po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązany jest do ich naprawy, 7. W ramach wynagrodzenia Wykonawca uwzględni: - w przypadku korzystania z podwykonawców, koordynatorzy robót podwykonawców ponoszą za nich pełną odpowiedzialność, - wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych, - doprowadzenie do należytego stanu i porządku miejsca prowadzenia robót, a w szczególności dróg dojazdowych i parkingów, które Wykonawca naruszy w celu realizacji przedmiotu zamówienia, - naprawę ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia polegające na plantowaniu, obrobieniu na czysto skarp i dna wykopów wykonanych ręcznie w gruncie kategorii I-III, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 – Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1040).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.275 z późniejszymi zmianami). 3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr rachunku: 32 2030 0045 1110 0000 0072 5380 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Przebudowa drogi leśnej – oddziały 104, 78, 77, 76, 75, 74, 73, 72, 71, 70 w leśnictwie Okop/Ostryńskie, obręb ewidencyjny Gruszki w Nadleśnictwie Płaska w Żylinach” 4. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w terminie do dnia 27.09.2019 r. r. do godz. 9:00 zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 3 - sekretariat). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferent, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Oferenta), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia c) kwotę gwarancji/poręczenia, d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP . 9. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 10. Zwrot wadium a) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Oferentom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Oferenta, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. b) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Oferenta, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. c) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Oferenta, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Oferent wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. d) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Oferenta. e) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Oferent w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3 a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Oferenta jako najkorzystniejszej. f) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Oferenta.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunku. 1. W celu potwierdzenia, że Oferent nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu do swej oferty każdy Oferent musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3A oraz 3B do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Oferent nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7. Oferent w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (tj. o kwocie jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firmy oraz adresów Oferentów którzy złożyli oferty w terminie, cenie, terminie wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunkach płatności zawartych w ofertach), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, (załącznik nr 8 do SIWZ) o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Oferent może przedstawić dowody, że powiązania z innym Oferentem nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach