Przetargi.pl
Przebudowa drogi łączącej ul. Budowlanych z H. Sienkiewicza w zakresie wymiany nawierzchni jezdni , skrzyżowań, miejsc postojowych, chodników, zjazdów, budowy nowych odcinków chodników i zjazdów wraz z remontem istniejącego placu przed garażami w ramach zadania pn.: „Łącznik ul. Budowlanych – ul. Sienkiewicza”

Gmina Miejska Głogów ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, ul. Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7265437, 527 , fax. 767 265 437
  • Data zamieszczenia: 2018-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Głogów
    ul. Rynek 10
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7265437, 527, fax. 767 265 437
    REGON: 39064729700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogow.bip.info.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi łączącej ul. Budowlanych z H. Sienkiewicza w zakresie wymiany nawierzchni jezdni , skrzyżowań, miejsc postojowych, chodników, zjazdów, budowy nowych odcinków chodników i zjazdów wraz z remontem istniejącego placu przed garażami w ramach zadania pn.: „Łącznik ul. Budowlanych – ul. Sienkiewicza”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót branży drogowej: - Ścinanie drzew wraz z karczowaniem pni, - rozebranie nawierzchni z kostki oraz płyt betonowych na podsypce cementowo – piaskowej wraz z krawężnikami oraz obrzeżami na ławach betonowych, - cięcie oraz frezowanie nawierzchni bitumicznych, - rozbiórka nawierzchni betonowych oraz bitumicznych, - demontaż ławek, koszy na śmieci, trzepaków - wykonanie robót ziemnych wraz z transportem urobku, - wykonanie warstw konstrukcyjnych (warstwa odsączająca, stabilizacja, podbudowa z kruszywa) - ułożenie krawężników oraz obrzeży wraz z wykonaniem ław betonowych, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce z miału kamiennego, - wykonanie poszerzenia jezdni ( warstwa mrozoochronna, podbudowa betonowa z dylatacją, skropienie nawierzchni asfaltem płynnym, warstwa wiążąca z mieszanki asfaltowej AC 16W 50/70, skropienie nawierzchni asfaltem płynnym, warstwa ścieralna asfaltowa z mieszanki SMA 8S PMB 45/80-55) - miejscowe wzmocnienie podłoża geowłókniną PGM14, - regulacja istniejących nawierzchni chodników, - demontaż i ponowny montaż progów zwalniających, - pozioma oraz pionowa organizacja ruchu, - regulacja istniejącego uzbrojenia, - plantowanie powierzchni gruntów Zakres robót branży elektrycznej: - demontaż istniejących opraw i słupów - wykopy i ułożenie kabli - ułożenie uziomów w wykopie - ułożenie rur osłonowych PCV 140m oraz DVR 50 - montaż muf kablowych - zasypanie rowów kablowych - wykopy pod fundamenty pod słupy oświetleniowe - montaż fundamentów pod słupy oświetleniowe - montaż i stawianie słupów oświetleniowych - montaż opraw oświetleniowych - pomiary elektryczne - obsługa geodezyjna
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustala się w kwocie 20.000,00 zł słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się : 1) Wypełniony załącznik Nr 1 – Formularz ofertowy. 2) Wypełniony załącznik Nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wraz z dokumentami wskazanymi w tym załączniku. 3) Wypełniony załącznik Nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania. 4) Wypełniony załącznik Nr 3a – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (dot. podmiotów trzecich i podwykonawców) 5) Wypełniony załącznik Nr 4 – Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby wykonawcy (jeżeli występują). 6) Dowód wniesienia wadium. 7) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8) kosztorys ofertowy uproszczony, który będzie zawierał: a) liczbę porządkową, b) opis ( obliczenia ) pozycji kosztorysowanych robót i nakład, c) wartość za pozycję, d) podsumowanie kosztorysu. Kosztorysy ofertowe poszczególnych branż MUSZĄ odzwierciedlać pozycje z przedmiarów robót i zachowywać ich kolejność. 9) W przypadku składania przez Wykonawcę oferty równoważnej z zastosowaniem materiałów lub urządzeń o równoważnych parametrach technicznych, należy dodatkowo złożyć z ofertą: a) oświadczenie, że Wykonawca składa ofertę równoważną, oraz że zaproponowane zmiany spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej specyfikacji i dokumentacji technicznej, b) wykaz zmian, zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów lub urządzeń równoważnych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach