Przetargi.pl
Przebudowa drogi gruntowej Nr 5162 E Cesarka - Bartolin, gm. Stryków

Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Sadowa 6A
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 7190885 , fax. 042 7190816
  • Data zamieszczenia: 2009-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Zgierskiego
    ul. Sadowa 6A 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 042 7190885, fax. 042 7190816
    REGON: 47206842300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gruntowej Nr 5162 E Cesarka - Bartolin, gm. Stryków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące przebudowę drogi gruntowej Nr 5162 E Cesarka - Bartolin, gm. Stryków. W skład robót wchodzą roboty budowlane polegające na: a) wykonaniu i odbiorze robót związanych z odtworzeniem trasy drogowej i jej punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych w pasie drogi powiatowej Nr 5162 E Cesarka - Bartolin, gm. Stryków, na długości 1350,00 m, b) wykonaniu i odbiorze robót związanych z wykonaniem i wyprofilowaniem koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, na powierzchni 5670,00 m2 w pasie drogi powiatowej Nr 5162 E Cesarka - Bartolin, gm. Stryków, c) wykonaniu warstwy podbudowy z kruszywa łamanego lub tłucznia kamiennego stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm po zagęszczeniu, na powierzchni 6370,00 m2, , w pasie drogi powiatowej Nr 5162 E Cesarka - Bartolin, gm. Stryków, d) wykonaniu i odbiorze robót, związanych z wykonaniem wyrównania poprzecznego i podłużnego podbudowy mieszankami mineralno-asfaltowymi, w ilości 50kg/m2, w pasie drogi powiatowej Nr 5162 E Cesarka - Bartolin, gm. Stryków, e) wykonaniu i odbiorze robót związanych z oczyszczeniem i skropieniem warstw konstrukcyjnych nawierzchni na powierzchni 5670,00 m2, w pasie drogi powiatowej Nr 5162 E Cesarka - Bartolin, gm. Stryków, f) wykonaniu i odbiorze robót związanych z wykonaniem warstw konstrukcji (warstwa ścieralna gr. 3,0 cm) nawierzchni z betonu asfaltowego, na powierzchni 5400,00 m2, w pasie drogi powiatowej Nr 5162 E Cesarka - Bartolin, gm. Stryków, g) wykonaniu i odbiorze robót związanych z wykonaniem warstwy odsączającej gr. 10,00 cm, w pasie drogi powiatowej Nr 5162 E Cesarka - Bartolin, gm. Stryków, h) wykonaniu i odbiorze robot związanych z usunięciem drzew, karczowaniem pni i wywozem karpiny, w pasie drogi powiatowej Nr 5162 E Cesarka - Bartolin, gm. Stryków. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawarte są w pkt. II.2 SIWZ w: Ogólnych Specyfikacjach Technicznych: a) OST- Wymagania ogólne D - M - 00.00.00 - załącznik nr 9 do SIWZ, b) OST- Roboty przygotowawcze D- 01.00.00 - załącznik nr 10 do SIWZ, c) OST -Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża D-04.01.01 - załącznik nr 11 do SIWZ, d) OST- Podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie D-04.04.00÷04.04.03 - załącznik nr 12 do SIWZ, e) OST - Dolne warstwy podbudów oraz oczyszczenie i skropienie D - 04.01.01÷04.03.01 - załącznik nr 13 do SIWZ, f) OST - Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych D-04.03.01 - załącznik nr 14 do SIWZ, g) OST- Wyrównanie podbudowy D - 04.08.00 - załącznik nr 15 do SIWZ, h) OST- Nawierzchnia z betonu asfaltowego D - 05.03.05 - załącznik nr 16 do SIWZ Szczegółowych Specyfikacjach technicznych: a) SST - Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych - załącznik nr 17 do SIWZ, b) SST - Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża - załącznik nr 18 do SIWZ, c) SST - Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - załącznik nr 19 do SIWZ, d) SST - Wyrównanie podbudowy mieszankami mineralno-asfaltowymi - załącznik 20 do SIWZ, e) SST - Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych - załącznik nr 21 do SIWZ, f) SST - Nawierzchnia z betonu asfaltowego - załącznik nr 22 do SIWZ, g) SST - Warstwy odsączające - załącznik nr 23 do SIWZ, h) SST - Usunięcie drzew i krzaków - załącznik nr 24 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ust. 5 Zamawiający żąda wniesienia wadium w następującej kwocie: 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych, 00/100),
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy; Warunki szczegółowe określone zostały w pkt. V SIWZ. 8. Ocena spełnienia warunków udziału w Postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń składających się na ofertę, wg wymogów zawartych w pkt. X SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca powinien złożyć wraz z ofertą: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu - wg załącznika nr 4 do SIWZ, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Wykazu wykonanych robót budowlanych( min 2) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia polegających na wykonaniu robót budowlanych w zakresie remontów dróg lub budowy dróg albo robót nawierzchni ulic wartości nie mniejszej niż 250. 000,00 zł brutto każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 5 do SIWZ ; 4. Dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (min. 2) referencje potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych). W przypadku realizacji robót budowlanych o porównywalnym charakterze i wielkości jak przedmiot zamówienia dla Zamawiającego referencje nie są wymagane. 5. Oświadczenie o dysponowaniu niezbędnym sprzętem do wykonania zamówienia - wg załącznika nr 6 do SIWZ, wraz z oświadczeniem, że Wykonawca posiada lub ma zapewniony dostęp przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób- do w pełni sprawnych jednostek sprzętowych. Zamawiający wymaga następującego sprzętu: a) równiarka samojezdna - 1 szt. b) walec statyczny samojezdny - 1 szt. c) walec statyczny samojezdny ogumiony - 1 szt. d) walec wibracyjny samojezdny - 1 szt. e) koparko-spycharka - 1 szt. f) samochód samowyładowczy o ładowności min. 15 ton - 4 szt. g) skrapiarka do bitumu samojezdna - 1 szt. h) rozkładarka mas bitumicznych o szer. min. 4,0 m - 1 szt. i) szczotka mechaniczna - 1 szt. j) piła do cięcia asfaltu - 1 szt. k) piła do ciecia drzew - 1 szt. l) spycharka gąsiennicowa -1 szt. 6. Oświadczenie osoby uprawnionej do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie o podjęciu się obowiązków kierownika budowy robót drogowych - wg załącznika nr 7 do SIWZ. 7. Uprawnienia budowlane w specjalności drogowej wraz z aktualnym zaświadczeniem o wpisie do właściwej terytorialnie Okręgowej Izby Inżynierów Budowlanych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast przedmiotowych dokumentów, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa w a i c., powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, lit. b nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wykonawca składa tylko jedno oświadczenie na potwierdzenie każdego warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.zgierz.pl/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach