Przetargi.pl
Przebudowa drogi gruntowej Nr 5139 E Chociszew - Orła, gm. Parzęczew

Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Sadowa 6A
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 7190885 , fax. 042 7190816
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Zgierskiego
    ul. Sadowa 6A 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 042 7190885, fax. 042 7190816
    REGON: 47206842300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gruntowej Nr 5139 E Chociszew - Orła, gm. Parzęczew
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie drogi gruntowej Nr 5139 E Chociszew - Orła, gm. Parzęczew. W skład robót wchodzą roboty budowlane polegające na: a) wykonaniu robót związanych z odtworzeniem trasy drogowej i jej punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych w pasie drogi powiatowej Nr 5139 E w m. Orła, gm. Parzęczew, na długości 145,00 m. b) wykonaniu robót związanych z wykonaniem i wyprofilowaniem koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, na powierzchni 783,00 m2 w pasie drogi powiatowej 5139 E w m. Orła, gm. Parzęczew. c) wykonaniu warstwy podbudowy z kruszywa łamanego lub tłucznia kamiennego stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm po zagęszczeniu, na powierzchni 783,00 m2, w pasie drogi powiatowej 5139 E w m. Orła, gm. Parzęczew. d) Wykonaniu robót związanych z oczyszczeniem i skropieniem warstw konstrukcyjnych nawierzchni na powierzchni 783,00 m2, w pasie drogi powiatowej 5139 E w m. Orła, gm. Parzęczew. e) wykonaniu robót związanych z wykonaniem wyrównania poprzecznego i podłużnego podbudowy mieszankami mineralno-asfaltowymi, w ilości 75 kg/m2, w pasie drogi powiatowej 5139 E w m. Orła, gm. Parzęczew. f) wykonaniu robót związanych z wykonywaniem warstw konstrukcji (warstwa ścieralna gr. 3,0 cm) nawierzchni z betonu asfaltowego, na powierzchni 725,00 m2, w pasie drogi powiatowej 5139 E w m. Orła, gm. Parzęczew. 2.2.Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia opisanego w pkt. 2.1. zawarte są w: Załącznik nr 9 do SIWZ 2.2.1 OST- Roboty przygotowawcze D- 01.00.00, 2.2.2 OST- Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża D-04.01.01, 2.2.3 OST- Podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie D - 04.04.00- 04.04.03, 2.2.4 OST - Oczyszczanie i skropienie warstw konstrukcyjnych D-04.03.01. 2.2.5 OST- Wyrównania podbudowy D-04.08.00, 2.2.6 OST -Nawierzchnia z betonu asfaltowego D-05.03.05, 2.2.7 OST- Wymagania ogólne D - M - 00.00.00, Załącznik nr 10 do SIWZ 2.2.8 SST-1- Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych D-01.01.01, 2.2.9 SST-2- Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża D-04.01.01, 2.2.10 SST-3- Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie D-04.04.02, 2.2.11 SST-4- Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych D-04.03.01, 2.2.12 SST-5-Wyrównanie podbudowy mieszankami mineralno-asfaltowymi D-04.08.01, 2.2.13 SST-6-Nawierzchnia z betonu asfaltowego D-05.03.05 2.2. Zamawiający informuje, iż Przedmiar stanowiący załącznik nr 11 do SIWZ jest dokumentem pomocniczym. Umowa zostanie zawarta za cenę ryczałtową obejmującą zakres rzeczowy zamówienia określony w SIWZ, a kwota wynagrodzenia ryczałtowego stanowić będzie wartość zobowiązania. 2.3. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie objętym przedmiotem zamówienia. Wykonawcy mogą dokonywać wizji po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Numery telefonów oraz dane osób upoważnionych do kontaktu z Wykonawcami zostały wskazane w dziale VII SIWZ.Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 6 % wartości brutto oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żądał wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4.1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 4.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 4.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; 4.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 4.1.4. nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy; Ocena spełnienia warunków udziału w Postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnianie spełnia na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń składających się na ofertę, wg wymogów zawartych w pkt 10 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 5.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu - wg załącznika nr 4 do SIWZ 5.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.3. Wykazu wykonanych robót budowlanych( min 3) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia- wykonanie nawierzchni mieszankami mineralno-asfaltowymi o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg załącznik nr 5 do SIWZ ; 5.4. Dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (min. 3) referencje potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych). W przypadku realizacji robót budowlanych o porównywalnym charakterze i wielkości jak przedmiot zamówienia dla Zamawiającego referencje nie są wymagane. 5.5. Oświadczenie o dysponowaniu niezbędnym sprzętem do wykonania zamówienia - wg załącznika nr 6 do SIWZ, wraz z oświadczeniem, że Wykonawca posiada lub ma zapewniony dostęp przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób- do w pełni sprawnych jednostek sprzętowych. Zamawiający wymaga następującego sprzętu: a) równiarka samojezdna - 1 szt. b) walec statyczny samojezdny - 1 szt. c) walec statyczny samojezdny ogumiony - 1 szt. d) koparko - spycharka - 1 szt. e) samochód samowyładowczy o ładowności min. 15 ton - 4 szt. f) skrapiarka do bitumu samojezdna - 1 szt. g) rozkładarka mas bitumicznych o szer. min. 4,0 m - 1 szt. h) szczotka mechaniczna - 1 szt. 5.6. Oświadczenie osoby uprawnionej do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie o podjęciu się obowiązków kierownika budowy robót drogowych - wg załącznika nr 7 do SIWZ. 5.7. Uprawnienia budowlane w specjalności drogowej wraz z aktualnym zaświadczeniem o wpisie do właściwej terytorialnie Okręgowej Izby Inżynierów Budowlanych. * - Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast przedmiotowych dokumentów, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa w a i c., powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, lit. b nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. ** Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wykonawca składa tylko jedno oświadczenie na potwierdzenie każdego warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.zgierz.pl/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach