Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej Żerniki-Zrazim - Gmina Janowiec Wielkopolski - I etap

Gmina Janowiec Wielkopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 88430 Janowiec Wielkopolski, ul. Gnieźnieńska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 023 034 , fax. 523 023 020
  • Data zamieszczenia: 2017-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Janowiec Wielkopolski
    ul. Gnieźnieńska 3
    88430 Janowiec Wielkopolski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 023 034, fax. 523 023 020
    REGON: 52751700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um-janowiecwlkp.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej Żerniki-Zrazim - Gmina Janowiec Wielkopolski - I etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Realizacja zamówienia obejmuje przebudowę drogi gminnej z zjazdami na odcinku 942 mb szerokości jezdni bitumicznej 4,5 m zgodnie z dokumentacją projektową, w szczególności w następującym zakresie: 1) roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne: a) roboty przygotowawcze: mechaniczne profilowanie nawierzchni 2) fundamentowanie dróg: Wykonanie podbudowy metodą głębokiego remixingu ze stabilizacją cementem z dodatkiem stabilizatora chemicznego; profilowanie i zagęszczenie podbudowy po wykonanym remixingu; 3) roboty w zakresie nawierzchni dróg : skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,7 kg/m2- pow. 4 333,20 m2; warstwa wiążąca AC 16 W grub. 4 cm- pow. 4 333,20 m2; nawierzchnia pobocza z tłucznia łamanego* 0/31,5 mm o gr. 10 cm – pow. 1 413,00 m2; ręczne plantowanie i uzupełnianie pobocza z mechanicznym zagęszczeniem – 1 413,00 m2; * wymagania dla tłucznia kamiennego frakcji 0/31,5 mm dla pobocza: nasiąkliwość WA24-2; mrozoodporność F-2; odporność na rozdrabnianie LA<=30; 4) roboty w zakresie wykonania zjazdów – pow. 48,74 m2: - warstwa odsączająca gr. 10 cm; warstwa górna i dolna - warstwa wiążąca AC 16W grub. 4 cm; 2.2. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w poniższych dokumentach: Załącznik nr 1 – projekcie budowlanym ; Załącznik nr 2 – specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych; Załącznik nr 3 - przedmiar robót; Z uwagi na to, że w dokumentacji projektowej pewne urządzenia i materiały oznaczone są za pomocą znaków towarowych lub nazw pochodzenia należy założyć, że każdemu temu oznaczeniu towarzyszą wyrazy „lub równoważny” to znaczy o parametrach, cechach, wartościach technicznych, jakościowych wartościach estetycznych nie gorszy niż określony w projekcie, gwarantujących realizację robót zgodnie z projektem budowlanym. Wszelkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji nie są dla Wykonawców wiążące i należy je rozumieć jako minimalne oczekiwane parametry jakościowe, techniczne, funkcjonalno-użytkowe oraz wymagany standard. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia stosunku do przewidywanych w dokumentacji projektowej. Równoważne produkty i urządzenia muszą posiadać wszelkie wymagane prawem certyfikaty, atesty, świadectwa dopuszczające je do obrotu i stosowania. Obowiązek udowodnienia równoważności ciąży na Wykonawcy. . Wykonawca winien udzielić gwarancji jakości oraz rękojmi za wady na wykonane zamówienie na okres co najmniej 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Zamawiający w tym zakresie nie określa warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; według formularza nr 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, jest zobowiązany do przekazania w formie pisemnej Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. 2. Formularz oferty – formularz nr 1; 3. Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu – formularz nr 2; 4. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów do realizacji zamówienia publicznego – formularz 4 ( jeśli dotyczy); 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych – doświadczenie wykonawcy – formularz nr 5; 6. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia - formularz nr 6; 7. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2;4;8 ustawy pzp – formularz nr 7; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 6.3 pkt 2 lit. a-c SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); 2) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości ( dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Wykonawca, zgodnie z art. 26 ust. 6 ustawy pzp nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów o których mowa w ust. 6.3 i 6.4 SIWZ potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy pzp, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach