Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej Zębowo-Linie na odcinku 990 mb: ETAP I (bez wykonania pojedynczego utrwalania powierzchniowego oraz bez wykonania nawierzchni asfaltowej)

Gmina Lwówek ogłasza przetarg

  • Adres: 64-310 Lwówek, ul. Ratuszowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 614 414 024 , fax. 614 414 212
  • Data zamieszczenia: 2019-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lwówek
    ul. Ratuszowa 2
    64-310 Lwówek, woj. wielkopolskie
    tel. 614 414 024, fax. 614 414 212
    REGON: 53041300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lwowek.com.pl; www.bip.lwowek.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej Zębowo-Linie na odcinku 990 mb: ETAP I (bez wykonania pojedynczego utrwalania powierzchniowego oraz bez wykonania nawierzchni asfaltowej)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje jedną część – jedno zadanie w projekcie pn.: Przebudowa drogi gminnej Zębowo-Linie na odcinku 990 mb: ETAP I, bez wykonania pojedynczego utrwalania powierzchniowego oraz bez wykonania nawierzchni asfaltowej. 1) Przedmiot zamówienia zostaje przedstawiony za pomocą technicznej dokumentacji projektowej – projekcie budowlanym stanowiącym załącznik do niniejszej siwz, roboty wykonywane będą na podstawie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę z dnia 14.05.2019r., zgodnie z art. 29, na podstawie art. 30 ustawy Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2018r. poz. 1202 ze zm.) do Starostwa Powiatowego w Nowym Tomyślu. 2) Przebudowa drogi będzie prowadzona w obrębie działek nr ewid. 181, 339/1, 442 z obrębu miejscowości Linie, Zarządcą i właścicielem drogi jest Gmina Lwówek (działki nr 339/1, 442), w zakresie działki o nr ew. 181, Inwestor posiada prawo do dysponowania gruntem od Zarządu Powiatu Nowotomyskiego. 3) Wszystkie szczegóły związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia zawarto w projekcie budowlanym wykonanym przez Biuro projektowe STREETWISE Tomasz Rykowski, Dobrzyń 23, 13-100 Nidzica. Dokumentacja projektowa jest opracowaniem kompletnym przygotowanym na okoliczność projektowanej przebudowy (dokumentacja – projekt budowlany zostaje udostępniona na stronie internetowej zamawiającego). 2. Zamawiający nie przewiduje określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy PZP. 3. Konstrukcja przebudowywanej nawierzchni drogi gminnej / skrzyżowań przyjęta w ETAPIE I 1) wykonanie robót w etapie przewiduje: - szerokość podbudowy zasadniczej 4,20 m, (na odcinku od km 0+000 do km 0+104,00 poszerzenie do 6,20m), - wykonanie podbudowy zasadniczej – destrukt asfaltowy gr. po zagęszczeniu 10 cm, - wykonanie podbudowy pomocniczej – stabilizacja gruntu cementem Rm=2,5MPa-5,0 MPa – gr. po zagęszcz. 20 cm, - wykonanie zjazdów indywidualnych o nawierzchni analogicznej jak jezdnia, 2) Zamawiający dopuszcza alternatywną technologię: wykonanie podbudowy pomocniczej – kruszywo betonowe (gruz betonowy) stabilizowane mechanicznie 0/63 mm - grubość po zagęszczeniu 20 cm, wraz z profilowaniem i uwałowaniem. 3) Niweletę jezdni należy dowiązać się do istniejącego terenu. Dodatkowo dowiązać się należy do krawędzi nawierzchni bitumicznej, istniejących rzędnych uzbrojenia terenu oraz warunków gruntowych unosząc ją ponad istniejący teren. Na przebudowywanych zjazdach oraz skrzyżowaniach dowiązać się należy do istniejącego terenu/ granicy pasa drogowego. 4) Pobocza obustronne szerokości 2,00 m (lokalnie zmienne) zaprojektowano jako gruntowe z materiału pozyskanego z profilowania, wykopów oraz korytowania. Do wykonania nasypów zastosować materiał z profilowania i wykopów. Materiał powinien dodatkowo spełniać wymagania stawiane gruntom. Pozostały grunt nie wykorzystany należy rozplantować w pasie drogowym lub wywieźć na odkład na odległość do 2 km. 4. Opis ogólny planowanej przebudowy drogi 1) Przekrój poprzeczny – spadki; droga szerokości 4,00÷6,00m (szerokość podbudowy 4,20÷6,20m) posiada spadek poprzeczny daszkowy 2,0% na odcinku o szerokości 6,0m, na pozostałym odcinku i na łukach poziomych zmienny jednostronny według pikietażu określonego na rysunku - Plan Zagospodarowania Terenu. Mijanki szerokości 1,00 m, spadek poprzeczny jednostronny, dł. peronu 25,0 m ukształtowany skosami wjazdowym i wyjazdowym 1:2. 2) Pobocza obustronne szerokości 2,00 m posiadają spadek jednostronny 8,0%, zjazdy indywidualne posiadają szerokość 4,00 m wyokrąglone łukami poziomymi 3,00 m. 3) Zjazdy indywidualne na odcinku szerokości 1,0 m od krawędzi z jezdnią powinny posiadać spadek max. 5,0% skierowany do jezdni. Skrzyżowania posiadają szerokość 4,00 m, wyokrąglone są łukami max. 5,00 m. 4) Odwodnienie - powierzchniowe odwodnienie korony drogi zapewnić mają spadki poprzeczne i podłużne drogi, zjazdów, mijanki oraz skrzyżowań. Wody opadowe odprowadzone zostaną przez obustronne pobocza szer. 2,00 m, grawitacyjnie w przylegający teren, oraz z planowany do wykonania jednostronny rów. 5) Organizacja ruchu zgodnie z załączonym projektem Stałej Organizacji Ruchu. 5. Cel zamierzenia Celem zamierzenia jest przebudowa drogi gminnej o istniejącej nawierzchni (gruntowa utwardzona) co wiąże się z poprawą parametrów technicznych w zakresie przekroju i konstrukcji jezdni, zjazdów i skrzyżowań do przenoszenia obciążeń od pojazdów uczestniczących w ruchu. Całość zamierzenia ma na celu umożliwienie dojazdu pojazdom obsługującym okoliczne zabudowania i pola, oraz udostępnienie okolicznego terenu w bezpieczny sposób osobom wypoczywającym i zwiedzającym okoliczne lasy (po przebudowywanej drodze gminnej porusza się regularnie autobus szkolny dowożący dzieci do szkoły podstawowej w Zębowie). 6. Parametry techniczne przebudowywanej drogi: - prędkość projektowa Vmax = 40 km/h, (teren zabudowany), - klasa drogi – „L” lokalna, - obciążenie ruchem – KR1, - nacisk osi z ładunkiem – ponad 100 kN, - ilość pasów ruchu – droga jednopasmowa z możliwością ruchu w obu kierunkach, - szerokość jezdni 4,00 m na całym odcinku, (na odcinku od km 0+000 do km 0+104,00 szerokość 6,0m); - przekrój poprzeczny daszkowy i jednostronny 2,0% a na łukach poziomych zmienny, - szerokość mijanek 1,00 m, spadek jednostr. 2,0%, peron długości 25,0 m, ze skosem wyjazdowym i wjazdowym 1:2, - szerokość poboczy 2 x 2,00 m, - spadek poprzeczny poboczy 8,0%, - szerokość zjazdów indywidualnych 4,00 m, - promienie wyokrąglające na zjazdach indywidualnych 3,00 m, 7. Przedmiary robót do wykonania obejmują odcinek na długości od km 0+000,00 do km 0+990,00, Zamawiający przedstawiając przedmiot zamówienia za pomocą dokumentacji projektowej dołącza przedmiary robót do wykonania, z zastrzeżeniem, że stanowią one jedynie podstawę informacyjną, nie są obligatoryjne dla Wykonawcy i mają jedynie znaczenie pomocnicze w określeniu przedmiotu zamówienia. Roboty nie ujęte w przedmiarach robót, a występujące w przedstawionych załącznikach do siwz – projekcie budowlanym przygotowanym na okoliczność wykonania przedmiotowego zadania (inwestycji) nie są robotami dodatkowymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień; warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b. pkt. 1) zostaną przez zamawiającego uznane za spełnione na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę wg. zał. nr 3 do siwz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacji o treści złożonych ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu, (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 12 do siwz). Oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (wzór formularza stanowi zał. nr 1 do siwz), 2) Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będą wstępne potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do siwz oraz nr 3 do siwz), 3) Oświadczenie wykonawcy jeżeli zachodzą podstawy wykluczenia wobec niego – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do siwz, 4) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, którzy nie są jednocześnie innymi podmiotami udostępniającymi zasoby, zamieszcza informacje o tych podwykonawcach w Formularzu ofertowym – zał. nr. 1 do siwz, 5) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, zamieszcza informacje o tych podmiotach w informacji wg wzoru – załącznik nr 5 do siwz oraz składa oświadczenie wg wzoru – załącznik nr 6 do siwz w celu: - wykazania braku istnienia wobec innych podmiotów podstaw wykluczenia oraz - spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów. 6) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów składa zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wg wzoru załącznik nr 7 do siwz. 7) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w ust. 2) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania. 8) Oświadczenie dotyczące podanych informacji wg wzoru – załącznik nr 8 do siwz. 9) Wzór umowy (postanowienia umowy) - parafowany przez wykonawcę (załącznik nr 9 do siwz).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach