Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej Zajezierze-Suchatówka i Zajezierze-Perkowo

Gmina Gniewkowo ogłasza przetarg

  • Adres: 88-140 Gniewkowo, ul. 17 Stycznia 11
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3543014 , fax. 052 3543037
  • Data zamieszczenia: 2010-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gniewkowo
    ul. 17 Stycznia 11 11
    88-140 Gniewkowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3543014, fax. 052 3543037
    REGON: 09235074800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gniewkowo.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej Zajezierze-Suchatówka i Zajezierze-Perkowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie drogi gminnej Zajezierze-Suchatówka i Zajezierze-Perkowo na długości 4631,69 m przechodzącej przez miejscowość Zajezierze, gm. Gniewkowo, powiat inowrocławski, woj. kujawsko-pomorskie. Na zakres zamówienia składa się: 1) Przebudowa drogi gminnej nr 05080017 Zajezierze-Suchatówka o dł. 3047,51 m 2) Przebudowa drogi gminnej nr 05080017 Zajezierze-Perkowo o dł. 1584,18 m 2. Przebudowa drogi gminnej Zajezierze-Suchatówka następuje na odcinku od skrzyżowania z drogą gminną Gniewkowo-Dąblin i trwa na długości 3047,51 m. Projektowana szerokość jezdni wynosi 4,00 m. Pas drogowy o szerokości zmiennej - od 6,0 do 12,0 m. Projektuje się konstrukcję nawierzchni dostosowaną dla dróg o ruchu kategorii KR1 dla nośności podłoża G l. Z uwagi na bardzo dobrą wodoprzepuszczalność gruntów zrezygnowano z zastosowania warstwy odcinającej. Podbudowa z kruszywa łamanego, stabilizowanego mechanicznie o grubości 20 cm. Na warstwę ścieralną i warstwę wiążącą zastosowano beton asfaltowy. Pobocza należy uzupełnić mieszaniną piaszczysto-gliniastą z nadaniem 6% spadku na zewnątrz jezdni. Projektowane zjazdy do posesji i na pola należy wykonać z tłucznia kamiennego, stabilizowanego mechanicznie grubości 15 cm o szerokości 3,50 m chyba, że istniejące wjazdy do posesji mają inną szerokość - taką jak bramy wjazdowe. Zakończenie zjazdu ma być na granicy pasa drogowego. Zjazdy na drogi boczne należy wykonać z tłucznia kamiennego stabilizowanego mechanicznie grubości 20 cm na długości 3,0 m od krawędzi jezdni. Ze względu na przebiegający prostopadle do drogi kanał wodny należy zamontować poręcze sprężyste SP-06 oraz bariery ochronne typu sztywnego zamontowane do istniejącej żelbetowej ścianie czołowej przepustu. Wszystkie elementy poręczy i barieroporęczy winny mieć zabezpieczenie fabryczne poprzez metalizację. Należy wykonać oznakowanie pionowe. Odwodnienie drogi powierzchniowe, za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych na tereny przyległe. Przebudowywana droga stanowi obecnie drogę o nawierzchni z żużla paleniskowego o szerokości średnio 4 m. 3. Przebudowa drogi gminnej Zajezierze-Perkowo przebiega na odcinku od skrzyżowania z drogą krajową nr 15 w km 220+094,70 do skrzyżowania z drogami gminnymi zlokalizowanymi na działkach nr 86 i 55, obręb Zajezierze, na długości 1584,18 m. Szerokość nawierzchni bitumicznej wynosi 4m. Obustronne pobocza o szer. 0,75 m wyprofilowane do spadku poprzecznego 8%. Pobocza zaprojektowano z kruszywa łamanego 0/31,5 mm /mieszanka optymalna/, grubości 15cm. Przyjęto następującą konstrukcję jezdni: - 4cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/12,8mm - 4cm - warstwa wią?ąca z betonu asfaltowego 0/16mm - 20cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mech. 0/31,5 - 15cm - warstwa odcinająca z piasku lub pospółki Dla zjazdów przewidziano następującą konstrukcję: - 5 cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego, - 15 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mech. 0/31,5 - 10 cm - warstwa odcinająca z piasku lub pospółki. Przewidziano utwardzenie poboczy na całej szerokości kruszywem łamanym 0/31,5mm /mieszanka optymalna/ gr. 15 cm. Odwodnienie drogi powierzchniowe, za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych na tereny przyległe, z uwagi na ograniczoną szerokość pasa drogowego nie ma możliwości wykonania rowów przydrożnych. Na skomunikowaniu z drogą krajową nr 15 pod konstrukcją projektowanej jezdni zaprojektowano przepust z rur betonowych średnicy 500 mm, i długości 15m. Wlot i wylot przepustu zakończyć ściankowymi elementami prefabrykowanymi. Przebudowywana droga stanowi obecnie drogę o nawierzchni tłuczniowo-żużlowej, szerokość jezdni około 4m÷5m, szerokość pasa drogowego wynosi od 5,5÷9m. Droga poza krótkimi odcinkami nie posiada rowów przydrożnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 50.000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gniewkowo.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach