Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej wraz z przebudową kanalizacji deszczowej w miejscowości Sączkowo

Gmina Przemęt ogłasza przetarg

  • Adres: 64-234 Przemęt, ul. Jagiellońska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 655 496 071 , fax. 65 549 69 77
  • Data zamieszczenia: 2020-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przemęt
    ul. Jagiellońska 8
    64-234 Przemęt, woj. wielkopolskie
    tel. 655 496 071, fax. 65 549 69 77
    REGON: 41105079300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: przemet.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej wraz z przebudową kanalizacji deszczowej w miejscowości Sączkowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Przebudowa drogi gminnej wraz z przebudową kanalizacji deszczowej w miejscowości Sączkowo”. Przebudowa drogi wraz ze zjazdami i odwodnieniem w m. Sączkowo - branża drogowa i kanalizacyjna wymaga następujących robót: • odtworzenia trasy w terenie, • rozebrania krawężników betonowych na ławach betonowych, nawierzchni bitumicznej i kostki brukowej oraz nawierzchni z betonu cementowego na zjazdach do posesji oraz podbudowy z kamienia narzutowego 13/16cm, betonowej ścianki czołowej wylotu kanalizacji deszczowej i bariery ochronnej oraz cięcia i frezowania nawierzchni bitumicznej z odwozem gruzu i destruktu poza teren budowy a także demontażu istniejących studni ściekowych i kolektora z rur betonowych, • wykonania wykopów pod studnie ściekowe i rewizyjne, przy kanaliki i kolektory kanalizacji deszczowej oraz pod warstwy konstrukcyjne poszerzenia nawierzchni jezdni, zjazdów do posesji i chodnika z odwozem poza teren budowy, • wykonania studni ściekowych i rewizyjnych, przy kanalików, kolektora i nowej żelbetowej ścianki czołowej wylotu istniejącej kanalizacji deszczowej, • wykonania próby szczelności wykonanej kanalizacji deszczowej wraz z monitoringiem wykonanej sieci, • regulacji pionowej urządzeń naziemnych oraz ułożenia dwudzielnych rur osłonowych typu „Arot” na kablach telefonicznych, • mechanicznego profilowania i zagęszczania podłoża pod warstwy konstrukcyjne na odtworzeniu nawierzchni po wykonaniu kanalizacji deszczowej oraz na poszerzeniu jezdni, pod zjazdami do posesji i chodniku, • wykonania wzmocnienia podłoża z gruntu stabilizowanego cementem, • wykonania podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego o ciągłym uziarnieniu stabilizowanego mechanicznie z masy bitumicznej i betonu cementowego, • oczyszczenia i skropienia emulsją asfaltową poszczególnych warstw konstrukcyjnych jezdni, • wykonania warstwy wyrównawczej do profilu z betonu asfaltowego wg tabeli wyrównań masą bitumiczną na jezdni, • ustawienia krawężnika betonowego wibroprasowanego 15x30 cm na ławie betonowej z oporem, • ustawienie opornika betonowego wibroprasowanego 8x30 cm na ławie betonowej z oporem, • ułożenia ścieku z dwóch rzędów kostki brukowej betonowej na ławie betonowej, • ułożenia nawierzchni z kostki brukowej wibroprasowanej fazowanej grub. 8cm w kolorze szarym na chodniku i grafitowym na zjazdach do posesji, • ułożenia warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grub. 5 cm na jezdni, • plantowania poboczy oraz humusowania z obsianiem nasionami traw, • umocnienia skarp i dna rowu brukiem ułożonym na warstwie betonu, • ustawienia oznakowania pionowego oraz balustrad ochronnych oraz wykonania oznakowania poziomego. Do obowiązków Wykonawcy należy przeprowadzenie wszystkich koniecznych badań i poniesienie wszystkich kosztów z tym związanych oraz ustawienie i utrzymanie oznakowania na czas trwania robót. Wszystkie roboty objęte niniejszym zamówieniem muszą być zgodne z wymogami podanymi w odpowiednich Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST) oraz odpowiadać warunkom dla poszczególnych rodzajów robót podanych w Polskich Normach. Zakres przedmiotu obejmuje również inwentaryzację geodezyjną powykonawczą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 36 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień w niniejszym postępowaniu z uwagi na brak regulacji nakazujących ich posiadanie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ; b) oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; c) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. d) zobowiązanie wymagane postanowieniami pkt 5.3.2. SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; e) w przypadku, gdy w imieniu Wykonawcy występują inne osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CEIDG) do oferty należy dołączyć Pełnomocnictwo; f) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo; g) Dokumenty, z których wynika prawo podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2020 r., poz. 346 ze zm.), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; h) dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach