Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej wraz z budową odwodnienia oraz budową chodnika w m. Stare Bielice

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 66-530 Drezdenko, ul. Warszawska 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7638027; 7620202 , fax. 095 7620220
  • Data zamieszczenia: 2014-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Warszawska 1 1
    66-530 Drezdenko, woj. lubuskie
    tel. 095 7638027; 7620202, fax. 095 7620220
    REGON: 00053000575110
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej wraz z budową odwodnienia oraz budową chodnika w m. Stare Bielice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane 2. Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi wraz z odwodnieniem, chodników i oświetlenia. 3. Zakres zamówienia obejmuje: a) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, b) Roboty ziemne, c) Wykonanie podbudowy i asfaltowej nawierzchni jezdni, d) Wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej, e) Wykonanie zjazdów z kostki brukowej betonowej, f) Oznakowanie i urządzenia zabezpieczające, g) Roboty wykończeniowe (wykonanie trawników dywanowych siewem), h) Wykonanie kanalizacji deszczowej (sieć główna, przykanaliki i wpusty deszczowe, wylot kanalizacji), i) Wykonanie oświetlenia. 4. Szczegółowy zakres robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określa SIWZ wraz załącznikami - dokumentacją techniczną: Tabela elementów rozliczeniowych, Projekty wraz z rysunkami (branże: drogowa, sanitarna, elektryczna), Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, Projekty organizacji ruchu (stałej i tymczasowej). 5. Powyższe dokumenty stanowią załączniki do SIWZ. 6. Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z: a) dokumentacją techniczną, b) warunkami pozwolenia na budowę, c) uzgodnieniami i decyzjami administracyjnymi, d) warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych i prawa budowlanego, e) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych, f) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej. 7. Prace należy prowadzić pod kierunkiem osób posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane. Wykonawca zapewni udział przy realizacji zamówienia osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami w specjalności sanitarnej oraz osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami w specjalności elektrycznej. 8. Do obowiązków Wykonawcy należą wszelkie czynności i formalności związane z zajęciem pasa drogowego w tym przygotowanie i złożenie wniosku o zajęcie pasa drogowego. Koszty związane z zajęciem pasa drogowego ponosi Wykonawca. 9. Wykonawca pozyska dziennik budowy (dla części drogi realizowanej na podstawie decyzji nr 109/13 wydanej przez Wojewodę Lubuskiego) oraz powiadomi o rozpoczęciu robót autora dokumentacji projektowej (projektanta) a także przygotuje i złoży wniosek do Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego o rozpoczęciu robót budowlanych (wraz z oświadczeniami osób pełniących samodzielne funkcje techniczne i kartą informacyjną). 10. Wykonawca otrzyma od Zamawiającego pełnomocnictwo do składania wszelkich potrzebnych wniosków związanych z prowadzeniem inwestycji. 11. Ze względu na rozliczenie inwestycji na podstawie obmiaru Wykonawca ma obowiązek prowadzić książkę obmiarów. 12. Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie map powykonawczych oraz pełnej dokumentacji do odbioru inwestycji (dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach). 13. Zakres zamówienia obejmuje również dostarczenie niezbędnych certyfikatów i atestów na materiały oraz protokołów badań i sprawdzeń robót budowlanych i wykonanych instalacji. 14. Wykonawca przygotuje i dostarczy protokół przekazania - przejęcia środka trwałego (PT) w formie papierowej i elektronicznej. 15. Wykonawca przygotuje i dostarczy Zamawiającemu protokół odbioru robót sporządzony w układzie tabeli elementów rozliczeniowych uwzględniający kwotowe i procentowe wykonanie robót. 16. Wszelkie nazwy własne (jeśli zostały użyte w treści załączników do SIWZ tj. dokumentacji projektowej) należy czytać jako parametry techniczne i jakościowe materiałów oraz czytać je jako takie lub równoważne. Wskazane przez projektantów w dokumentacji projektowej nazwy własne są wyłącznie przykładowe i służą jedynie określeniu klasy wymaganych materiałów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy zł 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.drezdenko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach