Przetargi.pl
„Przebudowa drogi gminnej w Zblewie przy ul. Północnej”

Gmina Zblewo ogłasza przetarg

  • Adres: 83210 Zblewo, ul. Główna
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 585 884 381 , fax. 585 884 569
  • Data zamieszczenia: 2017-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zblewo
    ul. Główna 40
    83210 Zblewo, woj. pomorskie
    tel. 585 884 381, fax. 585 884 569
    REGON: 549803000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa drogi gminnej w Zblewie przy ul. Północnej”
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wspólny słownik zamówień Kody CPV: 45000000-7 roboty budowlane 45233120-6 roboty w zakresie budowy dróg 45233100-0 roboty w zakresie budowy autostrad, dróg 45233000-9 roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka drogi gminnej w ramach pasa drogowego w Zblewie przy ul. Północnej w zakresie wymiany nawierzchni gruntowej na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej. Zakres robót obejmuje: Zakres robót obejmuje kolejny etap budowy ulicy Północnej od skrzyżowania z ul. Kasztanową. Odcinek 150 m.b. Pas drogowy jest zagospodarowany. Ulica istniejąca o nawierzchni gruntowej. Wzdłuż ulicy występuje uzbrojenie podziemne, tj. wodociąg, kanalizacja deszczowa i sanitarna, kable energetyczne i teletechniczne. Przekrój poprzeczny ulicy wykonać zgodnie z projektem budowlanym. Jezdnia o szerokości 6,0m. obramowana krawężnikami 15x30x100 na ławie betonowej z oporem . Jezdnia: 8 cm - warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej; 3 cm - podsypka cementowo-piaskowa, 25 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie; 15 cm - ulepszone podłoże z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa. Odwodnienie jezdni wykonać poprzez spadki poprzeczne i podłużne ujęte w projekcie budowlanym za pomocą wykonanych już wpustów ulicznych do istniejącego ciągu kanalizacji deszczowej. Kraty uliczne i wpusty należy wyregulować. Należy wykonać także 2 zjazdy zaznaczone na załączniku graficznym. Dodatkowym elementem jest poszerzenie jezdni wykonanej w poprzednim etapie inwestycji przy posesji nr 28 na ul. Północnej. Należy zdemontować krawężniki drogowe, wykorytować część pasa drogowego na szerokości 1,0 m i długości 10m., ułożyć warstwy podbudowy zgodnie z opisem za mówienia, ułożyć nowe krawężniki drogowe i uzupełnić kostką. Do istniejących studni kanalizacji deszczowej usytuowanych poza projektowaną jezdnią należy włączyć się rurami fi 200 i połączyć z wpustami ulicznymi ściekowymi krawężnikowo-jezdniowymi. Po zakończeniu robót teren przyległy należy uporządkować. 1. Dane techniczne - ciąg jezdny szerokość 6 m. +pobocze utwardzone, - ktg. ruchu KR1, - klasa drogi – D, - obciążenie osiowe 100 kN/oś, - V proj. – 40 km/h, - szerokość części jezdnej – 6,00 m - przekrój jezdni – drogowy, - spadki poprzeczne jezdni jednospadowy – 2%, - spadki chodników jednospadowy – 2%, - spadki poboczy - 7%, - spadki podłużne niwelety drogi 0,6% - 2,67%, Przedmiar niniejszy ma charakter pomocniczy. Ilości obmiarowe są ilościami przybliżonymi i uśrednionymi i mogą różnić się od ilości rzeczywistych w zależności od zastosowanych rozwiązań materiałowych oraz przyjętych technologii wykonania robót. Zawarte w niniejszym opracowaniu pozycje przedmiarowe należy traktować jako przykładowe. Oferowana cena jednostkowa powinna uwzględniać wszystkie czynności, wymagania i badania składające się na poprawne wykonanie przedsięwzięcia. Przedmiar wykonano przy wspomaganiu techniki komputerowej. Dla lepszej orientacji zdecydowano się pozostawić w przedmiarze nr KNR-ów dla wyszczególnienia robót, lecz nie są one podstawą ich wykonania. Roboty należy wycenić w oparciu o plan sytuacyjny, przekroje konstrukcji nawierzchni i przedmiar robót, będącymi załącznikami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wykonawca opracuje na własny koszt PROJEKT ORGANIZACJI RUCHU, zgodnie z obowiązującymi przepisami i najpóźniej w dniu przekazania placu budowy przedłoży Zamawiającemu. Wykonawca na własny koszt oznakuje miejsca prowadzenia robót zgodnie z zatwierdzonym przez Starostę Starogardzkiego projektem organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. Wykonawca na własny koszt: wybuduje, będzie utrzymywał oraz rozbierze tymczasową organizację ruchu. 3. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. 4. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania zamówienia będącego przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. 5. Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia w ramach wynagrodzenia umownego odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi, oraz od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji robót objętych umową, tj. do dnia odbioru tych robót. Ubezpieczeniu podlegają w szczególności: Odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich, a powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. 6. Termin wykonania robót: Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie do 30.06.2017 r. r. 7. Koszty uzyskania wszystkich niezbędnych zezwoleń, zaświadczeń, innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach