Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej w ulicy Pięknej i w ulicy Waryńskiego w Myszkowie

Gmina Myszków ogłasza przetarg

  • Adres: 42-300 Myszków, ul. Kościuszki 26
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (34) 313 26 82 w. 145 , fax. (34) 313 50 29
  • Data zamieszczenia: 2015-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Myszków
    ul. Kościuszki 26 26
    42-300 Myszków, woj. śląskie
    tel. (34) 313 26 82 w. 145, fax. (34) 313 50 29
    REGON: 15139849700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miastomyszkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej w ulicy Pięknej i w ulicy Waryńskiego w Myszkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w ulicy Pięknej i w ulicy Waryńskiego w Myszkowie w ramach zadania inwestycyjnego pn. Poprawa bezpieczeństwa ruchu poprzez modernizację odcinków dróg gminnych - I etap. 2. Podstawowe dane techniczne dla przebudowy drogi gminnej w ulicy Pięknej: ­- długość projektowanej drogi - 390,0 m, ­- szerokość jezdni - 7,0 m. Roboty objęte dokumentacja projektową obejmują: 1) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: - roboty pomiarowe - 0,39 km, - rozebranie nawierzchni jezdni (frezowanie nawierzchni asfaltowej), chodników, obrzeży, krawężników z odwozem materiału z rozbiórki 2) Roboty ziemne: - roboty ziemne 121,0 m3, - profilowanie podłoża 558,0 m2, 3) Nawierzchnie jezdni - frezowanie nawierzchni - 2.752,0 m2, - nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego AC11S z zastosowaniem asfaltu wielorodzajowego 50/70 - 2.752,0 m2, 4) Chodniki: ­- podbudowa z tłucznia kamiennego 385,0 m2, -­ nawierzchnia chodników z kostki betonowej - 385,0 m2, - nawierzchnia chodnika przejezdnego z kostki betonowej - 103,0 m2, - nawierzchnia zjazdów na posesje z kostki betonowej - 50,0 m2, -­ nawierzchnia zjazdów publicznych z kostki betonowej - 20,0 m2, 5) Krawężniki i obrzeża: - ławy betonowe pod krawężniki i obrzeża - 62,0 m3, - krawężniki betonowe 15 x 30 cm, wibroprasowane - 503,0 m, - krawężniki betonowe 15 x 22 cm, wibroprasowane - 333,0 m, - obrzeża betonowe 8 x 30 cm, wibroprasowane - 256,0 m, 6) Roboty różne: - pionowe regulacje studzienek dla urządzeń podziemnych - 8 szt, - regulacje kratek ściekowych ulicznych - 10 szt, 7) Oznakowanie pionowe i poziome: - znaki drogowe pionowe - 2,0 szt, - malowanie znaków poziomych 66,0 m2. Przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do aktualizacji projektu czasowej zmiany organizacji ruchu, uzyskania zatwierdzenia tego projektu oraz wprowadzenia do realizacji w niezbędnym zakresie. 3. Podstawowe dane techniczne dla przebudowy drogi gminnej w ulicy Waryńskiego: - długość projektowanej drogi - 990,0 m, - szerokość jezdni - 6,0 m. Roboty objęte dokumentacja projektową obejmują: 1) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: - roboty pomiarowe - 0,99 km,- rozebranie nawierzchni jezdni (frezowanie nawierzchni asfaltowej), chodników, obrzeży, krawężników z odwozem materiału z rozbiórki 2) Roboty ziemne: - roboty ziemne 292,0 m3, - profilowanie podłoża 1 345,0 m2, 3) Nawierzchnie jezdni ­- frezowanie nawierzchni - 5 926,0 m2, - nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego AC11S z zastosowaniem asfaltu wielorodzajowego 50/70 - 5 926,0 m2, 4) Chodniki: - podbudowa z tłucznia kamiennego - 1 207,0 m2, - nawierzchnia chodników z kostki betonowej - 1 207,0 m2, -­ nawierzchnia zjazdów na posesje z kostki betonowej - 415,0 m2 - nawierzchnia zjazdów publicznych z kostki betonowej - 35,0 m2, 5) Krawężniki i obrzeża: -ławy betonowe pod krawężniki i obrzeża - 114,0 m3, -­ krawężniki betonowe 15 x 30 cm, wibroprasowane - 1 374,0 m, - krawężniki betonowe 15 x 22 cm, wibroprasowane - 722,0 m, - obrzeża betonowe 8 x 30 cm, wibroprasowane - 742,0 m. 6) Roboty różne: - pionowe regulacje studzienek dla urządzeń podziemnych - 8,0 szt, - regulacje kratek ściekowych ulicznych - 15,0 szt, ­ - regulacja zaworów wodociągowych i gazowych - 42,0 szt, - regulacja studzienek telefonicznych - 1,0 szt. 7) Oznakowanie pionowe i poziome: ­- znaki drogowe pionowe - 2,0 szt,­- malowanie znaków poziomych 66,0 m2. Przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do aktualizacji projektu czasowej zmiany organizacji ruchu, uzyskania zatwierdzenia tego projektu oraz wprowadzenia do realizacji w niezbędnym zakresie. 4. Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia określony został w: 1) dla przebudowy drogi gminnej w ulicy Pięknej: a) dokumentacji projektowej, na którą składają się: - projekt budowlano-wykonawczy; - przedmiar robót; b) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; c) projekcie czasowej organizacji ruchu; 2) dla przebudowy drogi gminnej w ulicy Waryńskiego: a) dokumentacji projektowej, na którą składają się: - projekt budowlano-wykonawczy; - przedmiar robót; b)specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; c) projekcie czasowej organizacji ruchu. 5. Wykonawca zapewni nadzór branżowy zgodnie z warunkami wydanymi przez zarządców poszczególnych sieci. 6. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w przedmiocie zamówienia. Jeżeli w dokumentach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia zostały wskazane nazwy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie oraz systemy odniesienia (normy) - oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust.3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, wskazaniom tym towarzyszą wyrazy lub równoważne. Rozwiązania równoważne nie powinny posiadać cech (parametrów) gorszych od podanych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 PZP, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert na okres co najmniej związania ofertą. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej, zapisy wynikające z dokumentu wadialnego winny umożliwiać Zamawiającemu podjęcie działań określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 5. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Międzypowiatowy Bank Spółdzielczy Nr konta: 58 8279 0000 0123 3757 2001 0004 z dopiskiem na przelewie ZP.271.18.2015.AI - Wadium - przebudowa drogi gminnej w ulicy Pięknej i w ulicy Waryńskiego w Myszkowie. 6. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania ww. kwotą rachunku bankowego Zamawiającego. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w Wydziale Finansowo-Budżetowym - kasa Urzędu Miasta Myszkowa, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. W treści dokumentu ustanawiającego wadium należy podać numer sprawy i tytuł przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 8. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygniętego odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość personelu wyznaczonego do realizacji robót - nawierzchnie asfaltowe
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.miastomyszkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach