Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej w Słupie nr dz. 341/5, 341/6, 345/6, od km. 0+000 do km 0+426 / intensywne opady deszczu, lipiec 2016r./”

Gmina Męcinka ogłasza przetarg

  • Adres: 59424 Męcinka, Męcinka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 8713440 , fax. 76 8713452
  • Data zamieszczenia: 2017-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Męcinka
    Męcinka 11
    59424 Męcinka, woj. dolnośląskie
    tel. 76 8713440, fax. 76 8713452
    REGON: 39064740000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mecinka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej w Słupie nr dz. 341/5, 341/6, 345/6, od km. 0+000 do km 0+426 / intensywne opady deszczu, lipiec 2016r./”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przyjętych rozwiązań projektowych. Stan istniejący Droga na odcinku A-B na długości 94,00 mb i szarości 3,00 m posiada nawierzchnię żwirową z domieszkami materiałów kamiennych. Odcinek B-C-D posiada nawierzchnię o szerokości 6,00 m wykonaną z płyt żelbetowych o wymiarach 0,70*3,00 m. Nawierzchnie te są w złym stanie technicznym, występują liczne wyboje i wymulenia poprzeczne. Płyty żelbetowe w wielu miejscach są popękane z odsłoniętymi zbrojeniami i poprzesuwane względem siebie co powoduje, że powstają duże szczeliny. Rozwiązanie projektowe Przewiduje się realizację nawierzchni o szerokości 3,00 m dla odcinka A-B co podyktowane jest liniami zabudowy i brakiem możliwości poszerzenia na tym odcinku istniejącej drogi. Odcinek gdzie istniejąca nawierzchnia wykonana była z płyt betonowych będzie posiadał jezdnię o szerokości 3,50 m. Konstrukcja nawierzchni dla wszystkich odcinków jest taka sama: 4 cm – warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/11 mm 4 cm – warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/20 mm 25 cm – podbudowa z mieszanki kamiennej 0/31,5 mm 10 cm – warstwa odsączająca z piasku Sposób odwodnienia powierzchni jezdni poprzecznymi 2% spadkami przedstawiają dla poszczególnych odcinków przekroje konstrukcyjne. Dla odcinka o przekroju B-B po obu stronach jezdni zrealizowane będą ciągi piesze szerokości 1,00 m obramowane obrzeżami betonowymi wtopionymi, koloru szarego na ławie betonowej z betonu B10. Konstrukcja nawierzchni ciągów pieszych: 6 cm – kostka betonowa Holland koloru szarego - na wjazdach do posesji kolor grafitowego 5 cm – podsypka cementowo piaskowa lub miał kamienny 15 cm – podbudowa z mieszanki kamiennej 0/31,5 mm Na odcinku gdzie nie będzie ciągów pieszych wykonane będą pobocza z frezowiny o grubości warstwy 15 cm. Ze względu na znacznie zaniżony wjazd do posesji nr 10 w stosunku do jezdni na długości 25,00 m wykonane zostanie odwodnienie korytkami betonowymi 20*50*60 cm ułożonymi na ławie betonowej z betonu B10. Kolizje Wszystkie pokrywy włazów i zaworów instalacji podziemnych należy wyregulować do poziomu projektowanych nawierzchni. W przypadku gdy w czasie robót zostaną stwierdzone jakiekolwiek instalacje podziemne kolidujące z konstrukcją projektowanej drogi należy ustalić rodzaj tej instalacji i powiadomić jej właściciela a dalsze roboty prowadzić zgodnie z zaleceniami ich właściciela. Opis przedmiotu zamówienia zawiera :1. Projekt budowlany autorstwa: Usługi Projektowe, Nadzory Budowlane i BHP Wiesław Szczygieł, Legnica;2. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych autorstwa Usługi Projektowe, Nadzory Budowlane i BHP Wiesław Szczygieł, Legnica; 3. Przedmiar robót - Usługi Projektowe, Nadzory Budowlane i BHP Wiesław Szczygieł, Legnica; Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia : przedmiot umowy związany z wykonaniem konstrukcji drogi wraz z jej nawierzchnią wykonawca wykona samodzielnie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233123-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium wymaga się w kwocie : 7 000,00 zł ( słownie : siedem tysięcy zł).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. -wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; -wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. -zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych ( Dz. U. z 2016r. poz. 716).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach