Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej w Ruszczanach - II etap

Urząd Miejski w Choroszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 16070 Choroszcz, ul. Dominikańska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7132200 , fax. 085 7191839
  • Data zamieszczenia: 2017-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Choroszczy
    ul. Dominikańska 2
    16070 Choroszcz, woj. podlaskie
    tel. 085 7132200, fax. 085 7191839
    REGON: 00052735100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej w Ruszczanach - II etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie zadania pn. „Przebudowa drogi gminnej w Ruszczanach - II etap”, obejmującego:  wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową drogi gminnej w miejscowości Ruszczany, odc. O1 – O5 w km rob. 0+003,00 – 0+144,80 i w km rob. 0+557,30 – 1+048,00,  wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” opracowania dokumentacji projektowej i na jej podstawie wykonaniu robót budowlanych związanych z przebudową nawierzchni zjazdu z drogi powiatowej Nr 1552B na drogę gminną Nr 106257B w miejscowości Ruszczany, odc. O1 – O5 w km rob. 1+048,00 – 1+052,10. Realizacja zadania będzie polegać na:  opracowaniu dokumentacji projektowej przebudowy nawierzchni zjazdu z drogi powiatowej Nr 1552B na drogę gminną Nr 106257B w m. Ruszczany wraz z dokonaniem w imieniu Zamawiającego skutecznego zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych w trybie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2016, poz. 290 z późn. zm.), tj. bez wniesienia przez organ sprzeciwu w trybie art. 30 ust. 5 oraz uzyskaniem wszelkich innych wymaganych przepisami szczególnymi decyzji administracyjnych, pozwoleń, uzgodnień i opinii innych organów niezbędnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego,  wykonaniu robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2016, poz. 290 z późn. zm.) w zakresie przebudowy dróg w oparciu o: opracowaną przez Zamawiającego dokumentację projektową przebudowy drogi we Ruszczany i wykonaną przez Wykonawcę dokumentację projektową przebudowy nawierzchni zjazdu z drogi powiatowej Nr 1552B na drogę gminną Nr 106257B w m. Ruszczany. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie wszystkich prac niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania obiektu budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2016, poz. 290 z późn. zm.) przy przebudowie drogi o nawierzchni bitumicznej: odc. O1 – O5 w km rob. 0+003,00 – 0+144,80, w km rob. 0+557,30 – 1+048,00 i w km rob. 1+048,00 – 1+152,10, o łącznej długości odcinków 0,6366 km. Zakres robót obejmuje następujące roboty drogowe: - roboty przygotowawcze (roboty pomiarowe, usunięcie krzaków, rozbiórka elementów dróg), - roboty ziemne (wykopy, nasypy), - podbudowy (profilowanie i zagęszczanie podłoża, podbudowy z kruszyw naturalnych pod nawierzchnie bitumiczne, skropienie asfaltem podbudowy drogowej), - nawierzchnia bitumiczna z betonu asfaltowego – kategoria ruchu KR2 (warstwa wiążąca klasy AC16W i warstwa ścieralna klasy AC11S), - elementy ulic i roboty inne (obrzeża betonowe, dojścia piesze z kostki brukowej betonowej w kolorze szarym, zjazdy z kostki brukowej betonowej w kolorze szarym na podbudowie z kruszyw naturalnych, pobocza z kruszywa naturalnego), - oznakowanie pionowe i poziome dróg. 2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w: a) Projekcie wykonawczym stanowiącym Załącznik Nr 8 do SIWZ, b) w Programie funkcjonalno-użytkowym (dalej określanego także jako „PFU”) stanowiącym Załącznik Nr 9 do SIWZ, oraz c) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (SSTWiOR) (stanowiącej Załącznik Nr 10 do SIWZ). d) Przedmiarze robót na roboty drogowe (stanowiącym Załącznik Nr 11 do SIWZ). Zamawiający informuje, iż przedmiot zamówienia dotyczy tylko wykonania robót dot. przebudowy drogi gminnej w Ruszczanach – II etap, zgodnie z zakresem podanym w pkt 1. Załączona dokumentacja projektowa zaktualizowana w 2014r. obejmuje całość zadania z wyłączeniem przebudowy nawierzchni zjazdu z drogi powiatowej Nr 1552B na drogę gminną Nr 106257B. Wykonawca uwzględni roboty budowlane wykonane w ramach I etapu w 2016r. (załącznik Nr 12 do SIWZ) i nie będzie tych robót brał pod uwagę przy przygotowaniu oferty, zgodnie z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą. W przypadku przebudowy nawierzchni zjazdu z drogi powiatowej Nr 1552B na drogę gminną Nr 106257B w Ruszczanach – ogólny zakres rzeczowy prac i robót przygotowawczych oraz wykonania robót budowlanych w ramach obowiązków Wykonawcy, ogólne właściwości funkcjonalno-użytkowe obiektu budowlanego zostały przedstawione w programie funkcjonalno-użytkowym (dalej określanego także jako „PFU”) stanowiącym Załącznik Nr 9 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące wykonania zamówienia zostały określone w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W niniejszym postępowaniu zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 6000 zł. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a. pieniądzu wpłaconym na rachunek bankowy zamawiającego Nr 57 1020 1332 0000 1502 0946 0595 Uwaga: na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: Wadium – przetarg nieograniczony na Przebudowa drogi gminnej w Ruszczanach - II etap b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000 r. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądzu należy załączyć w oryginale do oferty. Wadium w takiej sytuacji powinno być bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze pisemne żądanie. 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony a jego oferta odrzucona. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych. 5. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem, że Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Okoliczności zatrzymania wadium oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa pzp. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale mają odpowiednie zastosowanie do czynności przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach