Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej w Osjakowie ul. Konopnickiej, Reja, Kochanowskiego i Słowackiego - etap II (ul. Konopnickiej i Mickiewicza)

Gmina Osjaków ogłasza przetarg

  • Adres: 98-320 Osjaków, ul. Targowa 26
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (043) 842 33 91 , fax. (043) 842 33 91 w. 31
  • Data zamieszczenia: 2013-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Osjaków
    ul. Targowa 26
    98-320 Osjaków, woj. łódzkie
    tel. (043) 842 33 91, fax. (043) 842 33 91 w. 31
    REGON: 73093467700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osjakow.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej w Osjakowie ul. Konopnickiej, Reja, Kochanowskiego i Słowackiego - etap II (ul. Konopnickiej i Mickiewicza)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia, dotyczącego realizacji projektu współfinansowanego ze środków Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych - etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój, jest wykonanie robót budowlanych drogowych polegających na przebudowie drogi gminnej w Osjakowie - ulice M. Konopnickiej i Mickiewicza (dz. o ewid. nr 898, 868, 883 i 906) z włączeniem do drogi powiatowej Nr 4536E Rychłocice-Pajęczno z działek o nr ewid. 868 i 883 wraz z wykonaniem zjazdów i obustronnych chodników, wykonaniem obustronnych chodników i nawierzchni bitumicznej na ul. Reja (dz. ewid. nr 924) oraz wykonaniem zjazdów, chodnika, odwodnienia na odcinku drogi powiatowej w Osjakowie (ul. Sieradzka, dz. ewid. nr 712/1 i nr 923), wraz z robotami towarzyszącymi, na podstawie załączonego projektu budowlanego stanowiącego załącznik do prawomocnej decyzji Starosty Wieluńskiego Nr 1111/09 z dnia 24.12.2009r. znak: AB.7351/102/09. Zakres objęty przedmiotem zamówienia jest częścią przedmiotowego projektu budowlanego.Zakres robót obejmuje w szczególności:roboty przygotowawcze i rozbiórkowe; budowę zjazdów o nawierzchni z kostki brukowej (43 szt.); obustronną budowę chodników; wykonanie nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego wraz z podbudową; budowę ciągu pieszego; wykonanie odwodnienia (rowy, wpusty uliczne); zakup i montaż znaków bezpieczeństwa ruchu oraz barier ochronnych i progów zwalniających; regulacje urządzeń (studzienek rewizyjnych, studzienek dla zaworów wodociągowych, przestawienie hydrantów pożarowych); roboty wykończeniowe, tj. plantowanie, humusowanie i obsianie trawą skarp na odcinkach następująco oznaczonych na projekcie budowlanym: W5 - W7; W6 - W9; W10 - W11, W12 - KT.1,3+02,0; W 4 - W 11. Szczegółowo przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa -projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót (które mają charakter pomocniczy przy kalkulacji ceny ofertowej). Zamawiający zaleca, aby wykonawcy przed opracowaniem swojej oferty dokonali wizji lokalnej terenu objętego przedmiotem zamówienia. Wizji lokalnej można dokonywać po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Zamawiający informuje, że wskazane w dokumentacji projektowej typy i symbole materiałów lub urządzeń oraz nazwy ich producentów (lub inne oznaczenia wskazujące na pochodzenie) mają każdorazowo charakter wyłącznie przykładowy. Zostały one bowiem określone jedynie w celu sprecyzowania parametrów i wymogów techniczno-użytkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert materiałowo i technologicznie równoważnych, tj. takich które zagwarantują realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę i zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej. W przypadku wskazania w dokumentacji projektowej konkretnego materiału lub urządzenia bez bliższego określenia jego parametrów Wykonawca oferując rozwiązanie równoważne musi wykazać, że zamiennik jest adekwatny pod względem funkcjonalnym, zapewnia analogiczny efekt końcowy i nie spowoduje niekorzystnej zmiany jakiejkolwiek z zakładanych właściwości przedmiotu umowy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały lub urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania materiałów lub urządzeń równoważnych do materiałów i urządzeń określonych przykładowo w dokumentacji, wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty szczegółowy opis oferowanych materiałów lub urządzeń wykazując, że zaproponowane rozwiązania są równoważne pod względem technicznym, jakościowym i funkcjonalnym (posiadają co najmniej takie właściwości jakie zostały opisane w dokumentacji projektowej). Brak w ofercie opisu o którym mowa powyżej będzie traktowany jako deklaracja wbudowania materiałów wymienionych w dokumentacji projektowej. Wykonawca udzieli co najmniej 60 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Gwarancja jest udzielana na warunkach określonych we wzorze umowy. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 20 000 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy zł 00/100). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze: 12 9251 1019 0011 1285 2000 0080. Wadium w innej formie niż pieniądz (oryginał dokumentu) należy zdeponować w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie. W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, gwarancja lub poręczenie musi być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy: 1) nazwę i adres wykonawcy (dającego zlecenie), zamawiającego (beneficjenta gwarancji), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej, które udzielają gwarancji) , 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji, 5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na każde pisemne żądanie Zamawiającego złożone w terminie związania ofertą pełnej kwoty wadium w przypadku okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy, tj: gdy wykonawca: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, lub d) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty. Zasady zwrotu i zatrzymania wadium określa art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osjakow.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach