Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej w Nowym Zagórze; gmina Dąbie, woj lubuskie.

Gmina Dąbie ogłasza przetarg

  • Adres: 66-615 Dąbie, ul. Szeroka 4
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3835148 , fax. 068 3832148
  • Data zamieszczenia: 2010-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbie
    ul. Szeroka 4 4
    66-615 Dąbie, woj. lubuskie
    tel. 068 3835148, fax. 068 3832148
    REGON: 00053938300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dabie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej w Nowym Zagórze; gmina Dąbie, woj lubuskie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa drogi gminnej (dz. nr 184) w miejscowości Nowy Zagór, gmina Dąbie, woj lubuskie, zgodnie z Projektem Wykonawczym załączonym do niniejszej SIWZ. Przedmiotem inwestycji jest poprawa stanu nawierzchni istniejącej drogi gminnej o nawierzchni z kruszywa łamanego. Poprawa stanu nawierzchni wpłynie na poprawę bezpieczeństwa użytkowników. A. Istniejący stan zagospodarowania działki Przedmiotowa droga znajduje się w południowej części m.Nowy Zagór. Zagospodarowanie otaczające drogę posiada charakter wybitnie wiejski z luźno rozlokowanymi wzdłuż drogi działkami siedliskowymi i licznymi polami i łąkami. Obecnie stan drogi wskazuje na duży stopień zużycia nawierzchni tłuczniowej, liczne wyboje, wymycia oraz ubytki powodują powstawanie zastoin wody, które w okresie jesienno zimowym przyczyniają się do przyspieszenia degradacji stanu nawierzchni B. Projektowane rozwiązania Projektowana technologia dla prowadzenia prac remontowych nawierzchni: B.1. Na odcinkach o niewielkim nasypie - profilowanie istniejącej drogi tłuczniowej - uzupełnienie do wymaganego profilu kruszywem łamanym 0/31,5, grub.śr.10cm - ułożenie krawężników w poziomie jezdni w funkcji opornika dla kostki bet. - ułożenie nawierzchni z kostki betonowej gr.8cm na podsypce cem-piask. 1:4 o grubości 5cm - wykonanie humusowania poboczy z obsianiem mieszankami traw niskich B.2. Na odcinkach o niewielkim wykopie - wykonanie koryta głębokości do 60cm w gr.kat.I-IV - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm grub.20cm - ułożenie krawężników w poziomie jezdni w funkcji opornika dla kostki bet. - ułożenie nawierzchni z kostki betonowej gr.8cm na podsypce cem-piask. 1:4 o grubości 5cm - wykonanie rowków trójkątnych o głębokości 0,3m wzdłuż odcinków wykopie - wykonanie humusowania poboczy z obsianiem mieszankami traw niskich Ława krawężnika z oporem B-15Pa, F=0.075m2. W razie natrafienia na podłoże gorsze od G-1 należy dokonać wzmocnienia podłoża poprzez wykonanie w-wy gruntocementu Rm=1,5MPa o grub.10cm dla G-2 lub 15cm Rm2,5MPa dla G-3 B.3. Zjazdy do posesji Zjazdy do posesji:trapezowe a=5,5m, =3,5m, h=4m, F=16m2 wykonanie koryta w gruncie kategorii I-IV na głębokość 20cm, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm o grubości 15cm, wykonanie obramowania z krawężnika 30x15cm na ławie betonowej -15 z oporem, ułożenie nawierzchni z kostki betonowej gr.8cm na podsypce cem-piask. gr.5cm Schemat geometrii wykonania zjazdu pod kątem 90 stopni: (patrz rysunek na str. nr 5 Projektu Wykonawczego z września 2010 r. Projektanta Pawła Stefańczyka). B.4. Zestawienie powierzchni. Ilość robót: - Powierzchnia drogi z kostki betonowej F=1576m2 (długość 450m, szerokość 3,5m) - wykonanie koryta do 60cm głębokości F= 150m x 4,1=615m2 - powierzchnia uzupełnienia podbudowy z kruszywa śr.10cm, F=1050m2 (300 x 3,5) - Powierzchnia podbudowy grub. 20cm z kruszywa 0/31,5mm F= 525m2 (150 x 3,5) - profilowanie istniejącej drogi F=300 x 4,0=1200m2 - ustawienie krawężnika na ławie betonowej B15 z oporem - 915m - regulacja wysokościowa 1 studzienki deszczowej na skrzyżowaniu B.5. Uwagi końcowe, wykonawcze Przed rozpoczęciem robót wykonać stabilizację osi istniejącej drogi poprzez przeniesienie obustronnie domiarów do granicy pasa drogowego. Zjazdy do posesji należy wykonać w lokalizacji z obecnie istniejącymi. Należy je wykonać z kruszywa łamanego 0/31,5mm o grubości 15cm jako podbudowy i kostki betonowej gr.8cm na podsypce cem-piask. gr.5cm. Zachować istniejącą geometrię zjazdów. B.6. Charakterystyka ekologiczna obiektu Projektowana przebudowa drogi nie wpłynie negatywnie na środowisko naturalne. Nowa równa nawierzchnia w miejsce dziurawej spowoduje zmniejszenie się poziomu hałasu przez co poprawi komfort użytkowania. Całość robót zostanie wykonana z materiałów dopuszczonych do stosowania w budownictwie drogowym z odpowiednimi atestami i certyfikatami jakości. B.7. Odwodnienie drogi W obecnej chwili droga posiada odwodnienie w postaci obustronnych niecek terenowych chłonących wodę spływająca z drogi. Należy zachować ten sposób odwodnienia, ze zwróceniem szczególnej uwagi na to, by woda z drogi nie wlewała się na posesje poprzez zjazdy czy nieciągłe niecki lub przewidywane do wykonania rowy trójkątne. B.8. Inne informacje o terenie Teren pod inwestycję nie podlega ochronie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, na trasie nie ma również obiektów podlegających ochronie przyrody. C Uwagi: 1)Nazwy własne producentów materiałów zostały użyte jako przykładowe. 2)Możliwe jest zastosowanie produktów innych firm pod warunkiem utrzymania założonych parametrów jakościowych. 3)W dokumentacji technicznej w przypadku wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia dodaje się wyrazy: lub równoważny. 4)Szczegółowy zakres, ilość, wyszczególnienie zawiera przedmiar robót, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ oraz Projekt wykoanwczy, specyfikacja techniczne i SIWZ z załącznikami. Załącza się Dokumentację Techniczną na całość zadania. 5)Zamawiający dokonał zgłoszenia tego zadania do Starostwa Powiatowego w Krośnie Odrzańskim, które załączone jest do SIWZ. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 6. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Dodatkowe informacje na temat podwykonawców: Wykonawca odpowiada w pełni wobec Zamawiającego za czynności wykonane przez Podwykonawcę i jego personel oraz osoby z nim współpracujące. 7. Wymagania stawiane Wykonawcy: 7.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 7.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 7.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 7.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 7.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 7.6 Inne: 1) Wykonawca jest zobowiązany do inspekcji i przeprowadzenia badania placu budowy i otoczenia w celu oszacowania na własną odpowiedzialność, na własny koszt ryzyko wszystkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty. 2) Cena ofert powinna obejmować koszty wykonania zamówienia (wraz z kosztami dodatkowymi wszelkich robót przygotowawczych, kosztami uzgodnień, delegacji, organizacji itp.) 3) Przy wyliczaniu ceny ofertowej Wykonawca ujmuje koszt prac: a)związanych z pomiarami geodezyjnymi po realizacji zadania i dokumentacją powykonawczą całości realizowanego zadania, b)zabezpieczenie robót pod względem BHP, c)prace przygotowawcze i porządkowe w trakcie i po realizacji robót, d)koszt energii elektrycznej i wody (w przypadku korzystania z zasobów zamawiającego) mimo nie podania ich w przedmiarze robót. e) koszty opracowania we własnym zakresie Projektu Tymczasowej Organizacji Ruchu i wszelkich innych kosztów z tym związanych. 8. Wymagania organizacyjne ----- 9. Wymagania dot. Gwarancji: WYKONAWCA udziela gwarancji na wykonany przedmiot umowy przez okres 36 miesięcy, zgodnie z przepisami o gwarancji z art. 577-582 K.C., licząc od dnia odbioru końcowego i przedłuża termin rękojmi do 39 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 1.000,00 złotych (słownie złotych: jeden tysiąc). 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: nr 71 1020 5402 0000 0502 0027 8770 PKO BP o/Krosno Odrzańskie z adnotacją: wadium droga Nowy Zagór- przetarg, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) w terminie składania ofert, sposób przekazania: w ofercie. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy załączyć do oferty w formie oryginału. Również dokument poświadczający dokonanie przelewu kwoty wadium należy dołączyć do oferty. 4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 6. W przypadku niezabezpieczeni oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach