Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Stryjewo

Gmina Biskupiec ogłasza przetarg

  • Adres: 11300 Biskupiec, al. Niepodległości
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 897 150 110 , fax. 897 152 437
  • Data zamieszczenia: 2017-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biskupiec
    al. Niepodległości 2
    11300 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 897 150 110, fax. 897 152 437
    REGON: 68779300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Stryjewo
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Parametry drogi gminnej: klasa drogi -D liczba jezdni 1 liczba pasów ruchu 2 szerokość pasów 2*2,20 kategoria obciążenia ruchem -KR2 obciążenie nawierzchni 100kN/dobę prędkośc projektowana Vp 50km/h w obszarze zabudowanym długośc drogi podlegająca przebudowie 486,0mb. na trasie gminnej przewiduje się wykonanie mijanek w ramach istniejącego pasa drogowego szerokość mijanek 2,5m Konstrukcja nawierzchni drogi: -podbudowa pomocnicza z doziarnanego i stabilizowanego gruntu spoiwem hydraulicznym i cementem gr. 25cm (wskaźnik wytrzymałośc i ściskaniew/w gruntu po 28 dniach powinien wynieść 2,5MPa<_Rm28<-5MPa minimalny moduł odkształcenia wtórnego Evz>140MPa wymagana nośność podbudowy Ez>80MPa,Is=1,0 podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5-10cm warstwa wiążąca z BA-AC 16W grubości 5cm warstwa ścieralna z BA-AC 1112S grubości 4cm Ograniczeniem poprzecznym krawężnik betonowy 15*30*100 osadzony na ławie betonowej C12/15(B15) typu ulicznego z jednej strony z drugiej strony jezdni typu zatopoinego z drugiej strony jezdni Krawężnik na długości zjazdów wykonać typu najazdowego zatopiony na ławie betonowej W ramach projektowanej przebudowy dróg projektuje się utwardzenie nawierzchni: -jezdni o nawierzchni bitumicznej z podbudową -2865,00m2 zgodnie z załączonymi do SIWZ specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dokumentacją projektową. Wnioski o wyjaśnienie treści SIWZ prosimy składać faxem: (089) 715-24-37. Opis przedmiotu zamówienia sporządzony jest z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dl wszystkich użytkowników w tym dla osób niepełnosprawnych. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób, które zobowiążą się do wykonywania na rzecz Wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie przez niego wyznaczonym, czyli w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U.z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.) czynności polegających na osobistym, bezpośrednim, fizycznym uczestniczeniu w robotach przygotowawczych i rozbiórkowych ( w tym rozbiórka nawierzchni jezdni z płyt żelbetowych, chodnika z płyt betonowych, krawężnika betonowego, ułożeniu rur osłonowych, robotach ziemnych (w tym w robotach pomiarowych, robotach ziemnych koparkami, formowaniu i zagęszczaniu nasypów), wykonaniu podbudowy i nawierzchni, chodników, zjazdów, krawężników i oporników). Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są we wzorze umowy – załączniku do SIWZ. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy pzp znajduje się w rozdziale/sekcji dotyczącej tych zamówień. Geodezyjny pomiar powykonawczy leży po stronie Wykonawcy i koszt jego wykonania należy ująć w cenie oferty. Długość trwania rękojmi w niniejszym zamówieniu to min. 60 miesięcy. Długość trwania rękojmi jaki oferuje Wykonawca należy podać w formularzu oferty. Długość trwania rękojmi w niniejszym zamówieniu jest jednocześnie kryterium oceny ofert i ocenie podlegać będzie przedział min. 60 miesięcy – max. 84 miesięcy. Niepodanie długości trwania rękojmi lub podanie przez Wykonawcę krótszego niż 60 miesięcy terminu trwania rękojmi spowoduje odrzucenie oferty. Podanie przez Wykonawcę dłuższego niż 84 miesięcy terminu trwania rękojmi spowoduje przyjęcie przez Zamawiającego do obliczeń punktów w kryterium długość trwania rękojmi ilości 84 miesięcy. Wskazanie w opisanym przedmiocie zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - w celu wyeliminowania możliwości doprowadzenia do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, należy przyjąć że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, i należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”- tzn. o parametrach techniczno/eksploatacyjno/użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu Zamówienia” (art. 29 ust. 3 ustawy pzp). Analogicznie, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy pzp opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i ust. 3, zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne.” Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach