Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Stepień

Gmina Biały Bór ogłasza przetarg

  • Adres: 78-425 Biały Bór, Słupska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 739 002 , fax. 943 739 745
  • Data zamieszczenia: 2018-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biały Bór
    Słupska 10
    78-425 Biały Bór, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 739 002, fax. 943 739 745
    REGON: 33092060100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialybor.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Stepień
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i oddanie zgodnie z projektem budowlanym i wykonawczym branży drogowej i sanitarnej, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, przepisami, w tym techniczno-budowlanymi oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej obiektu: przebudowy drogi gminnej w miejscowości Stepień poprzez wykonanie utwardzeń w miejscu istniejących nawierzchni gruntowych wraz z odwodnieniem o dł. 0,493 km. 2. Zakres robót podzielony został na trzy etapy zależne od okresu rozliczeniowego: Etap I – obejmuje wykonanie robót do kwoty 80.000 złoty, płatnych w roku 2018. Etap II – obejmuje wykonanie robót do kwoty 600.000 złoty, Etap III – obejmuje pozostały zakres robót. 3. Szczegółowy zakres robót określa projekt budowlany wraz z wykonawczym i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 4. Zamawiający określa następujące terminy wykonania zamówienia: Rozpoczęcie: 2018r. – sierpień, Zakończenie: Etap I – termin zakończenia – nie później niż 15-11-2018r., przy czym termin płatności faktury będzie przypadać na dzień 30 listopada 2018 r. Etap II – terminem zakończenia – nie później niż 15-02-2019r., przy czym termin płatności faktury będzie przypadać na dzień 28 lutego 2019 r. Etap III – przekazanie zamawiającemu obiektu; terminem zakończenia robót jest dzień sporządzenia Protokołu Końcowego Odbioru Robót – nie później niż 15-04-2019r., przy czym termin płatności faktury będzie przypadać na dzień 30 kwietnia 2019 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112730-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 20 000,00 zł. 2. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert tj. 2018-01-30 godz. 9:45. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm./. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego – Gmina Biały Bór, 78-425 Biały Bór, ul. Słupska 10 – Bank Spółdzielczy w Sławnie oddział Biały Bór, nr konta: 15 9317 1025 1300 1023 2000 0011. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym zamawiającego, przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert. 5. Zamawiający wymaga w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądzu wadium nieodwołalnego i bezwarunkowego, z którego wynika, że roszczenie Gminy Biały Bór zostanie zaspokojone bez obowiązku spełnienia jakichkolwiek warunków związanych z oceną zasadności roszczenia przez wykonawcę oraz warunków, które nie są w nim wymienione.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach